2021-05-19, 21:45
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Klart han håller god min nu, de ska ses på finalen. Vänta tills efter det när han åkt tillbaka till Lund och det enda han kommer göra är att köra live med Nardos.
Han kommer garanterat sända live med Nardos också! Men tror inte han har det minsta emot Madde.
2021-05-19, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Dompa i Emelies live på insta

Emelies vän: "jag kommer till Stockholm imorgon "
Dompa: "aha.. vi kanske kan ses på fredag ta en bärs men jag måste åka ner till göteborg på fredag asså"
Emelies vän: "ska du inte va här på måndag eller innan när Emelie kommer ut??"
Dompa: "jaaa joo jah vet inte hur det blir, vi får se hur de blir med allt asså men klart ja vill va där"

🤔
jag hittar inte den där jävla liven ....hjälp mig
2021-05-19, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Eller så åker Tanja.

Nej hon är säker👌👍
2021-05-19, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Bara jag som tror att Nardos ryker imorgon?

Att Nardos fans hörs och syns överallt är ingen nyhet men det är ju typ dom ända fansen hon har. Har ju bevisats ett antal gånger att hennes fans som skulle rädda AD, Steph och Peddi inte riktigt höll. Sedan tror jag att Tanja och Simpa inte alls är körda mot Emelie i en final.

Simpa och Tanja FTW
+1
Jag tror Nardos åker härnäst, eller möjligtvis gången efter det. Tror inte hon har en chans mot Emelie & Tanja.

Tanja for the win!!
2021-05-19, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Sami har röstat på Simon

Så klart.
2021-05-19, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Klippt? Hon är snäll och genuin men så klart det passar inte när man vill hata på hela hennes personlighet. Hon är högljud , orädd vågar ta konflikter utan att slingra sig och ljuga samt manipulera . Så säg mig vilka är hennes värsta sidor att hon är högljud typ? Eller att hon överröstar i vissa situationer? Eller att hon tar plats?😉🤣

Utöver det faktum att hon är EXTREMT högljudd och skränig så är hon otroligt egocentrerad. Allt handlar om henne, henne och åter henne. Hänger hon löst, "jag kommer åka". Hänger hon inte löst, "jag kommer åka imorgon". Väldigt, väldigt osympatisk och tråkig sida.
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Han kommer garanterat sända live med Nardos också! Men tror inte han har det minsta emot Madde.

Har hört att de är på honom hela tiden att vara med liven
Mergim också.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Tror ni man kan rösta från Finland?

I så fall ska jag försöka mobilisera mina kusiner och deras vänner att rösta på Tanja. Om jag länkar några klipp när hon är riktigt dragen, typ tårtan och kylskåpskissen kommer de att älska henne, törstiga som de själva är.
Nu jävlar är slutstriden inne.

MVH/Gnomegirl.
hehe ja man får vända deras svagheter emot dem "ååh sejjen gillar spriten"då röstar vii
Senast redigerad av BullShihtzu 2021-05-19 kl. 21:54.
2021-05-19, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
vad la han ut? Du måste säga det ju så vi vet. copy and paste eller screenshotta nuuuu

Typ klipp där dom dansar och texten ungefär "Maddish topp 5 [hjärta]. Du är grym! Nu dansar vi vidare på utsidan [hjärta]"

Edit: Editerad
Bannlyst
Om både Emelie och Nardos är kvar tills måndag kommer dom nog ryka ihop 👮🏽‍♀️✌️
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Sami har röstat på Simon

sami kanske blir simon oväntade hjälte
2021-05-19, 21:50
Medlem
Är det bara jag eller känns det lite tungt i hjärtat nu när det börjar bli så få och att det snart är slut?

Ständig vana att kolla live nu i 3 månader... skum känsla.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in