2021-05-22, 20:32
Medlem
Nu ska mergim åka med Tess och Alex till Simon.. Mergim sa inte ett enda snällt ord om Simon i huset. Vidrig individ
2021-05-22, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Nu ska mergim åka med Tess och Alex till Simon.. Mergim sa inte ett enda snällt ord om Simon i huset. Vidrig individ

Han är på rövslickarturné
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Trist att Simon åkte redan nu. Samtidigt lite skönt för nu skiter jag i att titta mer. Lägger mina röster på Tanja och hoppas på det bästa.
Simon tog det iaf riktigt bra men märkligt att han fick åka hem direkt? Ska inte alla sova på hotell första natten? Fyran har väl inte råd....
Hoppas att han landar bra iaf. Tack för alla skratt! 🙏

Låter som en bra avrundning på den här säsongen.

Tack för allt Blaisen ❤️ hoppas vi ses i tråd nästa år när BB är i annan regi *håller tummarna*
Bannlyst
Simons live gick igång fast utan Simon.
Dom delade live med Tess som hänger med Mergim och Alex.
Simons kontoansvariga bjöd dom till dom i Tyresö, och dom stack dit direkt 😂😂😂
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LPG
jo Mergim
Ja, de två är de största narcissisterna i landet. Minns när båda stod brevid varann och dansade med var sin spegelbild i glaset.

Risken finns dock att de ryker ihop så småningom om de umgås för mycket. Båda vill stå i centrum, men en av dem kommer känna sig som nummer 2, och det tål ingen av dem att vara.
Medlem
1754s avatar
Simon sänder live på sin Insta nu.
2021-05-22, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Det här är.... det sämsta någonsin
Hur kan hennes idiotbeteende från igår inte kommit med. Till o med Tanja höll på att lacka ur på skrikidioten.
Ja det var nära för Tanja där igår, fattar inte hur hon & Emelie klarade av att hålla igen.
2021-05-22, 20:34
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Handlar om hennes äckliga attityd och uppfostran. Inte just att hon inte vill äta räkor.
Både Tanja eller Emelie kommer väl från från helt vanliga familjer. Inte fan så heller skulle någon av dom få för sig att STÅ upp och trycka i sig pizza samtidigt vråla om hur äckligt det andra ser ut. Det tillhör normal hyfs. Sorry, finns väl MASSOR svenskar också som beter sig så - men jag ser just nu två vanliga, helt normalt uppfostrade tjejer och ett dagisbarn.
Jag tycker hon sätter sig emot det mesta som har med Sverige att göra. Förutom hennes kusiner och vänner som INTE kommer härifrån. Hon har flera gånger nämnt hur hon ALDRIG skulle kunna vara med en svensk kille, att svenskar generellt är tråkiga osv. För att bara inte tala om hur hon uttalat sig om sverige och svenskar i tjafs. (Men visst. det var ju längesen=har aldrig hänt!!)

Det är väldigt synd tycker jag, att välja att ta med en person med dessa åsikter.
👏👏👏👌👌👌
2021-05-22, 20:35
Medlem
Emelie från Ystad. Hon har absolut utvecklats under tiden i huset! Hon har blivit mycket bättre på att möta och interagera med andra människor på ett smidigt sätt. Tanja är världsmästare på det, jag tror att Tanja är en perfekt motpart att öva med om man vill lära sig den förmågan. Emelie och Tanja är bra tillsammans!

Minns att jag var fruktansvärt irriterad på Emelie och ville ha ut henne den veckan när Dompa åkte. Jag är glad att hon inte åkte ut!
2021-05-22, 20:35
Medlem
Ridnes avatar
Simon live på insta.. Simon på ingång snart där i liven!
2021-05-22, 20:36
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Trist att Simon åkte redan nu. Samtidigt lite skönt för nu skiter jag i att titta mer. Lägger mina röster på Tanja och hoppas på det bästa.
Simon tog det iaf riktigt bra men märkligt att han fick åka hem direkt? Ska inte alla sova på hotell första natten? Fyran har väl inte råd....
Hoppas att han landar bra iaf. Tack för alla skratt! 🙏
Alla brukar erbjudas hotellövernattning. Men kan tänka mig att Simon (och ev andra som bor i Stockholm) tackade nej, och ville åka hem till vänner istället. Blir ju onödigt stopp att kånka på väskor från ett ställe till annat.
2021-05-22, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svegarn
Nardos är väl skytt och inte skorpion
Nardos är född i apans tecken kinesisk astrologi

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in