2021-05-22, 17:09
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buttson69
Ack ja,,Jag säger då bara vojne, vojne, vojne. När jag läser edra gissningar och förhoppningar. Men ni är bara av mänsklig art. Och må gudarna ha förståelse hur svag människorna är när de söka sin tillit och tröst i och styrs av känslor.

Men fortsätt ni eder ökenvandring,i likhet med alla fårskallar som slaviskt utan eget tänkanden följer Jimmie Åkessons ut på en ökenvandring utan att aldrig någonsin komma i mål.

Gretha rules. För hon är vägen, sanningen och livet.
Fel tråd gissar jag!
2021-05-22, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buttson69
Nope!

För Gretha håller nämligen på Länta och William samt har inget emot om Ludde och Andreas vinner.

Så det här är av ytterst relevant art.

Och ovanstående låter sig icket styras av känslor utan tvärtom vågar skåda sanningen som den är.
Länta och William är väl helt okej att hålla på. Ludde och Andreas däremot... varför?
2021-05-22, 18:29
Medlem
Jag har så svårt att förstå produktionens enträgna försök att till varje pris behålla Ludde. Vad hotade han dem med egentligen när han ställde ultimatum kring fusket?
2021-05-22, 19:09
Medlem
Zyxel04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Traptin
Men hörru. Du skrev ju förut att torsdagens avsnitt gjorde dig deprimerad. Då bör du ju veta att Annika inte är immun och kommer inte heller bli immun? Duellen är redan avgjord.

Duellen är väl nu på söndag och har inte hållits ännu? Eller var jag så ouppmärksam?

Nä nu tror jag du driver.

Om jag fattat allt så är duellen på söndag. Vinnaren blir immun och har en extra röst på Ö-rådet. William är dock immun oavsett eftersom han vann tävlingen. Jag hoppas Annica ger William kuk (de gillar han ju) på tävlijngen.
2021-05-22, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zyxel04
Duellen är väl nu på söndag och har inte hållits ännu? Eller var jag så ouppmärksam?

Nä nu tror jag du driver.

Om jag fattat allt så är duellen på söndag. Vinnaren blir immun och har en extra röst på Ö-rådet. William är dock immun oavsett eftersom han vann tävlingen. Jag hoppas Annica ger William kuk (de gillar han ju) på tävlijngen.

Duellen har redan varit mellan William och Annika. Den avgjordes i torsdagens avsnitt och bestod utav en statisk övning som William vann med nöd och näppe. Därefter bjöd han in länta till maktens boning.
2021-05-22, 22:35
Medlem
FarbrorAgges avatar
När släpps söndagens avsnitt på play?
2021-05-22, 22:43
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
När släpps söndagens avsnitt på play?

Kl 02:00
2021-05-22, 23:41
Medlem
Zyxel04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3150mAh
Duellen har redan varit mellan William och Annika. Den avgjordes i torsdagens avsnitt och bestod utav en statisk övning som William vann med nöd och näppe. Därefter bjöd han in länta till maktens boning.

Haha lol. Jag var alltför deprimerad efter att jag fick reda på att bögen och Anders skulle komma in. Jag var så deprimerad att jag förträngde avsnittet och inte såg klart skiten.

Har nu sett klart de sista minuterna och ser att äckliga Annika förlorade mot William. De patetiska är att ingen av de ens höll vågrätt.
2021-05-23, 02:56
Medlem
Dagens program
2021-05-23, 04:03
Medlem
Idag
2021-05-23, 04:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zyxel04
Haha lol. Jag var alltför deprimerad efter att jag fick reda på att bögen och Anders skulle komma in. Jag var så deprimerad att jag förträngde avsnittet och inte såg klart skiten.

Har nu sett klart de sista minuterna och ser att äckliga Annika förlorade mot William. De patetiska är att ingen av de ens höll vågrätt.
För det första är han inte bög, för det andra heter han Andreas.
2021-05-23, 04:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Förstår inte varför så många väljer att kalla Andreas för Anders och därmed kunna förväxlas med programledaren.

OT: Australian Survivor, vilken programledare, vilka tävlingar, vilka tydliga regler och även färgstarka deltagare samt en fantastiskt snygg produktion. Landet har ändå bara 25 miljoner invånare och borde ha lika många HBTQ personer som Sverige men där är alla bara med för att tävla utan att tjata om pannben och läggning.
Håller med. Skriv Andy i så fall. Eller kan man rösta ut programledaren om man inte tycker om denne eller vill avbryta säsongen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in