Tusses chanser idag är mikroskopiska.. Det måste vara den sämsta låten någonsin från Sveriges sida.
personligen tyckte jag att låten var riktigt bra när den vann och i början låg den ju typ på 4-5 lägst odds att vinna, sen har ju oddsen ökat hela tiden o då har jag vänt o tycker inte det är lika bra längre. Tror både Dotter och Eric Saade hade gått bättre.
personligen tyckte jag att låten var riktigt bra när den vann och i början låg den ju typ på 4-5 lägst odds att vinna, sen har ju oddsen ökat hela tiden o då har jag vänt o tycker inte det är lika bra längre. Tror både Dotter och Eric Saade hade gått bättre.
Ja, säkert ett par låtar till som var bättre men den här Tusse skulle det tyckas synd om... Slarvigt Sverige..
Vocies är trist och knappt trallvänlig. Tusse sjunger dessvärre också riktigt falskt.
Gillar att Frankrike har en riktigt stark låt i år. Vacker sångerska med lite Edith Piaf-känsla. Hoppas att framträdandet blir starkt och vackert. Sedan Portugal vann 2017 finns en realistisk chans att en vacker sång sjungen på ett annat språk än engelska kan vinna
Italien: vinnare, flest telefonröster, topp 3, topp 4, topp 5
Frankrike: vinnare, flest juryröster, topp 3, topp 4, topp 5
Schweiz: topp 10, vinnare SF 2
Island: det bästa nordiska landet
Finland: inte topp 3 (lay bet), inte flest telefonröster (lay bet), det bästa nordiska landet
Litauen: topp 15, bästa baltiska landet, kommer vidare SF
Bulgarien: Bästa landet i Balkan
Ukraina och San Marino: topp 10, topp 15, kommer vidare SF
Cypern: inte topp 10 (lay bet)
Sverige: inte det bästa nordiska landet (lay bet)
Tyskland: sista platsen
Förenade kungariket: sista platsen
Löste faktiskt ut vadslagningen om vinnaren. De som slår vad är väldigt säkra på det att telefonröstarna tycker mycket mer om Italien än om Frankrike och juryröstarna tycker mycket mer om Frankrike än om Italien, och det finns en reell risk att något tredje land vinner.
Du diskuterar inte. Det enda du gör är att försöka övertyga andra att allt är propaganda. När folk inte håller med är dom korkade.
Så du håller inte med om att Tusses bidrag har någonting att göra med BLM? Trots budskapet och iscensättningen med 10-15 svarta afrikaner och ingen av nåt annat slag?