2021-05-22, 14:24
Medlem
Kan ni tänka er vilka otroliga reaktioner vi hade fått om Emelie stod som vinnare? Hade sålt min själ för att se Adrian, Pedram , Tess, Mergim & Nardos miner. OSLAGBART.
2021-05-22, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Varför tror ni det? Har ni missat "vi ska vinna mot svenskarna" som sprids över varenda ort och konto på sociala medier? Gillar man inte Nardos beteende så är man en rasist, är man inte med i Bardos Gang så är man en rasist, har man svårt för Nardos så är man en rasist. Hänger man på FB är man obviously rasist. Hänger man på FB OCH inte tycker att Nardos ska vinna big brother så är man den vidrigaste sortens rasist.

Har ni läst såhär långt så trodde ni säkert att min poäng skulle vara till rasisternas fördel, eller kanske t.o.m. att det här inlägget var skrivet av en rasist. Men det jag vill säga är - vad händer med oss som hänger här men som inte är rasister? Ni äckliga rassar har slängt oss under bussen.

"Vi mot dem"
"Vi ska vinna över svenskarna"

Jag hoppas att ni förstår att det existerar för att ni existerar. Många av trådens rasister har blivit kändisar på instagram och blivit ansiktet utåt för svenskar som följer bb, detta genom att era vidriga inlägg har delats, men i första hand (som ni av någon anledning glömmer) - för att de har skrivits. Tänk att skriva ett inlägg och inkludera smeknamn som "apflickan" "n*gern" och allt sjukt som skrivs - för att sedan grina till sitt förvånande när det blir en röstkampanj för att stoppa rasismen mot en deltagare i ett underhållningsprogram. Det är ju för i helvete med all rätta. Men återigen - vad händer med oss andra? Vi svenskar som följt programmet med en objektiv inställning? Vi som ser Nardos som en människa (och inte en hudfärg) med brister precis som alla andra. Jo, jag tänker skriva det igen - ni rasister har slängt oss under bussen.

Nu har jag medvetet slutat kolla och minskat min aktivitet här avsevärt för att inte bli så påverkad av resultatet på måndag. Jag har inte ens något emot att Nardos vinner på måndag, trots att jag ser hennes medverkan och beteende i huset som långt långt borta från en finalplats. Men det som händer på utsidan är mycket större än så.

Precis. Alla som skapar uppenbart hat mot deltagarna får igen det med att folk ska rösta för att de ”haft det så himla jobbigt med alla troll o h hatare” en motreaktion som kommer förstöra för DEN RIKTIGA VÄRDIGA VINNAREN.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Men jag ÄR så nervös nu. Vem som än åker förutom Nardos så kommer det bli så jävla tomt.

Nardos förtjänar inte en finalplats. Hon gör fan inte det jämfört med de andra tre. Så jävla orättvist att hon ska få stanna för att hela jävla orten gått ihop för att få fanskapet att stanna.

Nä, nu är jag arg igen.

Ja jag håller med dig! Hade varit så skönt om hon åkte idag för stämningen hade blivit så behaglig och roligare därinne än vad den är nu pga henne. Och att jag verkligen inte ser henne som en värdig vinnare! Och att en människa ska ha chans eller tom vinna bara pga hennes hudfärg är inte en värdig vinnare
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Nej, det är tack vare TV4, förorten och alla influencers.
Klappa dig själv på axeln. Du är en stor bidragande faktor av allt detta.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
+1

Vinner Nardos på måndag så är detta tack vare alla rasister

Folk fattar inte att vi här på Flashback inte är rasister.
När man blir arg på nån så skriver man det elakaste man kommer på.
Om det är en tjock person man ogillar så skriver man äckliga fetto, en svart så kan det bli jävla neger osv..
Det betyder inte att man är rasist.
Jag kallar Nardos neger när hon uppför sig illa.
Men ni som hängt med vet att den överlägset populäraste deltagaren i Big Brother Sverige genom tiderna på Flashback och discord är Roddan, och han får man väl räkna som svart 👮🏽‍♀️✌️🏒🥰
2021-05-22, 14:26
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Nardos har ju sina bra sidor också men dom senaste dagarna så har jag tyckt att hon har bettet sig otroligt elakt mot Emelie, hon har försökt sänka henne exakt hela tiden. Hon ser ju att Emelie ångrar t.ex. hur hon har bettet sig tidigare och trots det försökt ge Emelie ännu mera ångest över detta!

Tanja och Emelie är dom enda som har haft tålamod och försökt få saker att fungera nu dom sista dagarna medan Simon och Nardos… orkar inte ens prata om dessa två längre.

Nästan så att jag önskar att Emelie vinner för att se hur Nardos kommer reagera!

Håller helt med dig! Nardos har sitt bagage såklart och kan vara både rolig och snäll , men det har verkligen blivit mycket hårda saker mot Emelie nu. Emelie har dock hanterat det bra👍

Hoppas finalen kommer stå mellan Tanja och Emelie.

Idag tycker jag dock Simon borde lämna. Även fast han har sina ljusglimtar, visst, så känns han missunnsam. Känns som han ska sänka Tanja och de andra hela tiden med smygkommentarer. Bryr han sig om någon så känns det uträknat, att det viktiga är att vi som tittare ska se det och tycka att han är fin och duktig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Nej, det är tack vare TV4, förorten och alla influencers.
JÄVLAR vad du bara bevisar poängen med den här kommentaren.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Känns som Simon lr Tanja åker ut 🤷🏻‍♂️
Simon blir det, märks det inte att prod vill ha simpan
Medlem
Citat:
Efter folk sett detta program, vem fan skulle anställa Nardos, en lat aggressiv neger 👮🏽‍♀️🤷🏻‍♂️👎
Nardos få satsa på ha en egen tv show "whaaat a fuuuck"
2021-05-22, 14:28
Medlem
Citat:
Folk fattar inte att vi här på Flashback inte är rasister.
När man blir arg på nån så skriver man det elakaste man kommer på.
Om det är en tjock person man ogillar så skriver man äckliga fetto, en svart så kan det bli jävla neger osv..
Det betyder inte att man är rasist.
Jag kallar Nardos neger när hon uppför sig illa.
Men ni som hängt med vet att den överlägset populäraste deltagaren i Big Brother Sverige genom tiderna på Flashback och discord är Roddan, och han får man väl räkna som svart 👮🏽‍♀️✌️🏒🥰
Jo, det är exakt det det gör.

Det finns de i tråden som absolut inte är rasister. Du är inte en av dem.
2021-05-22, 14:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av UncleTompa
Vadå "vi på flashback"? Tala för dig själv. Och jo. Du är uppenbarligen rasist. Skärp dig nu pajas.

Jag har knullat tjejer från både Eritrea och Somalia 👮🏽‍♀️✌️
2021-05-22, 14:29
Medlem
Citat:
Häromdagen sa hon att hennes mamma vet inte ens om att hon är med i Big Brother.
Tror hon är oskuld och aggressiv för hon är omskuren 👮🏽‍♀️🤷🏻‍♂️
Hon har ju gjort en gynundersökning, syr man inte ihop hålet när man blir könsstympad? Dock sa hon att dom tittade på tarmarna på gynundersökningen så dom kanske undersökte i rumpan

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in