2021-05-22, 14:14
Medlem
Nardos har ju sina bra sidor också men dom senaste dagarna så har jag tyckt att hon har bettet sig otroligt elakt mot Emelie, hon har försökt sänka henne exakt hela tiden. Hon ser ju att Emelie ångrar t.ex. hur hon har bettet sig tidigare och trots det försökt ge Emelie ännu mera ångest över detta!

Tanja och Emelie är dom enda som har haft tålamod och försökt få saker att fungera nu dom sista dagarna medan Simon och Nardos… orkar inte ens prata om dessa två längre.

Nästan så att jag önskar att Emelie vinner för att se hur Nardos kommer reagera!
2021-05-22, 14:15
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svegarn
Vad är det Nardos döljer i sin bakgrund, som hon inte vill eller vågar berätta?

Antagligen så har hon råkat ut för den dåliga kvinnosyn som många män som har samma hudfärg som hon har. Jag tycker uppriktigt synd om henne för att hon tvingats utstå det.
Medlem
essteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svegarn
Vad är det Nardos döljer i sin bakgrund, som hon inte vill eller vågar berätta?

Det verkar ju vara ganska allvarliga saker och jag tror nog vi gör bäst i att inte spekulera och outa saker här
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Nardos har ju sina bra sidor också men dom senaste dagarna så har jag tyckt att hon har bettet sig otroligt elakt mot Emelie, hon har försökt sänka henne exakt hela tiden. Hon ser ju att Emelie ångrar t.ex. hur hon har bettet sig tidigare och trots det försökt ge Emelie ännu mera ångest över detta!

Tanja och Emelie är dom enda som har haft tålamod och försökt få saker att fungera nu dom sista dagarna medan Simon och Nardos… orkar inte ens prata om dessa två längre.

Nästan så att jag önskar att Emelie vinner för att se hur Nardos kommer reagera!
+1 håller med förutom att jag vill att Tanja ska vinna.
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Det är självklart, Simons röster kommer gå till Tanja och det kommer stå mellan Tanja och Emelie.

Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Exakt. Nardos har 0% chans att vinna iaf. Det är ju tur det.

Varför tror ni det? Har ni missat "vi ska vinna mot svenskarna" som sprids över varenda ort och konto på sociala medier? Gillar man inte Nardos beteende så är man en rasist, är man inte med i Bardos Gang så är man en rasist, har man svårt för Nardos så är man en rasist. Hänger man på FB är man obviously rasist. Hänger man på FB OCH inte tycker att Nardos ska vinna big brother så är man den vidrigaste sortens rasist.

Har ni läst såhär långt så trodde ni säkert att min poäng skulle vara till rasisternas fördel, eller kanske t.o.m. att det här inlägget var skrivet av en rasist. Men det jag vill säga är - vad händer med oss som hänger här men som inte är rasister? Ni äckliga rassar har slängt oss under bussen.

"Vi mot dem"
"Vi ska vinna över svenskarna"

Jag hoppas att ni förstår att det existerar för att ni existerar. Många av trådens rasister har blivit kändisar på instagram och blivit ansiktet utåt för svenskar som följer bb, detta genom att era vidriga inlägg har delats, men i första hand (som ni av någon anledning glömmer) - för att de har skrivits. Tänk att skriva ett inlägg och inkludera smeknamn som "apflickan" "n*gern" och allt sjukt som skrivs - för att sedan grina till sitt förvånande när det blir en röstkampanj för att stoppa rasismen mot en deltagare i ett underhållningsprogram. Det är ju för i helvete med all rätta. Men återigen - vad händer med oss andra? Vi svenskar som följt programmet med en objektiv inställning? Vi som ser Nardos som en människa (och inte en hudfärg) med brister precis som alla andra. Jo, jag tänker skriva det igen - ni rasister har slängt oss under bussen.

Nu har jag medvetet slutat kolla och minskat min aktivitet här avsevärt för att inte bli så påverkad av resultatet på måndag. Jag har inte ens något emot att Nardos vinner på måndag, trots att jag ser hennes medverkan och beteende i huset som långt långt borta från en finalplats. Men det som händer på utsidan är mycket större än så.
Bannlyst
Efter folk sett detta program, vem fan skulle anställa Nardos, en lat aggressiv neger 👮🏽‍♀️🤷🏻‍♂️👎
2021-05-22, 14:16
Medlem
Tittar aldrig på tal för nationen. Tycker att det lätt blir så här...

https://www.youtube.com/watch?v=iEIApUNVBKg
2021-05-22, 14:16
Bannlyst
Nästan roligare att se Nardos min om hon kommer tvåa 👮🏽‍♀️😂😂✌️
2021-05-22, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Jag ser programmet .Men allt hat mot Nardos är så överdrivet . Jag har röstat på Nardos sen bb började . Ja hon är högljudd men jag sänker ljudet när det är som värst. Men som sagt ,det hatet hon får emot sig är inte friskt

Jag har aldrig och kommer aldrig rösta på Nardos. Hon är oftast jobbig och egenkär och drar ner stämningen nu på slutet.
Men ja, allt hat mot Nardos är så extremt överdrivet.

(Och det var det mot Judith, och Emelie, och Madde, och Joel och mot många andra. Många här på Flashback är mänskligt bottenskrap)
2021-05-22, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Insåg att alla inte se Tanjas insta så länkar här. Shit vad liten och skör men ändå så stark https://imgur.com/gallery/f2GAb2R
Fyfan vad söt!! fina tanja
2021-05-22, 14:19
Medlem
Det första Nardos kommer göra när
hon kommer ut är att starta live på sin instagram och prata om hur alla i huset va, elaka som snälla mot henne och berätta hur illa hon hade det därinne.
2021-05-22, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Varför tror ni det? Har ni missat "vi ska vinna mot svenskarna" som sprids över varenda ort och konto på sociala medier? Gillar man inte Nardos beteende så är man en rasist, är man inte med i Bardos Gang så är man en rasist, har man svårt för Nardos så är man en rasist. Hänger man på FB är man obviously rasist. Hänger man på FB OCH inte tycker att Nardos ska vinna big brother så är man den vidrigaste sortens rasist.

Har ni läst såhär långt så trodde ni säkert att min poäng skulle vara till rasisternas fördel, eller kanske t.o.m. att det här inlägget var skrivet av en rasist. Men det jag vill säga är - vad händer med oss som hänger här men som inte är rasister? Ni äckliga rassar har slängt oss under bussen.

"Vi mot dem"
"Vi ska vinna över svenskarna"

Jag hoppas att ni förstår att det existerar för att ni existerar. Många av trådens rasister har blivit kändisar på instagram och blivit ansiktet utåt för svenskar som följer bb, detta genom att era vidriga inlägg har delats, men i första hand (som ni av någon anledning glömmer) - för att de har skrivits. Tänk att skriva ett inlägg och inkludera smeknamn som "apflickan" "n*gern" och allt sjukt som skrivs - för att sedan grina till sitt förvånande när det blir en röstkampanj för att stoppa rasismen mot en deltagare i ett underhållningsprogram. Det är ju för i helvete med all rätta. Men återigen - vad händer med oss andra? Vi svenskar som följt programmet med en objektiv inställning? Vi som ser Nardos som en människa (och inte en hudfärg) med brister precis som alla andra. Jo, jag tänker skriva det igen - ni rasister har slängt oss under bussen.

Nu har jag medvetet slutat kolla och minskat min aktivitet här avsevärt för att inte bli så påverkad av resultatet på måndag. Jag har inte ens något emot att Nardos vinner på måndag, trots att jag ser hennes medverkan och beteende i huset som långt långt borta från en finalplats. Men det som händer på utsidan är mycket större än så.

+1

Vinner Nardos på måndag så är detta tack vare alla rasister

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in