2021-05-22, 14:19
Bannlyst
Känns som Simon lr Tanja åker ut 🤷🏻‍♂️
2021-05-22, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Titta på simon hur sur o ful o rädd o avundsjuk o rädd han ser ut.....
o nardos ser obekväm ut....

tanja ler iaf.
Tror fan det. Bräck en nära-döden-upplevelse blir svårt. Tanja har undvikit att tala om händelsen men efter avsnitten som visats, där hon knappt synts så tänkte hon nog om.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Antagligen så har hon råkat ut för den dåliga kvinnosyn som många män som har samma hudfärg som hon har. Jag tycker uppriktigt synd om henne för att hon tvingats utstå det.
Vi vet ju inte så man kan spekulera i oändligheter om det. Men jag får iaf en känsla av att det inte är så hemskt som hon vill framställa det som utan det handlar mer om att hon har så stort nätverk av släkt och familj som skulle bli arga än dom andra i huset. Men jag tror inte det är värre än ngn annans därinne eller vad ngn varit med om som tittar. utan mer att hon inte får prata om det kanske för sin religion eller kultur. Osäker vilken religion hon tillhör också, svär på korset men inte får äta gris ibland för religionen.
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
+1

Vinner Nardos på måndag så är detta tack vare alla rasister
Nej, det är tack vare TV4, förorten och alla influencers.
Medlem
UncleTompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Varför tror ni det? Har ni missat "vi ska vinna mot svenskarna" som sprids över varenda ort och konto på sociala medier? Gillar man inte Nardos beteende så är man en rasist, är man inte med i Bardos Gang så är man en rasist, har man svårt för Nardos så är man en rasist. Hänger man på FB är man obviously rasist. Hänger man på FB OCH inte tycker att Nardos ska vinna big brother så är man den vidrigaste sortens rasist.

Har ni läst såhär långt så trodde ni säkert att min poäng skulle vara till rasisternas fördel, eller kanske t.o.m. att det här inlägget var skrivet av en rasist. Men det jag vill säga är - vad händer med oss som hänger här men som inte är rasister? Ni äckliga rassar har slängt oss under bussen.

"Vi mot dem"
"Vi ska vinna över svenskarna"

Jag hoppas att ni förstår att det existerar för att ni existerar. Många av trådens rasister har blivit kändisar på instagram och blivit ansiktet utåt för svenskar som följer bb, detta genom att era vidriga inlägg har delats, men i första hand (som ni av någon anledning glömmer) - för att de har skrivits. Tänk att skriva ett inlägg och inkludera smeknamn som "apflickan" "n*gern" och allt sjukt som skrivs - för att sedan grina till sitt förvånande när det blir en röstkampanj för att stoppa rasismen mot en deltagare i ett underhållningsprogram. Det är ju för i helvete med all rätta. Men återigen - vad händer med oss andra? Vi svenskar som följt programmet med en objektiv inställning? Vi som ser Nardos som en människa (och inte en hudfärg) med brister precis som alla andra. Jo, jag tänker skriva det igen - ni rasister har slängt oss under bussen.

Nu har jag medvetet slutat kolla och minskat min aktivitet här avsevärt för att inte bli så påverkad av resultatet på måndag. Jag har inte ens något emot att Nardos vinner på måndag, trots att jag ser hennes medverkan och beteende i huset som långt långt borta från en finalplats. Men det som händer på utsidan är mycket större än så.

Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
+1

Vinner Nardos på måndag så är detta tack vare alla rasister

Så sant så sant. Jag skrev det tidigt. Vi vet vilka vi har att tacka om Nardos vinner.
2021-05-22, 14:22
Medlem
Men jag ÄR så nervös nu. Vem som än åker förutom Nardos så kommer det bli så jävla tomt.

Nardos förtjänar inte en finalplats. Hon gör fan inte det jämfört med de andra tre. Så jävla orättvist att hon ska få stanna för att hela jävla orten gått ihop för att få fanskapet att stanna.

Nä, nu är jag arg igen.
2021-05-22, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Nej, det är tack vare TV4, förorten och alla influencers.

Det är tack vare dig. 99% av dina inlägg handlar om Nardos.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Efter folk sett detta program, vem fan skulle anställa Nardos, en lat aggressiv neger 👮🏽‍♀️🤷🏻‍♂️👎
Är enormt förvånad att hon ens haft ett jobb med hennes attityd och beteende.. men hon har ju haft många och kvalificerad jobb så ngn sida har hon verkar undanhålla som man inte fått se i huset.
Medlem
Citat:
Varför tror ni det? Har ni missat "vi ska vinna mot svenskarna" som sprids över varenda ort och konto på sociala medier? Gillar man inte Nardos beteende så är man en rasist, är man inte med i Bardos Gang så är man en rasist, har man svårt för Nardos så är man en rasist. Hänger man på FB är man obviously rasist. Hänger man på FB OCH inte tycker att Nardos ska vinna big brother så är man den vidrigaste sortens rasist.

Har ni läst såhär långt så trodde ni säkert att min poäng skulle vara till rasisternas fördel, eller kanske t.o.m. att det här inlägget var skrivet av en rasist. Men det jag vill säga är - vad händer med oss som hänger här men som inte är rasister? Ni äckliga rassar har slängt oss under bussen.

"Vi mot dem"

Jag hoppas att ni förstår att det existerar för att ni existerar. Många av trådens rasister har blivit kändisar på instagram och blivit ansiktet utåt för svenskar som följer bb, detta genom att era vidriga inlägg har delats, men i första hand (som ni av någon anledning glömmer) - för att de har skrivits. Tänk att skriva ett inlägg och inkludera smeknamn som "apflickan" "n*gern" och allt sjukt som skrivs - för att sedan grina till sitt förvånande när det blir en röstkampanj för att stoppa rasismen mot en deltagare i ett underhållningsprogram. Det är ju för i helvete med all rätta. Men återigen - vad händer med oss andra? Vi svenskar som följt programmet med en objektiv inställning? Vi som ser Nardos som en människa (och inte en hudfärg) med brister precis som alla andra. Jo, jag tänker skriva det igen - ni rasister har slängt oss under bussen.

Nu har jag medvetet slutat kolla och minskat min aktivitet här avsevärt för att inte bli så påverkad av resultatet på måndag. Jag har inte ens något emot att Nardos vinner på måndag, trots att jag ser hennes medverkan och beteende i huset som långt långt borta från en finalplats. Men det som händer på utsidan är mycket större än så.
Vi förtjänar inte dig.

Och jag behöver inte ens skriva att jag håller med om vartenda ord, för det vet du att jag gör.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UncleTompa
Eller hur?
*Hur skall jag bräcka det här?! Jag får ta på STORA lipen nu!! Jävla Tanja som nästan dog!*

Missade delar av Tanjas tal. Tog hon ens upp sina tidigare problem med anorexia mm? Eller räckte det med stöten och brännskadorna, hudtransplantationerna och sjukhusvistelsen för att göra Simon orolig?
2021-05-22, 14:24
Medlem
Citat:

"Vi mot dem"

Enig. Vill helst inte att Nardos vinner, men samtidigt tänker jag "rätt åt rasisterna".
2021-05-22, 14:24
Medlem
UncleTompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Missade delar av Tanjas tal. Tog hon ens upp sina tidigare problem med anorexia mm? Eller räckte det med stöten och brännskadorna, hudtransplantationerna och sjukhusvistelsen för att göra Simon orolig?
Det räckte med det senare. Anorexian nämnde hon aldrig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in