2021-05-22, 01:20
Medlem
Ställningen på pinkroom röstningen just nu.

Emelie 394
Tanja 610
Nardos 939
Simon 80
2021-05-22, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Va? Bor han i England? Som jag skrev lyssnade jag bara någon minut på liven han hade på Peddis konto. Han är i Sverige och umgås med Peddi...är du hundra på att han bor där??

100% han sa det och var i England när han gjorde liven. Om du går in på Pedrams story nu kan du även se hur Pedram hämtar upp sin bror på en parkering vid Arlanda.

Han har kommit till Sverige för att spendera tid med sin bror & familj.
2021-05-22, 01:21
Medlem
essteds avatar
Fan, jag förstörde kvällshumöret med att påminna mig själv om Adrian. Störde mig så otroligt mycket på honom och typ mer nu när han har lämnat? Så självupptagen. Hela den här grejen med hans systerdotter känns så jävla överdriven, fler människor har syskonbarn, du är inte speciell för helvete.
2021-05-22, 01:22
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saris123
100% han sa det och var i England när han gjorde liven. Om du går in på Pedrams story nu kan du även se hur Pedram hämtar upp sin bror på en parkering vid Arlanda.

Han har kommit till Sverige för att spendera tid med sin bror & familj.

Okej, tror dig. Men det finns en med hans namn i Upplands Väsby, 32 år. Men jag släpper det. Tack för info.

Edit: Uppdaterade mitt första inlägg i ämnet så jag inte retar upp andra i onödan
Senast redigerad av Blaisen 2021-05-22 kl. 01:24.
2021-05-22, 01:24
Medlem
Citat:
Förlåt men vad för vän är Emelies kontoansvariga?

Emelie kanske med tiden blir vän med Adrian igen, men just nu tycker hon inte om honom alls.

Men ändå har hennes kontoansvariga hängt med honom i två dagar.

Inte bara det så är hon med hans vänner + Nardos kontoansvariga aka ett helt rum som röstar på Nardos. Känns som en jätte supportive vän...

Tycker hela situationen är extremt skev.

Håller faktiskt med här. Känns väldigt skevt.
2021-05-22, 01:25
Medlem
Anonym396s avatar
Tror ni att de får se något avsnitt imorgon? Det blev ju för fan reaktioner idag på Instagram för att inte Tanja hade fått någon TV-tid på 4 avsnitt samtidigt som Nardos, Emelie och Simon älskar att se sig själva i TV. Vet inte om kommenterarna har raderats.

Jag förstår att BB gillar drama och att Madde och Tanja inte var med så mycket. Men de får göra tid för andra deltagare på andra sätt. Nardos i vissa avsnitt får kanske 5-10 ensambikter där hon reagerar på allt möjligt som fester, nya teman, tävlingar och allt möjligt. Eller så tar de med bikter där hon bara gråter eller säga fina ord.

Det är redan svårt att visa oss 24 timmar på 40 minuter. Studioavsnitten hjälpte inte och det känns som de existerar bara för TV4 att påverka tittarna så att vi röstar rätt så att deras favoriter kommer till final. Nardos har fått sjukt mycket TV-tid denna säsong även om TV4 ville mygla fram henne till final och ha henne som vinnare så är det riktigt sjukt. Speciellt idag när vi får se avsnittet med deltagarna och se deras reaktioner. Det är verkligen Big Bardos 2021.

Jag har redan sagt det förut men det är ingen slump att Nardos, Emelie och Simon är final.

Nardos har fått kanske 40 till 75% TV-tid varje avsnitt.

Simon 10 till 50%
Emelie 10 till 50%

Vad kan Tanja få? 1% till 10%. Hon kanske fick mer TV-tid i avsnittet hon kom in.

Men favoriseringen av Nardos är äcklig. Hon är bara i final för att hon är kvinna och utländsk, förlåt. Men om inte Nardos var med detta år så hade Pedram kanske fått hennes TV-tid. Precis som Nardos så älskar Pedram säga floskler som att respektera kvinnor. De hade kunnat klippa bort Pedrams alla fula sidor som de gjorde med Nardos och myglat fram han som vinnare då han gillar ordbajseri. De klippte redan bort allt fult med Therese men det gjorde det för att de inte ville ha tidningsartiklar.
2021-05-22, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av essted
Tycker Madde har fört sig sjukt fint efter att hon lämnade huset. Hoppas att hon skiter i Möss-Ad, hon kan få så jäääääääääääääääävla mycket bättre än honom.

Däremot är Arantxas lismande när Madde intervjuas tyckte jag var riktigt skumt? Beter hon sig inte annorlunda? Eller är det bara jag?

Jag med!! Tycker hennes stories vart kul att följa till skillnad från andra deltagare när dem kommit ut.

Nån hade kommenterat på detta forum hur det var konstigt att Joel & Madde inte hängde med resten av gänget igår, älskade att nån svara för dem har självrespekt 😂

Hade hoppats på att Adrian skulle visa lite fler sidor och bete sig lite vuxet på utsidan men tycker snarare jag sett tvärtom, tråkigt tyvärr.
2021-05-22, 01:26
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DIGRFSE344
Ställningen på pinkroom röstningen just nu.

Emelie 394
Tanja 610
Nardos 939
Simon 80
Bara massa galna feminister där. Tror supportergruppen visar bättre hur de som bara tittar på avsnitten röstar.
2021-05-22, 01:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av essted
Tycker Madde har fört sig sjukt fint efter att hon lämnade huset. Hoppas att hon skiter i Möss-Ad, hon kan få så jäääääääääääääääävla mycket bättre än honom.

Däremot är Arantxas lismande när Madde intervjuas tyckte jag var riktigt skumt? Beter hon sig inte annorlunda? Eller är det bara jag?

Håller med dig! Madde, Joel och Dompa har visat på klass.
2021-05-22, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Såg inte den liven tyvärr och han sparar de ju inte. Men fan då, tror iofs inte att hon åker imorgon. När lämnar den som åker ut? Dompa kan ju hinna upp igen, tar ju inte så lång tid att åka.

Dompa åkte inte till Göteborg idag. Han sa att han är redo om Emelie åker imorgon, han möter upp henne
2021-05-22, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Håller med dig! Madde, Joel och Dompa har visat på klass.

Madde, Joel och Dompa är eliten. Dem som ansluter till dem kan leva gott. Man tänker ju att Emelie är nära dem, men hennes kontoansvarig dras till Adrian så vi får se vad som händer när hon kommer ut.

Sen hade drömmen vart att ha med Tanja i det gänget, enbart för att hon är så härlig.
Hon & Madde är väldigt mysiga & har kul ihop. Men detta är wishful thinking för om Tanja är där är även det andra gänget med
Senast redigerad av Saris123 2021-05-22 kl. 01:34.
2021-05-22, 01:32
Medlem
essteds avatar
Citat:
Jag med!! Tycker hennes stories vart kul att följa till skillnad från andra deltagare när dem kommit ut.

Nån hade kommenterat på detta forum hur det var konstigt att Joel & Madde inte hängde med resten av gänget igår, älskade att nån svara för dem har självrespekt 😂

Hade hoppats på att Adrian skulle visa lite fler sidor och bete sig lite vuxet på utsidan men tycker snarare jag sett tvärtom, tråkigt tyvärr.

Haahahha missade det, så sant!

Håller helt med dig om allt! Det är svårt att se honom som 30, han känns som en kille från nionde klass

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in