2021-05-22, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fantaorose
För min del är det solklart att rösta på Simon, trots dina brister är han den deltagaren overall om tillfört mest och iaf har lite innanför pannbenet. Men tkr det skulle va ok om Tanja vann också, eventuellt Emelie med. Så länge neandertalaren Nardos inte vinner så är det ok

Nä mansbäbisen ska ej vinna! Kommer supa sönder allt
2021-05-22, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
”😂” Det är typiskt trollbeteende att skylta med att man säger ”sanningen” ”😂” Nardos failade ikväll , hon får brösta det.
Jag är ett troll från trollskogen . 😂
2021-05-22, 01:08
Medlem
Blaisens avatar
Tänkte på Pedram och hans kvinnosyn tidigare ikväll. Kollade lite snabbt på en live hans brorsa hade med Adrian, orkade inte många minuter men där säger han att hans fru inte pratar svenska så hon förstår inte vad som sägs/skrivs på instagram. Jag tyckte det var en extremt skev kommentar, varför kan hon inte svenska? Hur länge har de varit gifta? Är hon fånge i lägenheten eller vad? SJUKT att bo i landet men inte kunna språket! Undrar om Pedram varit här och läst, han får gärna svara på det i så fall. Skevt som fan!

Edit: Han bor tydligen i London - vilket jag missat så, då är det förklarat varför hon inte kan svenska. Tycker dock fortfarande att Peddis kvinnosyn är skev, vilket han bevisat i handling, men försöker få att låta annorlunda i skrift. Undrar om han friat till tjejen han grinade över ännu
Senast redigerad av Blaisen 2021-05-22 kl. 01:24.
2021-05-22, 01:09
Medlem
Popcorn76s avatar
Jag tycker många av er är riktigt låga människor. Om man attackerar mindre utvecklade, hudtyp eller diagnos. Ni är en bunt av läkare. Grattis. Om ni är så jävla smarta, varför sitter ni på FB hela dagarna??? Och skriver så jävla korkade inlägg??? IQ...
2021-05-22, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Såg inte den liven tyvärr och han sparar de ju inte. Men fan då, tror iofs inte att hon åker imorgon. När lämnar den som åker ut? Dompa kan ju hinna upp igen, tar ju inte så lång tid att åka.

Han har inte åkt någonstans. Han sände live idag och drack bärs på en restaurang i Stockholm och sa att han är redo om hon åker ut imorgon, men att han hoppades att hon skulle sitta i finalen.
2021-05-22, 01:10
Medlem
Citat:
Tänkte på Pedram och hans kvinnosyn tidigare ikväll. Kollade lite snabbt på en live hans brorsa hade med Adrian, orkade inte många minuter men där säger han att hans fru inte pratar svenska så hon förstår inte vad som sägs/skrivs på instagram. Jag tyckte det var en extremt skev kommentar, varför kan hon inte svenska? Hur länge har de varit gifta? Är hon fånge i lägenheten eller vad? SJUKT att bo i landet men inte kunna språket! Undrar om Pedram varit här och läst, han får gärna svara på det i så fall. Skevt som fan!

Oj va hårt du går på utan att ha lyssnat. Om du hade lyssnat på liven hade du insett att hans bror bor i England. Hans fru är därifrån duuuh!
2021-05-22, 01:11
Medlem
Citat:
Kritiserade du produktionen? Annars är det fritt att skriva vad du vill tydligen men Nardos är minerad mark. INGET negativt om henne tillåts! För att slippa rasistkortet kan jag tillägga att det är hennes beteende jag stör mig på, skiter i om hon är från Eritrea, Haparanda eller Oslol
Me varför ens skriva hat ? Dessutom Oslol känner jag inte till😁😁😁😁😁
2021-05-22, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Adrian påstod att han skulle sakna Madde, Pedram och Nardos mest, visst!
Är det därför han då väljer att umgås med Nardos VÄNNER framför att träffa Madde?

Märklig individ som tror folk är dumma och att man inte kommer se genom hans lögner. Kan aldrig säga sanningen

Han är en falsk jävel och fortsätter ljuga även utanför huset. Hoppas verkligen att Madde skiter i han, han är inte värd henne. Han kan bli ihop med Nardos istället. De två är lika hemska och kan förpesta varandra istället för andra.
2021-05-22, 01:14
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saris123
Oj va hårt du går på utan att ha lyssnat. Om du hade lyssnat på liven hade du insett att hans bror bor i England. Hans fru är därifrån duuuh!

Va? Bor han i England? Som jag skrev lyssnade jag bara någon minut på liven han hade på Peddis konto. Han är i Sverige och umgås med Peddi...är du hundra på att han bor där??
2021-05-22, 01:15
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Me varför ens skriva hat ? Dessutom Oslol känner jag inte till😁😁😁😁😁

Jag skriver inte hat, jag KRITISERAR, en jäkla skillnad. Ojdå, en typo, jag bjuder på den men för att du ska vara med - jag menade så klart OSLO
2021-05-22, 01:16
Medlem
Popcorn76s avatar
Många av er sitter och klagar på produktionen, "åååå det är så tråkigt." Värsta produktionen EVER" Men ändå är tråden full 24-7... Är det så himla tråkigt?... Tydligen inte. Haha Sluta gnäll på allt i livet. Eller ett annat alternativ: TITTA INTE! Om det är så jobbigt.
2021-05-22, 01:19
Medlem
essteds avatar
Tycker Madde har fört sig sjukt fint efter att hon lämnade huset. Hoppas att hon skiter i Möss-Ad, hon kan få så jäääääääääääääääävla mycket bättre än honom.

Däremot är Arantxas lismande när Madde intervjuas tyckte jag var riktigt skumt? Beter hon sig inte annorlunda? Eller är det bara jag?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in