2021-05-22, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DJCringe
Blir lite nojig på att nardos fan konton uppmanar så hårt på att skaffa fejkkonton! Ka. Ju bli jääövligt mycket fler röster än vad hon egentligen har fått!

Btw sa nardos häromdagen ^tänk om dom kan fixa 1 miljon fejkkonton då hade jag verkligen ba fuuuuuuuusk om jag inte vann! ^ ja precis fusk.

Äckligt!
Hur stolt kan man vara av en seger om man faktiskt blivit fuskad dit!? Men
Medlem
Adrian påstod att han skulle sakna Madde, Pedram och Nardos mest, visst!
Är det därför han då väljer att umgås med Nardos VÄNNER framför att träffa Madde?

Märklig individ som tror folk är dumma och att man inte kommer se genom hans lögner. Kan aldrig säga sanningen
Senast redigerad av Sar00 2021-05-22 kl. 01:01.
Bannlyst
Stephanie var inne för 5 minuter sen i mammagruppen på Facebook och fråga om vilket avsnitt deltagarna fick se idag 🤓
2021-05-22, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Najan
Du måste ha skygglappar på!
Verkligen inte . Jag älskar hennes energi. Hon har brister . Vem har inte det?? Säg mig 1 person i huset som inte har brister
2021-05-22, 01:01
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Nädå Dompa ville ta en bärs med henne faktiskt, han sa de igår när dom körde live ihop.
Men av okända anledningar behövde dompa åka till Göteborg idag så om emelie åker ut imorrn och tror att Dompa kommer möta henne så tror hon nog fel.
Som Dompa sa igår "vi får se hur det blir det löser sig på något sätt!"

Såg inte den liven tyvärr och han sparar de ju inte. Men fan då, tror iofs inte att hon åker imorgon. När lämnar den som åker ut? Dompa kan ju hinna upp igen, tar ju inte så lång tid att åka.
2021-05-22, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Verkligen inte . Jag älskar hennes energi. Hon har brister . Vem har inte det?? Säg mig 1 person i huset som inte har brister

Tanja har inga brister!

Ps positivitet är ingen brist!
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Låt de ha sitt samlag för fan

Va? Var skriver jag att de inte får ha det? Jag skiter i om de knullar eller ej, jag skrev att det var tur att hon har honom på utsidan när hennes VÄN sviker henne genom att umgås med ust-dyrkaren.
Avslutad
Citat:
Haha.. kul att man ett troll när man säger sanningen 😂

”😂” Det är typiskt trollbeteende att skylta med att man säger ”sanningen” ”😂” Nardos failade ikväll , hon får brösta det.
2021-05-22, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Faktiskt inte. Jag spyr inte hat där för det vet jag inte fungerar men konstruktiv, sann kritik? Nej icke, censur de luxe. Skrev svara på flera inlägg som stöttade Tanja att jag också stöttar henne, samt egen kommentar med hjärta hjärta nu tar vi Tanja till final och vinst hjärta hjärta typ. Tanja ska vara sist ur huset osv.

Du gillar ju Nardos så det är klart att du inte blir blockerad...
Jag nämnde inte nardos i inlägget
2021-05-22, 01:03
Medlem
För min del är det solklart att rösta på Simon, trots dina brister är han den deltagaren overall om tillfört mest och iaf har lite innanför pannbenet. Men tkr det skulle va ok om Tanja vann också, eventuellt Emelie med. Så länge neandertalaren Nardos inte vinner så är det ok
2021-05-22, 01:04
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Adrian påstod att han skulle sakna Madde, Pedram och Nardos mest, visst!
Är det därför han då väljer att umgås med Nardos VÄNNER framför att träffa Madde?

Märklig individ som tror folk är dumma och att man inte kommer se genom hans lögner. Kan aldrig säga sanningen

Han är psykopat, de har inte den självinsikten.
2021-05-22, 01:06
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Jag nämnde inte nardos i inlägget

Kritiserade du produktionen? Annars är det fritt att skriva vad du vill tydligen men Nardos är minerad mark. INGET negativt om henne tillåts! För att slippa rasistkortet kan jag tillägga att det är hennes beteende jag stör mig på, skiter i om hon är från Eritrea, Haparanda eller Oslol

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in