Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-05-21, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Peg har ännu inte sagt ett pip om att Filip vann. Hon fortsätter med sina utmanande bilder.

Ja det är så jävla konstigt? När hon beter sig såhär så förstår jag varför hon får hat. Förstår verkligen inte varför folk följer henne?
Citera
2021-05-21, 21:26
Medlem
fonders avatar
Pengar kan verkligen inte köpa klass, hennes fula äckliga tatueringar är ett tvättäkta exempel på det.
Citera
2021-05-21, 21:28
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goofie1
Ja det är så jävla konstigt? När hon beter sig såhär så förstår jag varför hon får hat. Förstår verkligen inte varför folk följer henne?

Kändisbarn, ingen hade brytt sig om den här människan utan pappsens efternamn. Det är därför folk följer henne.
Citera
2021-05-21, 21:31
Medlem
I senaste avsnittet av Pillow Talk berättar hon att hon har storbråkat med "allt och alla" .

Tjejen har allvarliga psykiska problem.
Senast redigerad av Sejfu 2021-05-21 kl. 21:35.
Citera
2021-05-21, 22:16
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoseTheHat
Mias/familjens beteende på sociala medier är väl ingenting jämfört med hur Kristin har ignorerat Peg och allt hon varit delaktig i under alla år.

Jag har också tänkt på att Kristin verkar inte vara så förtjust i Peg. Hon vill nog ha en Östermalmstjej eller någon sportig tjej till sonen.
Jag har även reagerat på att Peg inte alls kommenterat Pojkvännens vinst på IG
Lite konstigt med tanke på att man själv skulle vara jättestolt och svårt att inte göra det. Något konstigt är det.

Var det inte Linns pojkvän som var danspartner till syster Parnevik för något år sedan i Lets Dance. Eller har jag fel?
De borde inte finnas någon svartsjuka där utan bara en bra kompisanda.
Svartsjuka är aldrig bra.

Det är jättekonstigt alltihopa och de signalerar inte något bra utåt.
Citera
2021-05-22, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Jag har också tänkt på att Kristin verkar inte vara så förtjust i Peg. Hon vill nog ha en Östermalmstjej eller någon sportig tjej till sonen.
Jag har även reagerat på att Peg inte alls kommenterat Pojkvännens vinst på IG
Lite konstigt med tanke på att man själv skulle vara jättestolt och svårt att inte göra det. Något konstigt är det.

Var det inte Linns pojkvän som var danspartner till syster Parnevik för något år sedan i Lets Dance. Eller har jag fel?
De borde inte finnas någon svartsjuka där utan bara en bra kompisanda.
Svartsjuka är aldrig bra.

Det är jättekonstigt alltihopa och de signalerar inte något bra utåt.

Förstår 100% varför Kristin inte tycker om Peg. Tänk om det var er son som såg ut sådär och som dessutom verkar väldigt snäll och gullig. Och så var han tillsammans med en tjej som Peg? Mardröm.

Nej fy satan vad Peg har sjunkit i mina ögon sedan lets dance startade. Hon är så jävla jävla pinsam. Var inne och kollade på hennes story på IG idag och jag fattar verkligen inte vad hon håller på med. Så jävla pinsam.
Citera
2021-05-22, 07:22
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Pengar kan verkligen inte köpa klass, hennes fula äckliga tatueringar är ett tvättäkta exempel på det.
Vad glad jag blir av att hon har tatueringar! Jag minns ett avsnitt av "Parneviks" där pappan förbjöd henne att tatuera sig.
Citera
2021-05-22, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goofie1
Förstår 100% varför Kristin inte tycker om Peg. Tänk om det var er son som såg ut sådär och som dessutom verkar väldigt snäll och gullig. Och så var han tillsammans med en tjej som Peg? Mardröm.

Nej fy satan vad Peg har sjunkit i mina ögon sedan lets dance startade. Hon är så jävla jävla pinsam. Var inne och kollade på hennes story på IG idag och jag fattar verkligen inte vad hon håller på med. Så jävla pinsam.
Verkligen fullt förstående att Kristin inte gillar att ha Peg som svärdotter. Hon ser ut som WT och beter sig som WT. Filip är både trevlig, omtänksam och snygg och skulle kunna få så mycket bättre. Peg är otrevlig, bitchig, ego och har psykiska problem som hon borde ta tag för de drabbar inte bara henne själv utan även hennes omgivning.
Citera
2021-05-22, 11:12
Medlem
Lyssnar på podden hon och hennes syster har. Reagerat från start hur negativ hon är och hur hon hela tiden säger åt Penny att hon tycker, tänker och känner fel. Hennes syster är så snabb till att då ”lägga sig”, förklara sig så att det passar Peg.

Peg själv skulle inte vilja bemött så, skulle känna sig så kränkt, arg och dödligt sårad. Det är hela tiden hennes känslor i centrum.

I Parneviks visade hon även upp hur illa hon beter/betedde sig mot sin pojkvän/ex. Riktigt illa. Till och med svartsjuk när han och Penny varit iväg på dagen och umgåtts. Penny och Filip var väldigt bra vänner redan innan Peg och han blev tillsammans.

I senaste podden hyllar Peg sig själv och tar ingenting till sig gällande alla reaktioner kring hur hon beter sig.

Istället berättar hon om och om igen i podden hur otroligt positiv och bra hon är på alla sätt och vis, även väldigt vacker och söt. Alla som träffar henne i verkligheten, enligt henne själv, tycker det. Det är bara i media som det framställs som att hon är negativ, missunnsam, extrem svartsjuk och kontrollerande.

Hoppas Filip går vidare. Hade jag varit hans mamma hade det verkligen varit min önskan. Varför ska en så ung och fin kille sitta i parterapi med Peg, år efter år. 😳
Senast redigerad av Fransitrans 2021-05-22 kl. 11:19.
Citera
2021-05-22, 11:28
Medlem
Det var ett fullkomligt drama en julafton när Penny berättade att hon var gravid. Mamma Mia berättade om det i sin podd, även Peg och Penny pratade om det sedan.

Peg hade förstört all glädjen med beskedet om att Penny var gravid, eftersom hon blev så svartsjuk. Det hade blivit ett fullständigt kaos där Mamma Mia till sist sagt att Peg inte var välkommen och knappt hennes dotter.

Peg och hennes familj hade inte kontakt under ett bra tag.

Allt detta berättar de om i sina poddar men ingen får tycka och tänka negativt om det. Då är det hat.
Senast redigerad av Fransitrans 2021-05-22 kl. 11:33.
Citera
2021-05-22, 11:38
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Varför denna fascination vid PP??? Lågvattenmärket var ju när den korkade transkopian satt i Tv-studion bredvid RuinSväldt av alla människor och skulle uttala sig om det amerikanska valet, hur hon satt där kissnödig och bredde ut sig om hur hennes vänkrets hoppades på "Bööörrrniii Sändööörs" (med ett uttal som var så amerikanskt att det inte lät det minsta amerikansk utan bara skulle försöka signalera att hon var på spelplan, vilket hon inte var).

Byter kanal när jag ser kräkmedlet dyka upp i rutan, samma med de missfoster Pernilla Wahlgren klämt ut ur sin välanvända f***a.
Citera
2021-05-22, 11:40
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
- - - Peg är otrevlig, bitchig, ego och har psykiska problem som hon borde ta tag för de drabbar inte bara henne själv utan även hennes omgivning.

...du glömde ful som stryk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in