2021-05-18, 16:14
Avslutad
Vet inte, men såg "Vem kan slå Anja och Foppa" när Jesper var med svärandes och gormandes. Kändes spontant inte som något trevlig person.
Citera
2021-05-18, 16:30
Medlem
TheCryptKeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Vet inte, men såg "Vem kan slå Anja och Foppa" när Jesper var med svärandes och gormandes. Kändes spontant inte som något trevlig person.
Jesper är väl benzo piller trillare. Folk kan bli rätt otrevliga och dryga på sådana piller.
Det är väl inget som är känt officiellt, men det var väl några år sen som Jesper hade kaosat ut i några kommentarer på Instagram eller liknande och där Peg sen förklarade att det var på grund utav hans sömnmedicin som han blev otrevlig. Låter onekligen som benzo om du frågar mig. Kolla bara på hans blick, thousand yard stare liksom!
Citera
2021-05-18, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WallabeJoy
Brukar inte kommentera kändistrådar men kan fan inte låta bli. Var tvungen att kolla in FL Instagram. Ingen av familjen P förutom Jesper följer honom. F följer alla.
Att t.o.m. Mamma Parnevik uppmanar till att rösta på andra. Sjukt omoget av en vuxen person.
Peg och F har varit ihop i 4-5 år och så beter sig familjen så här.

Linn är ihop med sin kille så någon otrohet tror jag verkligen inte förekommit utan Peg har så stora issus och fixar inte som många skrivit att hennes pojkvän inte längre bara är Pegs kille. Alltså familjen Parnevik. Hoppas folk tröttnar rejält på dom.

Jag tycker F verkar ödmjuk och alla i programmet lets Dance har hela tiden pratat om vilken fin kille han är med stort hjärta. Han har varit ihop med en tjej som är destruktiv. När han en dag träffar en normal tjej som mår bra kommer han inse hur sjukt det här förhållandet varit.

Kan fortfarande inte släppa att familjen P inte ens grattar honom. Så som de hejade i början och förra årets rabalder när Penny var med.
Nej något är sjuk med den där familjen. Sunt är det iaf inte.

Mamma Mia om du läser detta eller någon annan i familjen hoppas jag ni ringer upp oavsett om det är er ex-svärson eller inte och ber om ursäkt och gratulerar.
Peg, sök hjälp och ta tag i din självkänsla.
Att hålla på att avfölja på Instagram. Fan fjortisfasoner på er hela familjen. Väx upp!

Ja det var det jag var tvungen att säga.

+1
Kunde inte sagt det bättre själv!
Familjen Parnevik känns lika passé som Maria Montazami nu. Hela familjen har ju visat vad dom går för med Lets Dance-soppan. Mia gjorde bort sig ordentligt när hon försökte rösta ut honom och Peg måste ta tag i sitt destruktiva mående och Filip behöver gå vidare för sitt eget bästa. Ingen förtjänar något hat men är trött på att se henne och hennes desperata försök att hålla sig ”aktuell” med sina utmanande bilder och awkward moves. Kändisskapet är inte för alla och uppenbarligen inte för Peg.
Citera
2021-05-18, 18:39
Medlem
Citat:
Ja jag tror verkligen inte Linn och F ge ihop det, de känner varann sedan två år och kan inte Peg ta det efter 4-5 år ihop då har man ju problem.
Gå i parterapi? Hon behöver gå i terapi. Själv.

Nej han är bättre utan dom och det har de verkligen visat hela familjen.

Jamen exakt. Är man så ung och gjort slut ett flertal ggr är det dags att inse att det inte är menat att vara. Dags för båda att gå vidare och speciellt för henne att ta hand om sitt eget välmående.
Citera
2021-05-18, 20:43
Medlem
Mias/familjens beteende på sociala medier är väl ingenting jämfört med hur Kristin har ignorerat Peg och allt hon varit delaktig i under alla år.
Citera
2021-05-18, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RoseTheHat
Mias/familjens beteende på sociala medier är väl ingenting jämfört med hur Kristin har ignorerat Peg och allt hon varit delaktig i under alla år.
"Allt peg varit delaktig i"? Hennes instagram svämmar över av lättklädda bilder och det är väl allt typ. Sökte på spotify och kunde hitta 4 singlar, har hon fått något pris för dem? Tror inte att Kristin skulle gått ut och uppmanat sina följare att rösta på en motståndare till Peg om det funnits någon sådan möjlighet. Att Kristin inte gillar alla dessa lättklädda bilder av Peg med förmedlandet "i'm a bitch" är väl inte så konstigt.
Citera
2021-05-18, 23:01
Medlem
The Beach boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
"Allt peg varit delaktig i"? Hennes instagram svämmar över av lättklädda bilder och det är väl allt typ. Sökte på spotify och kunde hitta 4 singlar, har hon fått något pris för dem? Tror inte att Kristin skulle gått ut och uppmanat sina följare att rösta på en motståndare till Peg om det funnits någon sådan möjlighet. Att Kristin inte gillar alla dessa lättklädda bilder av Peg med förmedlandet "i'm a bitch" är väl inte så konstigt.
Hon har också släppt låtar med bandet GAMMAL som hon har tillsammans med en kompis dessutom har hon skrivit låtar åt andra.
Citera
2021-05-18, 23:29
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Beach boy
Hon har också släppt låtar med bandet GAMMAL som hon har tillsammans med en kompis dessutom har hon skrivit låtar åt andra.

Peg är inte känd för sin musik.
Att Kristin inte engagerat sig är väl ingen som vet bara för att hon inte vadå? Vad ska hon göra? Dela Pegs 14is Instagram?

Hon kanske som mamma inte gillar hur hennes son blivit behandlad genom åren.
Peg har ju uppenbara problem. Om hon lider av psykisk ohälsa som hon säger bör hon ta tag i det. Hela hennes beteende skriker se mig älska mig.
Filip kan inte fylla det hålet någonsin.
Citera
2021-05-18, 23:53
Medlem
The Beach boys avatar
Citat:
Peg är inte känd för sin musik.
Att Kristin inte engagerat sig är väl ingen som vet bara för att hon inte vadå? Vad ska hon göra? Dela Pegs 14is Instagram?

Hon kanske som mamma inte gillar hur hennes son blivit behandlad genom åren.
Peg har ju uppenbara problem. Om hon lider av psykisk ohälsa som hon säger bör hon ta tag i det. Hela hennes beteende skriker se mig älska mig.
Filip kan inte fylla det hålet någonsin.
Är det bättre att gå efter någon sorts statistik istället för att bara utgå från sig själv. Om en artist har t ex 17 miljoner streams så är artisten känd även om folk på Flashback inte anser det. Sånger från förut med GAMMAL där Peg ingår har 27 423 660 streams vilket är extremt bra.
Senast redigerad av The Beach boy 2021-05-18 kl. 23:55.
Citera
2021-05-19, 07:02
Medlem
MrGrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Beach boy
Är det bättre att gå efter någon sorts statistik istället för att bara utgå från sig själv. Om en artist har t ex 17 miljoner streams så är artisten känd även om folk på Flashback inte anser det. Sånger från förut med GAMMAL där Peg ingår har 27 423 660 streams vilket är extremt bra.
Oj vad du är insatt. Fan?
Citera
2021-05-20, 21:20
Medlem
Peg har ännu inte sagt ett pip om att Filip vann. Hon fortsätter med sina utmanande bilder.
Citera
2021-05-20, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Peg har ännu inte sagt ett pip om att Filip vann. Hon fortsätter med sina utmanande bilder.

Jag reagerade också på det. Väldigt konstigt är det ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in