[quote=jerka11|75957603]Äntligen har polletten trillat ner även för dig din efterblivna trollande stackare.
Du har ju fram till nyss tjatat om att då såg en kraftigt minskad smittspridning efter sommarlovet/skolstängningen (dvs 3-4 veckor efter sommavslutningen --> from mitten av juli) förra året. Du har tusentals gånger salufört detta som ett bevis för att skolan driver coronasmittan

. Äntligen har du kanske fattat att du hade fel. Är det till och med så att du släppt ditt envisa fokus på din nästipp och börjar se helheten?
Jag har inte haft fel. Jag har sagt hela tiden det. Dvs, att smittan rasar 3-4 veckor efter eleverna går på julledighet. Vi så det förra sommaren, vi såg det under jullovet och vi lär säkerligen se det även under denna sommar, då vaccinationerna går för långsamt för ev verkningar ska märkas redan. Här tycks man ju dessutom missat att ge folk dos 2 inom rätt intervall.
Det är ju bara det jag upprepat, så vad är det för pollett som trillat ned menar du? 3-4 veckor efter lov, minskar smittan kraftigt.
Varför tror du att smittan inte sprids i skolan? Det får du gärna tala om , för du är ju tämligen ensam i din uppfattning. Stöds väl i princip enbart av Folkhälsomyndigheten.