2021-05-21, 12:29
Medlem
BreEEeevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito

Tv4 och Mastiff visar gång på gång att de ska hålla sig borta från Robinson. Säga vad man vill om SVT, men Robinson var en av de saker som de faktiskt gjorde bra.

Den branta utförsbacken för Robinson inleddes 2018 när TV4 återupplivade Robinson efter sex års uppehåll.
Om jag inte har helt fel, så var det Strix som producerade Robinson fram tills 2012.
Efter det har Mastiff tagit över och då har också programmet totalförstörts.
2021-05-21, 12:49
Medlem
Wooloomooloons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Så du tycker det är OK med sena användare, om de inte är duktiga? Eller vill du plocka bort företeelsen helt?
Tycker det är orättvist överhuvudtaget med sena anländare & kombon elitidrottsman/sen anländare är verkligen tufft för tävlande som svultit i veckor. Hoppas det blir ett avslut med de tre bästa i sluttävlingen, man låter resten av gänget rösta vem de tycker är mest värdig vinnare av dessa tre.
Då blir det rättvist.
2021-05-21, 13:00
Medlem
Tror tyvärr det kan vara så att Ludde vinner, eftersom han är så favoriserad av produktionen och att han skapade ett extra instagramkonto till Robinson och kallar sig "robinsonludde"
Han blir isåfall robinsons minst värdiga vinnare genom tiderna va?
2021-05-21, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BreEEeev
Den branta utförsbacken för Robinson inleddes 2018 när TV4 återupplivade Robinson efter sex års uppehåll.
Om jag inte har helt fel, så var det Strix som producerade Robinson fram tills 2012.

Undrar om det är samma producent till Paradise Hotel? Skulle förklara en del...
2021-05-21, 13:23
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BreEEeev

Där ser man! Visste inte ens att det varit uppehåll.
2021-05-21, 13:27
Medlem
Ganonitos avatar
Kan tipsa om att Robinson Australien nu har börjat igen på Tv4 Play. Bara de inledande minuterna är bättre än hela den svenska versionen totalt hittills.
2021-05-21, 13:52
Medlem
IQpizzasallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Oberg
Körde en google å jodå, det är samma. Dags för förändring nu tv4....
2021-05-21, 13:57
Medlem
farlings avatar
Citat:
Kan tipsa om att Robinson Australien nu har börjat igen på Tv4 Play. Bara de inledande minuterna är bättre än hela den svenska versionen totalt hittills.

Kan inte annat än att hålla med, det är en supersäsong dessutom!
2021-05-21, 14:16
Medlem
this isn't mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Tror tyvärr det kan vara så att Ludde vinner, eftersom han är så favoriserad av produktionen och att han skapade ett extra instagramkonto till Robinson och kallar sig "robinsonludde"
Han blir isåfall robinsons minst värdiga vinnare genom tiderna va?

Kanhända, produktionen har återigen visat att de måste ha med honom. När Ica Maxi-fusket uppdagades var det ju p g a Luddes hot om att lämna som gjorde att de andra fick åka i stället. Helt rätt att straffa fuskarna men att det var Luddes förtjänst är pinsamt.
2021-05-21, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av this isn't me
Kanhända, produktionen har återigen visat att de måste ha med honom. När Ica Maxi-fusket uppdagades var det ju p g a Luddes hot om att lämna som gjorde att de andra fick åka i stället. Helt rätt att straffa fuskarna men att det var Luddes förtjänst är pinsamt.
Ja, de skulle ha straffat dem redan innan! Nu var det ju ren tur att han räddade programmet. TV4 kände ju redan till det.
2021-05-21, 14:23
Medlem
CS128s avatar
Citat:

Fast då öppnar man väl en egen tråd för Robinson Australien väl? På Flashback menar jag. Annars lär det bli rörigt om man har samtliga och olika länders R i samma tråd.
2021-05-21, 14:26
Medlem
BreEEeevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Oberg

Jo, samma fittbolag. De producerar även Farmen, som jag påpekat. Det är därifrån de hämtat det idiotiska påfundet med jokrar som kommer in efter halva tiden.
Från Paradise Hotel har de tagit in ”återvändande deltagare”.
Där kommer ju folk som blivit utröstade in två-tre-fyra gånger om.
BögLudde tangerar rekordet snart.

Mastiff vet inte hur Robinson ska produceras. De har inte kompetensen utan de förstör programmet så det inte går att se på.
Jag bryr mig inte ett skit om vem som vinner, så har det varit flera säsonger nu.
Det är ett ytterst lågt betyg, att folk inte engagerar sig i deltagarna eller programmet, mer än att man uttrycker sitt missnöje.

Hörni, Mastiff?
Ni är ena riktiga fittor!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in