2021-05-21, 08:11
Medlem
Wooloomooloons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
De vistades väl två dagar i naturen och inte direkt från hotellet.

Tycker det är fusk att komma in i tävlingen sent, hur kan tv4 ta in en elitidrottsman bland de sena anländarna! Så otroligt knäckande för de andra som varit med hela resan. Inte heller kul tv längre, man mår bara dåligt av att se detta. Nästan mobbing... William hör hemma i program som Mästarnas Mästare. Speciellt i dessa tider vill man se tv som känns fair och upplyftande.
2021-05-21, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wooloomooloon
Tycker det är fusk att komma in i tävlingen sent, hur kan tv4 ta in en elitidrottsman bland de sena anländarna! Så otroligt knäckande för de andra som varit med hela resan. Inte heller kul tv längre, man mår bara dåligt av att se detta. Nästan mobbing... William hör hemma i program som Mästarnas Mästare. Speciellt i dessa tider vill man se tv som känns fair och upplyftande.
Så du tycker det är OK med sena användare, om de inte är duktiga? Eller vill du plocka bort företeelsen helt?
2021-05-21, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wooloomooloon
Kan det vara så att ex Tv4 puschar för William att bli en framtida tv4 personlighet?
2021-05-21, 09:07
Medlem
Timodjin77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moderator-hataren
är ju för han e BÖG!!! en BÖG måste vinna Robinson

Vet inte om det behöver formuleras som ett krav men visst skulle det vara roligt. Var ju länge sedan Jerker vann men jag gillar inte att man ställer krav så där som du gör.
2021-05-21, 09:22
Medlem
Tänk att bara en person har försvunnit på sammanslagningen. Annars är de fortfarande hela gänget..
2021-05-21, 10:09
Medlem
Crapmagics avatar
Johanna har 4 % Ally Macbeal i sig utseendemässigt
2021-05-21, 10:23
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic

Hon är en ful damp-unge med Fetalt alkoholsyndrom. Varje gång jag ser henne så får jag Gretavibbar.

TV4 har verkligen misslyckats med Robinson. Hur är det möjligt att ens komma igen i spelet flera gånger!? Trots att han förlorade första chansen och tjallade för produktionen för att gynna sig själv?

Jag blir mer och mer övertygade av att dom improviserar hela tiden och regisserar alla samtal.
2021-05-21, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Ser inte en likhet förutom att båda är vita kvinnor?
Tycker Johanna ser lite ut som Zara Larsson, skulle kunna vara hennes fräkniga kusin.
2021-05-21, 11:17
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiplagat
Har inget minne av att Zazzi ingick i en tjejpakt, hon var i alla fall inte drivande i den. Tycker inte hon att förtjänar att bli förknippad med den. Minns att hon klarade av Robinson-livet med bravur och kändes som en riktig "överlevare", gnällde aldrig etc. Sen vann hon ju omröstning överlägset.

Att att hon enbart skulle vunnit p.g.a. tjejpakten köper jag däremot inte, det känns alldeles för hårt med tanke på hur hon presterade i övrigt.

Minns den säsongen som igår och Zazzi vann mycket riktigt pga en tjejpakt. Birgitta som var Zazzis främsta allierade sa något i stil med "Jag tycker om dig Pål. Det gör jag verkligen, men jag anser att en kvinna ska vinna".
2021-05-21, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Minns den säsongen som igår och Zazzi vann mycket riktigt pga en tjejpakt. Birgitta som var Zazzis främsta allierade sa något i stil med "Jag tycker om dig Pål. Det gör jag verkligen, men jag anser att en kvinna ska vinna".

Ja, jag såg den för nåt år sen bara. Jag är naturligtvis allergisk mot dessa kvinnosakskvinnor men det är lide sjukt att påstå att hon endast vann p.g.a. den s.k. "tjejpakten" för att en individ (Birgitta) tjatade om att "kvinnor kan" och förta hela hennes seger p.g.a. hennes beslut att skicka Pål med den motiveringen.

Pål åkte väl ut redan som femma eller något, hade det varit en heads-up så hade det varit en annan sak, däremot.
2021-05-21, 11:51
Medlem
Ganonitos avatar

Tv4 och Mastiff visar gång på gång att de ska hålla sig borta från Robinson. Säga vad man vill om SVT, men Robinson var en av de saker som de faktiskt gjorde bra.
2021-05-21, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiplagat
Ja, jag såg den för nåt år sen bara. Jag är naturligtvis allergisk mot dessa kvinnosakskvinnor men det är lide sjukt att påstå att hon endast vann p.g.a. den s.k. "tjejpakten" för att en individ (Birgitta) tjatade om att "kvinnor kan" och förta hela hennes seger p.g.a. hennes beslut att skicka Pål med den motiveringen.

Pål åkte väl ut redan som femma eller något, hade det varit en heads-up så hade det varit en annan sak, däremot.
För mig förtog det hela segern och jag ser henne fortfarande som "den kvinna man bestämde skulle vinna". Däremot tror jag hon hade kunnat vinna ändå, för hon var bra på tävlingar, tror jag. Hon om någon borde vara irriterad på de feminister som placerade henne i deras fack och därmed förstörde sitt eget rykte.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in