2021-05-21, 00:59
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Glöm inte rösta på tanja nu för fan!!!
Vi kan nog avgöra vem vi väljer. Rösta själv på Simon för fan!!!!!
2021-05-21, 01:01
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Judith är en vidrig människa, våldtäktskvinnan från big brother
I natt behöver hon inte ta till våld då hon har Julia i sin håv. Full och kåt som alltid. Man mår lite illa när man tänker på det..
2021-05-21, 01:03
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
https://pasteboard.co/JPHHMNE.png

Hade dom stått kvar 15 sekunder till hade panzars panzarpung och kuk rest sig upp i full givakt och gett Jesper en rejäl uppercut så han svimmat.

Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Finns forum på nätet med säsongens alla nudes.

https://imgur.com/a/PVLUK2Z

Länk till det stället då. Eller PMa mig också så jag inte missar det om jag inte läser igenom hela tråden i morgon.

Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Så jävla pinsamt att TV4 på Facebook raderar alla kommentarer om Nardos.

Varför får folk inte skriva att man vill ha ut henne? Inte gillar henne? Att hon skriker?

Jag ser att de går tillbaka och raderar gamla kommentarer från gamla inlägg på Facebook som har massa likes. De är riktigt försiktiga. Jag antar att det är för att ge illusionen att hon är omtyckt bland folket som tittar på BB om de myglar fram henne som vinnare. Riktigt jävla fult oavsett, typiskt TV4 och Sverige. Det är en sådan kultur vi lever i....

Tv4 är nordkoera. pk. dåliga. kanske till och med olagliga. Men om ingen anmäler dom så provas det inte rättsligt.
2021-05-21, 01:06
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Dillion Harper?

inte för att jag skulle veta

Ja lite lika är dom, kanske var hon jag tänkte på. Men tror det var en svensk... vem vet om hon gjort ngt innan...o om hon e 35 nu så kan det ju va för 10-15 år sedan...

https://www.imagebam.com/view/MEE2DF

https://www.imagebam.com/view/MEE2DT
2021-05-21, 01:07
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Ngr kvällar sista veckan?? Det har sett ut såhär för Simon från dag ett! Alla börja vi älska honom från start för att han visade känslor! Men förstår de människor som tröttnat på hans upprepande bölande , av exakt samma anledning varje gång, hans exakt samma ursäkter dagen efter, hans ivriga drickande, kräkande och däckande. Tyvärr , han är svår att inte gilla, och han är säkerligen den som kommer få minst hat på utsidan. Men han kommer inte vinna pga av att folk tycker han är sorglig och att det är synd om honom. Han är rolig i en timme om dagen, därefter är det allt som oftast bara tragiskt och sorgligt..
Vem sitter uppe på nätterna och tittar på detta skräpprogram? Jag skiter fullständigt i om han sover då han i alla fall är vaken i TV kl. 19.00 varje dag. Alla som jobbar bryr sig nog inte heller då dom flesta inte orkar höra skrik och störa sina grannar. Om du sänker volymen hör du inte vad dom säger och höjer du så spricker båda trumhinnorna.
2021-05-21, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Vi kan nog avgöra vem vi väljer. Rösta själv på Simon för fan!!!!!

Aldrig, idioten åker på lördag.
2021-05-21, 01:16
Medlem
Citat:
I natt behöver hon inte ta till våld då hon har Julia i sin håv. Full och kåt som alltid. Man mår lite illa när man tänker på det..
Så sant så! usch. kanske har swingersfest i skrivande stund vem vet
2021-05-21, 01:21
Medlem
Klart vi röstar på Nardos
2021-05-21, 01:23
Medlem
Ghandis avatar
Citat:

har hon läst på flashback om att vi vet...? Om hon kan göra det med kameror...vågar man tänka på utan kameror...

Och har pedram varit här och läst eller gamnacken är för feg som vanligt.
2021-05-21, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Aldrig, idioten åker på lördag.
+1
fake grinarn ska inte ha någon jävla mille.
idioten hade supit/knarkat upp hela skiten
2021-05-21, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tussilago1
Alla dar i veckan
2021-05-21, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tussilago1