2021-05-21, 00:24
Medlem
jag tänkte väl hur kan de ha ett samtal utan att Rusta Cardi B avbryter men hon var ju inte där heellowww
2021-05-21, 00:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Eftersom inget händer så bjuder jag på en bild av Madde och en av Tanja.

https://www.imagebam.com/view/MEE0JW

https://www.imagebam.com/view/MEE0KE

Finns forum på nätet med säsongens alla nudes.

https://imgur.com/a/PVLUK2Z
2021-05-21, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Så du tro på fullt allvar att alla skulle börja avsky Simon för att han går och lägger sig i detta dårhus? Dom flesta är nog nöjda med hans insats vilken är den enda som varit av naturligt slag. Om Tanja vinner är det inget jag kan göra nåt åt men har aldrig förstått storheten hos den deltagaren. För mig är hon ingenting mer än en överhurtig individ som spelar ett spel. Så djävla snäll, go och rar är inte normalt och sånt lyser igenom. Hon kunde ju ta för sig i sex-såpan och hade flera ovänner där i PH. Hyckleri av hög rang och ganska skickligt för dom som går på det.

Nej? Och det har jag inte skrivit överhuvudtaget. Kan inte minnas att jag skrev avsky ens? Har svårt att tro att någon skulle känna AVSKY för Simon. Jag tror ju inte ens att Tanja vinner, trots att hon är min nummer ett (orkar inte ens gå in i diskussion ang pro eller con Tanja) . Jag skrev vad jag vill minnas att jag vill att han ska sitta i final men att jag börjar tro att det inte blir så. Punkt.
2021-05-21, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja.. de hade väl kunnat skicka in Pätzy istället så hade spelet varit igöng

Han MÅSTE ju iaf fått frågan om att gå in???
2021-05-21, 00:28
Medlem
Anonym396s avatar
Så jävla pinsamt att TV4 på Facebook raderar alla kommentarer om Nardos.

Varför får folk inte skriva att man vill ha ut henne? Inte gillar henne? Att hon skriker?

Jag ser att de går tillbaka och raderar gamla kommentarer från gamla inlägg på Facebook som har massa likes. De är riktigt försiktiga. Jag antar att det är för att ge illusionen att hon är omtyckt bland folket som tittar på BB om de myglar fram henne som vinnare. Riktigt jävla fult oavsett, typiskt TV4 och Sverige. Det är en sådan kultur vi lever i.

Nardos är inte mer omtyckt än Tanja eller Emelie. Om Nardos skulle vinna pga fusk eller för att influencers på sociala medier har dragit igång en kampanj och de uppmanar deras följare som inte tittar på BB att rösta på Nardos som vinnare. Oavsett hur det sker så kommer det bli kaos på sociala medier om Nardos vinner. Men jag antar att TV4 är förberedda på det och raderar allt missnöje.
2021-05-21, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saris123
Hade lätt lätt lätt snarare hängt med Madde, Joel & Maddes vän Rasmus just nu. Haft en jättefin & mysig kväll ser det ut. Älskar att dem bara njuter 🤍

Kaos in the house & cringe med de andra gänget...

Ja de andra beter ju sig fan löjligt i jämförelse. Hoppas alla de på Adrian-Peddot-Tess fest får corona så de inte får komma på finalen.
2021-05-21, 00:31
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Så jävla pinsamt att TV4 på Facebook raderar alla kommentarer om Nardos.

Varför får folk inte skriva att man vill ha ut henne? Inte gillar henne? Att hon skriker?

Jag ser att de går tillbaka och raderar gamla kommentarer från gamla inlägg på Facebook som har massa likes. De är riktigt försiktiga. Jag antar att det är för att ge illusionen att hon är omtyckt bland folket som tittar på BB om de myglar fram henne som vinnare. Riktigt jävla fult oavsett, typiskt TV4 och Sverige. Det är en sådan kultur vi lever i.

Nardos är inte mer omtyckt än Tanja eller Emelie. Om Nardos skulle vinna pga fusk eller för att influencers på sociala medier har dragit igång en kampanj och de uppmanar deras följare som inte tittar på BB att rösta på Nardos som vinnare. Oavsett hur det sker så kommer det bli kaos på sociala medier om Nardos vinner. Men jag antar att TV4 är förberedda på det och raderar allt missnöje.

Tar du bort negativa kommentarer om de andra deltagarna också, eller bara om Nardos..? Sjukt om de till och med särbehandlar henne positivt angående det.
2021-05-21, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
jag tänkte väl hur kan de ha ett samtal utan att Rusta Cardi B avbryter men hon var ju inte där heellowww
Ja när hon väl kom in i sovrummet igen så vet man att det är dags att stänga av för ikväll.

Precis innan så diskuterade Emelie & Tanja om hur tråkigt det var att de tre avsnitt dom fått se mest har visat Emelies negativa sidor och Tanjas frånvaro.
Senast redigerad av dilligafxx 2021-05-21 kl. 00:42.
2021-05-21, 00:32
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Han MÅSTE ju iaf fått frågan om att gå in???

Man tycker ju det..? Men då borde han väl ändå sagt ja tycker man..Han fick ju ingen egentlig chans eftersom han lämnade pga magproblem eller vad det var.
2021-05-21, 00:34
Medlem
Citat:
Man tycker ju det..? Men då borde han väl ändå sagt ja tycker man..Han fick ju ingen egentlig chans eftersom han lämnade pga magproblem eller vad det var.

Sant. Jag skulle önska att han pratade ut om detta? Vägrar tro att 2 av dessa 3 som gick in var krämen?
2021-05-21, 00:34
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
https://pasteboard.co/JPHHMNE.png

Helvete vilken äcklig bild. Stämmer väl in i bilden man har av dokusåpan BB. Det är bögeri från morgon till kväll och personalen sitter väl och runkar med sina hörlurar. Någon ur produktionen kräver att det ska vara en kvot homosexuella samt invandrare med och dom lyckas i år också. Och en flata som är lika stor som 2 stycken.
2021-05-21, 00:35
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Tar du bort negativa kommentarer om de andra deltagarna också, eller bara om Nardos..? Sjukt om de till och med särbehandlar henne positivt angående det.
Jag läser en del negativa kommentarer om Emelie men jag vet inte om de tar bort dem.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in