2021-05-21, 00:37
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Helvete vilken äcklig bild. Stämmer väl in i bilden man har av dokusåpan BB. Det är bögeri från morgon till kväll och personalen sitter väl och runkar med sina hörlurar. Någon ur produktionen kräver att det ska vara en kvot homosexuella samt invandrare med och dom lyckas i år också. Och en flata som är lika stor som 2 stycken.

Den bilden är guld, det borde varit den Jesper fick med sig ut ur huset.
2021-05-21, 00:38
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Nej? Och det har jag inte skrivit överhuvudtaget. Kan inte minnas att jag skrev avsky ens? Har svårt att tro att någon skulle känna AVSKY för Simon. Jag tror ju inte ens att Tanja vinner, trots att hon är min nummer ett (orkar inte ens gå in i diskussion ang pro eller con Tanja) . Jag skrev vad jag vill minnas att jag vill att han ska sitta i final men att jag börjar tro att det inte blir så. Punkt.
För att han gick och la sig tidigt några kvällar i sista veckan? Och för att han råkar vara känslomässigt nedbruten efter lång tid i detta skrikiga dårhus? Normala människor ser det inte på det viset och han är väldigt uppskattad.
Senast redigerad av ziggarillen 2021-05-21 kl. 00:44.
2021-05-21, 00:44
Medlem
Citat:
För att han gick och la sig tidigt några kvällar i sista veckan? Och för att han råkar vara känslomässigt nedbruten efter lång tid i detta skrikiga dårhus? Normala människor ser det inte på det viset och han är väldigt populär.

Nej men snälla....? Vad jag skrev var att jag kunde förstå om han skulle försvinna från folks radar om han gick och la sig, varför attackerar du så aggressivt? Hörs man så syns man, fakta. Och antagligen vinner Nardos på det. Varför hoppar du på oss som faktiskt håller på Simon fortfarande?
2021-05-21, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Av dom som åkt ut är Madde, Joel, Dompa och Luis skönast, ingen av dom hänger med packet på söder just nu ✌️

Exakt!!!
2021-05-21, 00:47
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Nej men snälla....? Vad jag skrev var att jag kunde förstå om han skulle försvinna från folks radar om han gick och la sig, varför attackerar du så aggressivt? Hörs man så syns man, fakta. Och antagligen vinner Nardos på det. Varför hoppar du på oss som faktiskt håller på Simon fortfarande?
Med tanke på hur folk avskyr Nardos skrik så borde Simon vinna på att lägga sig. Jag attackerar inte dig utan jag är väl som Emelie då jag skriver, snäll men låter arg.
2021-05-21, 00:48
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Den bilden är guld, det borde varit den Jesper fick med sig ut ur huset.
Eller som en reklamaffisch på stan för Big Brother...
2021-05-21, 00:49
Medlem
felicia bergström med 230k på insta pushar tanja. bra men vart är horungarna peddi o juddan.
2021-05-21, 00:50
Medlem
Citat:
Med tanke på hur folk avskyr Nardos skrik så borde Simon vinna på att lägga sig. Jag attackerar inte dig utan jag är väl som Emelie då jag skriver, snäll men låter arg.

Jag säger inte emot dig gällande skrik, håller med där. Så egentligen tycker vi lika men jag försökte bara se flera sidor och det blev knas
2021-05-21, 00:52
Medlem
Glöm inte rösta på tanja nu för fan!!!
2021-05-21, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granskottet80
Och Judith tog över tanjas systers live totalt när hon, pinne och syrran snackade. Tror att alla är så intresserade av att höra henne. Så pinsamt och ego.
Judith är en vidrig människa, våldtäktskvinnan från big brother
2021-05-21, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
https://pasteboard.co/JPHHMNE.png

Måste jag suga pappa? HAHAHAHAHA
2021-05-21, 00:55
Medlem
Citat:
För att han gick och la sig tidigt några kvällar i sista veckan? Och för att han råkar vara känslomässigt nedbruten efter lång tid i detta skrikiga dårhus? Normala människor ser det inte på det viset och han är väldigt uppskattad.
Ngr kvällar sista veckan?? Det har sett ut såhär för Simon från dag ett! Alla börja vi älska honom från start för att han visade känslor! Men förstår de människor som tröttnat på hans upprepande bölande , av exakt samma anledning varje gång, hans exakt samma ursäkter dagen efter, hans ivriga drickande, kräkande och däckande. Tyvärr , han är svår att inte gilla, och han är säkerligen den som kommer få minst hat på utsidan. Men han kommer inte vinna pga av att folk tycker han är sorglig och att det är synd om honom. Han är rolig i en timme om dagen, därefter är det allt som oftast bara tragiskt och sorgligt..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in