2021-05-21, 00:09
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
På Södermalm just nu, Julia, Judith, Tess, Jackie, Stephanie, Mergim, Pedram och Adrian 😱😱😱😱😱
Dessa tokskallar tror att dom är rockidoler nu och att hela svenska folket står med autografblock i näven. En sorglig samling avdankade deltagare som skämt ut sig tillräckligt för att ledas ut ur huset. Antar att Jullan och gaphalsen Judit hamnar i samma säng i natt. Mår faktiskt lite illa.
2021-05-21, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Tycker nog att Simons snyftningar ligger i lä då man såg detta. Äcklas mer och mer av den falska apskallen. Snyft, snyft, Jag är svart bla..bla stackars mig blablabla b la...
Du är medveten om att det är inte hon som lagt ut videon....men du kanske är medveten om att Simon bölar ,Emelie backstabbar och Tanja är är bara sig själv. Nardos är en fantastisk tjej som står för sina åsikter
2021-05-21, 00:10
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Så var det ja. Visste jag kunde lita på dig Ridne. Minns svagt att det var galet det som pågick. Dock tyckte jag att Mergim var värre än de flesta i denna säsong. Men kan vara blåögd.

Ja Mergim var riktigt jobbig... Vicky också. Och just de två skulle givetvis vara med denna säsong också..tur att Vicky gjorde bort sig efter bara ett par dagar iallafall så man blev av med henne :S
2021-05-21, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thepizzakinggg
Vem tror ni åker på lördag?

Vem hoppas ni åker på lördag?
Simon åker
Hoppas nardos.
Medlem
Citat:
Jag skiter fullständigt i om Simon lägger sig eller gråter en skvätt. Ser till det han gjort resten av tiden och då ligger han i topp. Hoppas verkligen att han vinner men jag tror det. Alla sitter inte på sociala medier och skriver utan tittar på TV-sändningen. Dom flesta har väl ett jobb och andra sysslor än att glo på en grupp ointressanta såpadeltagare. Tomma tunnor skramlar mest och det är därför man tror att hela Sverige sitter och avgudar Tanja när man läser här. Fancluben har anslutit sig till flashback.

Jag tror verkligen inte att Tanja vinner längre. Jag har läst tråden och vet att du har Simon som etta, säger absolut inget om det. Vad jag däremot säger är att jag förstår OM han skulle försvinna för en del tittare (24/7 eller bara avsnitt) då han ofta lägger sig tidigt. Med andra ord... det är 4 st kvar och de slås om röster på totalt 16 (??) Personer som varit i huset denna säsong. Kan bli tight
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Fint att du är så storsint Leden

Slutet av säsongen och försöker lämna på good terms
2021-05-21, 00:13
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Hoppas verkligen det är sista veckan TV4 gör BB for ever . 👎👎👎👎👎👎👎👎
Och Robinson. När man inte ens klarar av att se TV-timmen knappt är det katastrof. Skulle inte bry mig om det inte var för Simons skull. Att ens frivilligt lyssna på gaphalsen Svinto är för mig en gåta. Otäck människa som för tankarna till gäng av lägre rang. Hon borde gått en SFI-kurs istället för att vara där-
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Av dom som åkt ut är Madde, Joel, Dompa och Luis skönast, ingen av dom hänger med packet på söder just nu ✌️

Emelie gang det där ju ❤️
Medlem
Spajdors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
När man trodde man sett höjderna av cringe så vecklar Mergim ut sin egentryckta hoodie med sig själv, Adrian och Nardos på..

(från någons insta på den där festen med gamla deltagare)
2021-05-21, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja Mergim var riktigt jobbig... Vicky också. Och just de två skulle givetvis vara med denna säsong också..tur att Vicky gjorde bort sig efter bara ett par dagar iallafall så man blev av med henne :S

Julia var ju the good guy i år. Helt välförtjänt. De andra två "jokrarna" kan vi ju diskutera. Trodde ändå väl om Vickan i och med hennes entré. Gick ju åt skogen
2021-05-21, 00:16
Medlem
Ghandis avatar
Eftersom inget händer så bjuder jag på en bild av Madde och en av Tanja.

https://www.imagebam.com/view/MEE0JW

https://www.imagebam.com/view/MEE0KE
2021-05-21, 00:16
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Dessa tokskallar tror att dom är rockidoler nu och att hela svenska folket står med autografblock i näven. En sorglig samling avdankade deltagare som skämt ut sig tillräckligt för att ledas ut ur huset. Antar att Jullan och gaphalsen Judit hamnar i samma säng i natt. Mår faktiskt lite illa.

Haha.
Adrian ser verkligen ut som han vill bort därifrån. I det här fallet så förstår jag honom.
Det är verkligen ett trailer trash där nu

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in