2021-05-20, 23:47
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nu ska hon berätta om en galen Parisresa. Hon har babblat i flera minuter men inte sagt något mer än att det var en helt sjuuuuuuk resa. Hävdar att hon höll på att bli kidnappad.
Hennes historier har ju aldrig någon poäng, det kommer aldrig någon slutkläm. whattafakk?
2021-05-20, 23:47
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Mitt fel, menade på lördag. Tror att många av Simpas röster kommer gå till Tanja. Tillräckligt för att hon ska vinna
Tanja har inte varit i huset hela tiden. För ganska många inkl mig själv skall man ha varit med från första dagen för att vara aktuell som vinnare. Tanja är en underbar person men det faktum att hon kom in något senare än övriga finalister samt dessutom var känd sedan tidigare kan nog bli det som avgör en jämn final till hennes nackdel.
2021-05-20, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Jag tror faktiskt inte hon vinner Vet ej varför men känns som att hon tappat när promotion på sociala medier ökat för typ Nardos och Emelie

Vore ett skämt om Nardos eller Emelie vinner.

DÅ ger jag seriöst upp
2021-05-20, 23:49
Medlem
xrlpyts avatar
När man trodde man sett höjderna av cringe så vecklar Mergim ut sin egentryckta hoodie med sig själv, Adrian och Nardos på..

(från någons insta på den där festen med gamla deltagare)
2021-05-20, 23:49
Medlem
Att Tanja ens orkar lyssna på Nardos torra historier. Det är förövrigt skräll att produktionen fortfarande låter henne ha micken så nära käften (eller överhuvudtaget för den delen)
2021-05-20, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Najan
Fyra av fem är de jag inte tål. Hoppas det blir dramafritt… 😂

Jackie strippar o lapdancar, pedram limmar på på tess, Adrian vill inte prata om något djupt, steff sitter o bölar över nåt. Adrian o mergim inser står o hoppar stelt till musik o inser att de är kära i varandra 😂😂😂 Judith medlar och tröstar.

Åh herregud. Lär vara på pricken så där. Enda jag undrar är varför Adrian inte kunde släppa av Mergim hos de där dårarna och åka till Madde och Joel.

Men vid närmare eftertanke, han tar det ju dag för dag och det var väl inte den dagen idag heller.
2021-05-20, 23:51
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av komigeen
Att Tanja ens orkar lyssna på Nardos torra historier. Det är förövrigt skräll att produktionen fortfarande låter henne ha micken så nära käften (eller överhuvudtaget för den delen)
Allt som kommer från Nardos mun låter fake.
2021-05-20, 23:51
Medlem
Popcorn76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glasspakke
Nardos har aldrig haft en dialog.
Nardos är MONOLOGERNAS drottning!
Snarkologernas...
2021-05-20, 23:52
Medlem
vad är det här för historia...snabbaste sättet att bli våldtagen mördad och dumpad i en gränd
Bannlyst
Av dom som åkt ut är Madde, Joel, Dompa och Luis skönast, ingen av dom hänger med packet på söder just nu ✌️
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Hennes historier har ju aldrig någon poäng, det kommer aldrig någon slutkläm. whattafakk?
Precis, finns inget mening eller mål med historien. Så här är det ju alltid när någon annan berättar något. Hon ska berätta den sjukaste historien. Hittills (efter tio minuter) har hon berättar att de hamnade utanför Paris, hon hade sönder sitt smink och behövde köpa nytt och hamnar i ett fint område. Stackars Tanja som måste lyssna på det här. Emelie var smart nog att skylla på att hon behövde tvätta bort sminket, hon förstod vad som skulle komma.
2021-05-20, 23:53
Bannlyst
Tänk om vi kunde gräva fram att Nardos ljugit om att hon aldrig sett en kuk innan hon såg Simons 👮🏽‍♀️🍆🍆🍆🍆💦🤷🏻‍♂️

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in