2021-05-20, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Hurtbullen, var är du??

HÄR! Höll på att hänga mig i duschdraperiet tidigare när det enda jag hörde var ”jag, jag, jaaag, jag, JAG” efter varje person som fick sina hälsningar. Lever ditt hopp inför lördag?!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Jag skulle också ha gråtit av ren utmattning av att lyssnat på Nardos och Judit i 95 dagar. Är skiträdd om min hörsel och därför sa jag upp Cmore omedelbart. Man måste vara tokig själv om man orkat lyssna på detta 24/7 En timme inklusive reklam varje dag räcker gott och man blir ändå frustrerad den korta stunden.
Sant. Jag har börjat stänga av ljudet på tvn och har den på i bakgrunden. Jag tror att min ens trumhinna är spräckt tack vare Narcos.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
ÄCKLAS så sjukt mycket av folk som ska lipa på fyllan.
lås in honom i bikten

De jävlarna ska böla över samma sak varje gång också
Ja Fyfan, hatar också det.
Det är hans stora akilleshäl, och förresten kanske orsaken till att han går på tå hela tiden? 🤔

Men så i nästa sekund vräker han ur sig nåt roligt och man "förlåter" honom, tills nästa gång.
Jojo minst sagt?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Om han börjar gå på Tanja igen hoppas jag de gör det. Det är inte sunt som han håller på.
Hon kommer nog få höra ikväll oxå. Jag är så kluven. Jag har röstat på nardos sen start . Men det Tanja får stå ut med mot Simon är fan värd 1 miljon . Men tyvärr går min röst till nardos . Och hoppas Simon åker ut på lördag
2021-05-20, 22:16
Medlem
thepizzakingggs avatar
Vem tror ni åker på lördag?

Vem hoppas ni åker på lördag?
2021-05-20, 22:17
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonarut
Dennis och Emelie har samma skara såklart! Även Joel/Madde-fans finns nog där. Emelie kommer nog bli förvånad över stödet som finns här ute
Är 1200 mycket?
2021-05-20, 22:17
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thepizzakinggg

Svar på båda Nardos
2021-05-20, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
HÄR! Höll på att hänga mig i duschdraperiet tidigare när det enda jag hörde var ”jag, jag, jaaag, jag, JAG” efter varje person som fick sina hälsningar. Lever ditt hopp inför lördag?!

Åh tack! Kände mig helt förlorad här.. Har haft (och har fortfarande) ljudet av några timmar!
Vi MÅSTE hålla hoppet uppe.
Egentligen ville jag bara säga godnatt! 🥰
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
RIKTIGT jävla läskigt att det blev tillfälligt avbrott precis när jag läste din kommentar
Ett tecken från ovan (Tjacki obvi) att sluta titta
Ja! Det är ett första steg för att bli av med demonen – sluta kolla på liven!!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thepizzakinggg

Fortsätter Simon så här så hoppas jag han på båda . Annars önskar jag egentligen att Emelie åker
2021-05-20, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Ja Fyfan, hatar också det.
Det är hans stora akilleshäl, och förresten kanske orsaken till att han går på tå hela tiden? 🤔

Men så i nästa sekund vräker han ur sig nåt roligt och man "förlåter" honom, tills nästa gång.
Jojo minst sagt?

HAHAHA garvade rakt ut inte nog med att han lipar så är han TÅGÅNGARE
Vill bara stretcha hans små hälsenor varje gång jag ser honom i farten
2021-05-20, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Är 1200 mycket?
Nja, hade Bianca Ingrosso haft 1200 hade det varit fiasko såklart men för en D-kändis och i jämförelse med övriga deltagaransvariga/deltagare är det mycket. Såg på en Simon-live förra veckan med 70 pers, kändes lite deppigt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in