2021-05-21, 00:01
Medlem
Hoppas Nardos åker ut i morgon så folket kan släppa loss lite och slippa råka ut för hennes himlade med ögonen för minsta lilla flipp. Vill se riktigt BB finalfirande :/
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Inte ens i närheten så illa som Bardosgang som förgiftar allas lives.. thats for sure. De är i särklass värst.
Man ser det man vill
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Minns jag galet...eller var det inte någons "gang" som gjorde liknade förra året? Mergims? Amilias? Dvs spammade. Kanske inte direkt hotade.

Tror det var Mergims fans som höll på på liknande sätt ja..
2021-05-21, 00:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
It´s to much for me, I must cryyyyyy LOL

var följer man BB i andra länder? BB Norge har väl lagts ner sedan länge verkar det som?
vilka länder sänder BB just nu, och var ser man livefeed. Kollade innan men har inte kvar info sidan om det.

Såg nåt spelbolag som hade odds på Big Brother Australien lr så var det Brasilien, så det verkar pågå..
2021-05-21, 00:02
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Jag är ju team Tanja men inte helt säkert att Simons fans drar till Tanja. Och är väl på lördag någon åker? Inte imorgon? Gillar verkligen Simon. Hade gärna sett honom på finaldagen men tror tyvärr han förlorar mycket på på det faktum att han alltid lägger sig först. Dessvärre.
Jag skiter fullständigt i om Simon lägger sig eller gråter en skvätt. Ser till det han gjort resten av tiden och då ligger han i topp. Hoppas verkligen att han vinner men jag tror det. Alla sitter inte på sociala medier och skriver utan tittar på TV-sändningen. Dom flesta har väl ett jobb och andra sysslor än att glo på en grupp ointressanta såpadeltagare. Tomma tunnor skramlar mest och det är därför man tror att hela Sverige sitter och avgudar Tanja när man läser här. Fancluben har anslutit sig till flashback.
2021-05-21, 00:03
Medlem
Citat:
Cred isf till de som promotar för deras skull. Då har de lyckats

Fint att du är så storsint Leden
2021-05-21, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Ni vet den personen som berättade otroliga berättelser i småskolan. Otaliga otroliga berättelser
yes i slutet på storyn kom väl Liam Neeson och sparkade in dörren slog ner Kunta Kinte pimpen och räddade nardos
2021-05-21, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Tror det var Mergims fans som höll på på liknande sätt ja..

Så var det ja. Visste jag kunde lita på dig Ridne. Minns svagt att det var galet det som pågick. Dock tyckte jag att Mergim var värre än de flesta i denna säsong. Men kan vara blåögd.
2021-05-21, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Sjukt resonerat! Tanja valde inte själv att komma in några dagar efter de andra. Hon anmälde sig till programmet i sin helhet men blev placerad senare av produktionen.

Tanja förtjänar fucking ALLT! Hela grejen med hennes fanbase ligger henne bara i fatet då typ INGEN (förutom ett antal av Nardos röstare pga en hetsig, vinklad propaganda) går in i appen utan att själva följa programmet.

Tanja förtjänar, sanna mina ord.

Jag håller med doktorn, men mest Simon. Jag vill ha en helt okänd vanlig jävla människa som varit i huset sedan dag ett så m vinnare. Det är BB för mig.
Antagligen blev Tanja inte castad som en originaldeltagare pga PH och sitt följarantal. Sen tycker jag hon lätt förtjänar att få stanna till slutet.
Men mest värdiga är Emelie och Simon, två vanlisar som kommit långt på en helt nyskapad fan base, hängt löst om vartannat men är ändå i sluttampen om att sitta i finalen.

I
2021-05-21, 00:05
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Nardos fans kampanjar hårt

https://vm.tiktok.com/ZMetobXYL/
Tycker nog att Simons snyftningar ligger i lä då man såg detta. Äcklas mer och mer av den falska apskallen. Snyft, snyft, Jag är svart bla..bla stackars mig blablabla b la...
2021-05-21, 00:09
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Man ser det man vill

Exakt. Precis som du vägrar se att produktionen favoriserat Nardos från start vilket gjort det hela till en orättvis "tävling".
2021-05-21, 00:09
Medlem
Emelie sa gladiatorveckan och det första som poppade upp i mitt huvud var hur FÖRBANNAD Jesper var på Panzar Ligger och övertröttsskrattar nu, tack å hej. Godnatt gullisar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in