2021-05-20, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Tanja har inte varit i huset hela tiden. För ganska många inkl mig själv skall man ha varit med från första dagen för att vara aktuell som vinnare. Tanja är en underbar person men det faktum att hon kom in något senare än övriga finalister samt dessutom var känd sedan tidigare kan nog bli det som avgör en jämn final till hennes nackdel.

Förstår inte det argumentet att man inte är värdig vinnare om man inte kom in dag 1. För mig handlar det om personerna i huset, hur dom har underhållit samt hur starka deras personligheter är. För MIG är det helt ofattbart om Nardos eller Emelie skulle vinna över Tanja. Vare sig hon har stöd sen innan så är hon och Simon värdigare att ta hem detta.
2021-05-20, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Tanja har inte varit i huset hela tiden. För ganska många inkl mig själv skall man ha varit med från första dagen för att vara aktuell som vinnare. Tanja är en underbar person men det faktum att hon kom in något senare än övriga finalister samt dessutom var känd sedan tidigare kan nog bli det som avgör en jämn final till hennes nackdel.
Sjukt resonerat! Tanja valde inte själv att komma in några dagar efter de andra. Hon anmälde sig till programmet i sin helhet men blev placerad senare av produktionen.

Tanja förtjänar fucking ALLT! Hela grejen med hennes fanbase ligger henne bara i fatet då typ INGEN (förutom ett antal av Nardos röstare pga en hetsig, vinklad propaganda) går in i appen utan att själva följa programmet.

Tanja förtjänar, sanna mina ord.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Vore ett skämt om Nardos eller Emelie vinner.

DÅ ger jag seriöst upp

Leden spekuleeeerar... finns stor risk (chans för de som tycker det) att det sker
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Popcorn76
Snarkologernas...

Vidrig att lyssna på!
Varför bryter hon på svenskt uttal, är hon nyanländ eller bara tramsig?
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Av dom som åkt ut är Madde, Joel, Dompa och Luis skönast, ingen av dom hänger med packet på söder just nu ✌️
Jag antar att Emelie inte hänger med det packet sen på utsidan då Mergim, Adrian, Peddot, Therese och senare Nardos kommer vara där.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Precis, finns inget mening eller mål med historien. Så här är det ju alltid när någon annan berättar något. Hon ska berätta den sjukaste historien. Hittills (efter tio minuter) har hon berättar att de hamnade utanför Paris, hon hade sönder sitt smink och behövde köpa nytt och hamnar i ett fint område. Stackars Tanja som måste lyssna på det här. Emelie var smart nog att skylla på att hon behövde tvätta bort sminket, hon förstod vad som skulle komma.
Något om att träffa en pilot, och någon skum snubbe som "jobbade med diamanter" och som ville bjuda med hennes tjejkompis på någon resa.. tjenare. Låter som att hon har sett Eyes Wide Shut några gånger för mycket.
2021-05-20, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
För att dom har självrespekt
Bästa idag ! +1
2021-05-20, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Leden spekuleeeerar... finns stor risk (chans för de som tycker det) att det sker

Mm
2021-05-20, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
När man trodde man sett höjderna av cringe så vecklar Mergim ut sin egentryckta hoodie med sig själv, Adrian och Nardos på..

(från någons insta på den där festen med gamla deltagare)
Åh herre min gud! Det var fan det värsta jag sett.
2021-05-20, 23:57
Medlem
hahahhahahahahhahahahaah
Medlem
Ni vet den personen som berättade otroliga berättelser i småskolan. Otaliga otroliga berättelser
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Något om att träffa en pilot, och någon skum snubbe som "jobbade med diamanter" och som ville bjuda med hennes tjejkompis på någon resa.. tjenare. Låter som att hon har sett Eyes Wide Shut några gånger för mycket.
Nu stänger jag av ljudet, orkar inte lyssna en sekund till. Haha, det löste sig eftersom BB började spela snarkljud.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in