2021-05-20, 23:57
Medlem
xrlpyts avatar
Hahahaha, BB lägger snarkljudet över Nardos historia..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Mm

Cred isf till de som promotar för deras skull. Då har de lyckats
Medlem
Hahaha tack produktionen för snarken, det behövdes
2021-05-20, 23:58
Bannlyst
I vilket annat jävla land än Sverige uppmanar produktionen deltagarna i Big Brother att gå och lägga sig innan 00:00 när dom ändå inget har att göra dagen efter??????
Medlem
Nardos har sett kuk före Simons
Medlem
go natt gullisar..proddisarna ska på krogen sämst j-vla finalvecka
2021-05-20, 23:59
Medlem
Fan vad skönt att produktionen avbröt den där jävla galningen. Ingen bryr sig om hennes trötta historier.
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Förstår inte det argumentet att man inte är värdig vinnare om man inte kom in dag 1. För mig handlar det om personerna i huset, hur dom har underhållit samt hur starka deras personligheter är. För MIG är det helt ofattbart om Nardos eller Emelie skulle vinna över Tanja. Vare sig hon har stöd sen innan så är hon och Simon värdigare att ta hem detta.
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Sjukt resonerat! Tanja valde inte själv att komma in några dagar efter de andra. Hon anmälde sig till programmet i sin helhet men blev placerad senare av produktionen.

Tanja förtjänar fucking ALLT! Hela grejen med hennes fanbase ligger henne bara i fatet då typ INGEN (förutom ett antal av Nardos röstare pga en hetsig, vinklad propaganda) går in i appen utan att själva följa programmet.

Tanja förtjänar, sanna mina ord.
Jo det är ju inte Tanjas fel att produktionen valde att skicka in henne senare eller att hon var känd sedan tidigare. Jag säger bara att detta är några saker som kommer att göra att hon får något färre röster än vad hon annars hade fått och att det kan avgöra en jämn final till hennes nackdel.
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Nardos fans kampanjar hårt

https://vm.tiktok.com/ZMetobXYL/

It´s to much for me, I must cryyyyyy LOL

Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Text från mammagruppen på Facebook.?

” Till (o)ansvariga på TV4!
Går det bra för Big Brother?.....

....Vi är många som följer Big Brother i andra länder och det är en STOR skillnad mot Sverige! SKÄMS! Sluta tro att allt blir bättre med s.k. Influencers! De är duktiga på det dom gör, men inte på att skapa en hållbar produktion för Big Brother!”

var följer man BB i andra länder? BB Norge har väl lagts ner sedan länge verkar det som?
vilka länder sänder BB just nu, och var ser man livefeed. Kollade innan men har inte kvar info sidan om det.
2021-05-21, 00:00
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Vad är skillnaden. .??? Folk går in i nardos live och promotar Emelie

Inte ens i närheten så illa som Bardosgang som förgiftar allas lives.. thats for sure. De är i särklass värst.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Jo det är ju inte Tanjas fel att produktionen valde att skicka in henne senare eller att hon var känd sedan tidigare. Jag säger bara att detta är några saker som kommer att göra att hon får något färre röster än vad hon annars hade fått och att det kan avgöra en jämn final till hennes nackdel.
Nardos och Tanja till final
Bannlyst
Bra att Tanja hänger med nardos, om nardos åker ut så kommer nog många av hennes fans rösta på Tanja..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in