Ja nu när Simpa gått och lagt sig kan man ju själv göra det. Tjejernas samtal just nu är......inte speciellt underhållande.
Imorgon lär Simpa tyvärr ryka. Tråkigt, då han är min stora favorit. Men vad kan man göra mer än att rösta på honom. Produktionen lyckas med att få tre tjejer i finalen. Jag bara ser framför mig hur dom lägger ut på insta "Who run the world? GIIIIIIRLLSSS. Skicka kärlek till dessa starka kvinnor som sitter i final. Såååå galleeeeet"
Det produktionen inte fattar är att om dom kör ut Simpa imorgon är det helt kört för Emelie och Nardos att ta hem det. Alla Simpas fans kommer gå till Tanja och med tanke på hur jämnt det är mellan dessa fyra nu så är det tack och godnatt för produktionens favoriter.
Godnatt på er <3
Jag är ju team Tanja men inte helt säkert att Simons fans drar till Tanja. Och är väl på lördag någon åker? Inte imorgon? Gillar verkligen Simon. Hade gärna sett honom på finaldagen men tror tyvärr han förlorar mycket på på det faktum att han alltid lägger sig först. Dessvärre.
Eller hur! Problemet är nog att dom tydligen inte tänker, överhuvudtaget?
Är ju som att Tv4 är fast beslutna att köra ner BB i dokusåpa-avgrunden för att självdö, av nån sjuk anledning?
Eller så tror dom att det inte går göra programmet på nåt annat sätt än så här, i dagens lättkränkta samhällsklimat?
Jag har bett hela min arbetsplats att rösta på Nardos, och eftersom de alla hatar mig kommer de göra tvärtom och rösta på någon av de andra tre.
Man måste vara lite listig.
MVH/Gnomegirl.
Jag tvingade min arbetsplats att rösta på nardos. Dom vågade inget annat då jag hotade att skicka grinolle på dom. Enkelt 😂
Juddan blev ju presenterad för Julias lesbiska kompis (hon som också heter Julia..?), de kramades en lång stund. Tänk att vara en fluga på DEN festen, det hade varit betydligt mer intressant än BB-huset..