2021-05-20, 15:42
Avslutad
Botox-bögen Anders Pihlblad är ju som de flesta säkert vet gift med en annan TV4-bög, Henrik Alsterdal. Innan Anders hade kommit på att han var gay så avslöjades han med att sitta på restaurang, pimpla vin och hångla med den moderata ruggugglan Ulrika Schenström.
Citera
2021-05-20, 20:11
Medlem
Glock17GOLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Botox-bögen Anders Pihlblad är ju som de flesta säkert vet gift med en annan TV4-bög, Henrik Alsterdal. Innan Anders hade kommit på att han var gay så avslöjades han med att sitta på restaurang, pimpla vin och hångla med den moderata ruggugglan Ulrika Schenström.

Googlade TV4-bögen och kräktes över hela datorn.
Citera
2021-05-20, 20:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Glock17GOLD
Googlade TV4-bögen och kräktes över hela datorn.

Han ser konstgjord ut på något vis, som en docka eller något.
Citera
2021-05-20, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy
Att lyssna på rix ger samma vibbar.
Man känner in i benmärgen att dessa människor på ett djupare plan mår riktigt jävla dåligt.

För att inte tala om P3. Unga svenska stockholmare som inte mår bra. Krystade konversationer och de talar en oktav högre än vad som är normalt. Rockklassiker däremot, de programledarna är normala.
Citera
2021-05-20, 20:58
Medlem
Puss.in.bootss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puss.in.boots
Det finns väl mycket man kan säga om det programmet. Urval av inslag, vinkling av nyheter osv.

Men den enda kritiken som kommer fram i den här trådstarten handlar om programledarnas utseende. Inte intressant överhuvudtaget.

Citat:
Ursprungligen postat av Glock17GOLD
Jaså? botox-bögen eller Vladimir Jenny stör dig inte på något sätt? Markus Oscarssons och hans förjävliga leendet?

Nej, just folks utseende är inget jag bryr mig särskilt mycket om, förutom när det gäller mig själv eller den jag delar säng med. Och jag tycker att utseendet på folk på TV är helt ointressant att diskutera. Exempel på snedvridna inslag eller utelämnad information i nyhetssändningar intresserar mig mycket mer. Därav besvikelsen när rubriken på tråden var något helt annat än innehållet...
Citera
2021-05-20, 21:06
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puss.in.boots
Det finns väl mycket man kan säga om det programmet. Urval av inslag, vinkling av nyheter osv.

Men den enda kritiken som kommer fram i den här trådstarten handlar om programledarnas utseende. Inte intressant överhuvudtaget.
Ja, iom tråden ligger under tv-serier & program så verkar det bara bli nonsens-skvaller om programledarna.
Men förstå mig rätt, jag pallar inte heller t.ex Marcus längre, byter kanal direkt, samma gäller A.P etc.
Min poäng är att det vore kul med en tråd att diskutera programmets vinklade politik m.m m.m.
Kanske öppna en ny flashbacktråd i en annan grupp, TV4-TV-inrikes/utrikes politik..?
Typ.
Citera
2021-05-20, 21:23
Medlem
Puss.in.bootss avatar
Precis så!

Men det finns visst redan en officiell tråd om nyhetsmorgon, så det är väl den man borde spana in istället. Och låta folk här gnälla på näsor och munnar ifred...
Senast redigerad av Puss.in.boots 2021-05-20 kl. 21:48.
Citera
2021-05-20, 21:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DragonOnWall8
Ja, iom tråden ligger under tv-serier & program så verkar det bara bli nonsens-skvaller om programledarna.
Men förstå mig rätt, jag pallar inte heller t.ex Marcus längre, byter kanal direkt, samma gäller A.P etc.
Min poäng är att det vore kul med en tråd att diskutera programmets vinklade politik m.m m.m.
Kanske öppna en ny flashbacktråd i en annan grupp, TV4-TV-inrikes/utrikes politik..?
Typ.

Nyhetsmorgon är ju typisk utfyllnads-tv med favoriterna ur TV4-sekten. Väldigt blasé och med de obligatoriska inslagen:

* Trisslotts-skrapning
* En värdelös artist eller ointressant författare
* Denna artist/författare har man sedan en "djup" intervju med
* Travreportage på lördagar
* Hundcoachen Fredrik Steen gör besök med medhavd hund
* Matlagning där programledaren ska vara inblandad
* Kocken skall gärna vara den fisförnäme Erik Videgård
* Avslutning med frossande och gränslöst beröm av maten
* På helgen bjuds det även på Steffos favoritdryck alkohol

Finns nog mer som jag har glömt.
Senast redigerad av Pecka- 2021-05-20 kl. 22:46.
Citera
2021-05-20, 22:59
Medlem
Puss.in.bootss avatar
Ahh, nu fattar jag. Den första tråden har blivit sammanfogad med den officiella nu. Därav förvirringen.
Citera
2021-05-28, 09:02
Bannlyst
Nu har väl Steffo fått en utskällning av Maria för att han på henne bekostnad drog låga skämt,
Det tål inte hon i egenskap av privligerad kvinna som absolut inte får skämtas på bekostnad av.
Framförallt inte av en Gubbe som Steffo.

Men Steffo kör den metoden måt allt och alla. Till och med trisskraparna ska han trycka ner,
så det är väl rätt att Maria skällde ut honom efter att han kallade hennes musiksmak för dålig och att det var en dagisklass som röstade på hennes låtlista.

Steffo är bara en dryg köttbit i dagsläget, men det är väl bättre än att vara en grönsak.
Han borde sluta på ett sätt som påminner om Piers Morgan. Det hade varit klass och stil.

Hoppas han fortsätter utmana tv4s värdegrund. Gud förbjude att Maria har fel och Steffo har rätt.
Senast redigerad av Kultursprache 2021-05-28 kl. 09:07.
Citera
2021-05-28, 09:52
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kultursprache
Nu har väl Steffo fått en utskällning av Maria för att han på henne bekostnad drog låga skämt,
Det tål inte hon i egenskap av privligerad kvinna som absolut inte får skämtas på bekostnad av.
Framförallt inte av en Gubbe som Steffo.

Men Steffo kör den metoden måt allt och alla. Till och med trisskraparna ska han trycka ner,
så det är väl rätt att Maria skällde ut honom efter att han kallade hennes musiksmak för dålig och att det var en dagisklass som röstade på hennes låtlista.

Steffo är bara en dryg köttbit i dagsläget, men det är väl bättre än att vara en grönsak.
Han borde sluta på ett sätt som påminner om Piers Morgan. Det hade varit klass och stil.

Hoppas han fortsätter utmana tv4s värdegrund. Gud förbjude att Maria har fel och Steffo har rätt.
Nu gillar jag inte PK - TV4 på något sätt. Visst kan det ju vara lite kul att Steffo kör sin gubb-attiyd men jag ogillar honom ändå starkt. Upplever han som en försupen gubbe som är fin i kanten.
Citera
2021-06-11, 08:59
Medlem
Bluebeast72s avatar
Lågvattenmärke nått imorse när Steffo satt med peruk i sändning o em-tröja. Så jävla töntigt nu när inte landslagat spelar förrän på mån. Att man sedan släpat in en gammelgädda som skulle representera camp sweden gjorde saken än mer pinsam. Käcka pensionärer som minsann skall visa att dom kan resa nu..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in