2021-05-19, 21:05
Medlem
Glock17GOLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japanskrapan
Då skall du veta vad de som ser dom IRL tycker.

Skulle aldrig vilja se någon av dem IRL. Får rysningar bara av tanken av dem.

Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Judar och satanister allihop.

Kolla deras minspel varje gång de hör ordet Jesus.

Aggressionen.

När dem skrapar triss är det obehagligaste. Så jävla awkard att man får titta åt sidan.
Citera
2021-05-19, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glock17GOLD
Det känns som alla som jobbar där är i någon form av livskris. Du har först botox-bögen aka "Anders Pihlblad" som har den mesigaste rösten jag någonsin har hört. Du har Markus Oscarsson med sitt otäcka jävla leendet. Martin Järborg som önskade han var 28 men som aldrig kommer bli det. Du har Jenny Alversjö som ser ut som Vladimir Putin av någon märklig anledning som bara jag har upptäckt. Jenny Strömstedt ser ut som någon häxa som säkert skulle bli uppbränd under sextonhundratalet.

Är det bara jag som tycket det programmet är ytterst obehagligt?

Glömde tilläga, kvarts miljon! Vem i hela världen säger en kvart miljon för 250 tusen?
Nåt är off. Samtalen är inställsamma, frågorna stängda och ALLT är så himla HÄRLIGT hela tiden.
Citera
2021-05-19, 21:43
Medlem
Puss.in.bootss avatar
Det finns väl mycket man kan säga om det programmet. Urval av inslag, vinkling av nyheter osv.

Men den enda kritiken som kommer fram i den här trådstarten handlar om programledarnas utseende. Inte intressant överhuvudtaget.
Citera
2021-05-19, 21:54
Avslutad
Sen har du ju Soraya Lavasani med sin usla kondition och pösmunken Steffo Töntquist också.

Men jag vet i tusan om inte SVTs Morgonstudion är ännu värre.
Citera
2021-05-19, 21:55
Medlem
fluffypuffys avatar
Att lyssna på rix ger samma vibbar.
Man känner in i benmärgen att dessa människor på ett djupare plan mår riktigt jävla dåligt.

Är det judens grepp som omfamnat dessa marionetter eller vad är det frågan om?
Citera
2021-05-19, 22:09
Medlem
Giggsys avatar
Uppmuntrar till spelmissbruk gör dom också. Lägg ner det förbannade trisskrapandet.
Citera
2021-05-19, 22:17
Medlem
Cameltotems avatar
Hon Jenny Alversjö har en förbaskat stor näsa. Kan de med stora näsor som Jenny ha problem med att näsan faktiskt döljer saker i sitt synfält? Finns de någon gräns när de börjar bli utredning för lov att ha körkort t ex?

Fruktansvärd stor näsa.
Citera
2021-05-20, 00:52
Avslutad
Nu förstår jag varför jag inte orkar titta på eländet mer än ett par minuter, innan jag får ångest och en akut depression o blir tvungen att byta kanal.
Citera
2021-05-20, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glock17GOLD
Glömde tilläga, kvarts miljon! Vem i hela världen säger en kvart miljon för 250 tusen?
De försöker få det att låta som om de har vunnit mer än de har. Bara en tidsfråga tills det även blir en tiondels miljon för 100 tusen.

På månadsklöver säger de alltid du har vunnit totalsumman, som tar 10-25 år att inkassera. De vinner ju faktiskt ett belopp, 10-100 tusen, i månaden och det är stor skillnad mot X miljoner in på kontot. Att få 10 tusen extra i månaden förändrar inte livet i sig för de flesta på ett extremt sätt men gör det bekvämare och att man kan unna sig saker man inte kunde innan.

Folket där orkar man inte längre kommentera. Det behövs verkligen en ny kanal med lite friare tänk. De har dock en kille som jobbar ibland på helg när alla andra är fria. Det är dock sällan. Kommer inte ihåg vad han heter, men han är alltid snyggt klädd och gör alltid bra program. Oftast handlar de om eller för män istället för som alltid feminism.
Citera
2021-05-20, 05:25
Medlem
MrWins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cameltotem
Hon Jenny Alversjö har en förbaskat stor näsa. Kan de med stora näsor som Jenny ha problem med att näsan faktiskt döljer saker i sitt synfält? Finns de någon gräns när de börjar bli utredning för lov att ha körkort t ex?

Fruktansvärd stor näsa.
Dessutom har hon en fruktansvärt stor röv.
Citera
2021-05-20, 08:00
Medlem
Visst "känns" den.
Men jag ser den mest på kroppsspråk och mimik.
Liknande kan skönjas även i SVT.

De är fullt medvetna om att de döljer, förvanskar, utelämnar, propagerar, vinklar och allat annat som goda, ärbara journalister inte ska ägna sig åt. Vidare så tror jag misstänksamheten från tittarna som för egen del mest är förakt, känns från TV-apparaterna ända in i studion...
Citera
2021-05-20, 09:43
Medlem
Glock17GOLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blodbanan
Nåt är off. Samtalen är inställsamma, frågorna stängda och ALLT är så himla HÄRLIGT hela tiden.

Programmet är riktad för folk i en livskris, som dem själva såklart.

Citat:
Ursprungligen postat av Puss.in.boots
Det finns väl mycket man kan säga om det programmet. Urval av inslag, vinkling av nyheter osv.

Men den enda kritiken som kommer fram i den här trådstarten handlar om programledarnas utseende. Inte intressant överhuvudtaget.

Jaså? botox-bögen eller Vladimir Jenny stör dig inte på något sätt? Markus Oscarssons och hans förjävliga leendet?

Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Uppmuntrar till spelmissbruk gör dom också. Lägg ner det förbannade trisskrapandet.

Den mest awkard och cringe-aktiga delen av hela programmet.

Citat:
Ursprungligen postat av pe11e
Nu förstår jag varför jag inte orkar titta på eländet mer än ett par minuter, innan jag får ångest och en akut depression o blir tvungen att byta kanal.

Man vill hoppa ut av balkongen varenda gång man ser någon av dem.

Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
De försöker få det att låta som om de har vunnit mer än de har. Bara en tidsfråga tills det även blir en tiondels miljon för 100 tusen.

På månadsklöver säger de alltid du har vunnit totalsumman, som tar 10-25 år att inkassera. De vinner ju faktiskt ett belopp, 10-100 tusen, i månaden och det är stor skillnad mot X miljoner in på kontot. Att få 10 tusen extra i månaden förändrar inte livet i sig för de flesta på ett extremt sätt men gör det bekvämare och att man kan unna sig saker man inte kunde innan.

Folket där orkar man inte längre kommentera. Det behövs verkligen en ny kanal med lite friare tänk. De har dock en kille som jobbar ibland på helg när alla andra är fria. Det är dock sällan. Kommer inte ihåg vad han heter, men han är alltid snyggt klädd och gör alltid bra program. Oftast handlar de om eller för män istället för som alltid feminism.

Jag blir inte förvånad när en tiondels miljon kommer.

Precis tilde de paula är i alla fall knullbar, men har en kärringröst så man får nog sätta munkavle på henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in