Citat:
Ursprungligen postat av
Blodbanan
Nåt är off. Samtalen är inställsamma, frågorna stängda och ALLT är så himla HÄRLIGT hela tiden.
Programmet är riktad för folk i en livskris, som dem själva såklart.
Citat:
Ursprungligen postat av
Puss.in.boots
Det finns väl mycket man kan säga om det programmet. Urval av inslag, vinkling av nyheter osv.
Men den enda kritiken som kommer fram i den här trådstarten handlar om programledarnas utseende. Inte intressant överhuvudtaget.
Jaså? botox-bögen eller Vladimir Jenny stör dig inte på något sätt? Markus Oscarssons och hans förjävliga leendet?
Citat:
Ursprungligen postat av
Giggsy
Uppmuntrar till spelmissbruk gör dom också. Lägg ner det förbannade trisskrapandet.
Den mest awkard och cringe-aktiga delen av hela programmet.
Citat:
Ursprungligen postat av
pe11e
Nu förstår jag varför jag inte orkar titta på eländet mer än ett par minuter, innan jag får ångest och en akut depression o blir tvungen att byta kanal.
Man vill hoppa ut av balkongen varenda gång man ser någon av dem.
Citat:
Ursprungligen postat av
KamratBlue
De försöker få det att låta som om de har vunnit mer än de har. Bara en tidsfråga tills det även blir en tiondels miljon för 100 tusen.
På månadsklöver säger de alltid du har vunnit totalsumman, som tar 10-25 år att inkassera. De vinner ju faktiskt ett belopp, 10-100 tusen, i månaden och det är stor skillnad mot X miljoner in på kontot. Att få 10 tusen extra i månaden förändrar inte livet i sig för de flesta på ett extremt sätt men gör det bekvämare och att man kan unna sig saker man inte kunde innan.
Folket där orkar man inte längre kommentera. Det behövs verkligen en ny kanal med lite friare tänk. De har dock en kille som jobbar ibland på helg när alla andra är fria. Det är dock sällan. Kommer inte ihåg vad han heter, men han är alltid snyggt klädd och gör alltid bra program. Oftast handlar de om eller för män istället för som alltid feminism.
Jag blir inte förvånad när en tiondels miljon kommer.
Precis tilde de paula är i alla fall knullbar, men har en kärringröst så man får nog sätta munkavle på henne.