2021-05-20, 20:30
  #6541
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly
20 dagar....... han hade nog varit lika bra ändå! Men jag tror mer på att tonfiskpastan i maktens boning hjälper, men alla har samma chanser att ta sig dit och äta pasta!
Jag undrar var dom där veckorna kom från. Oavsett, han fick en bättre start men det går förstås inte att sticka under stol med att han är duktig.
2021-05-20, 20:52
  #6542
Medlem
Buttson69s avatar
Humanism.

Vilka jag anser att i det långa loppet är vinnare för mänskligheten.

Lovisa, Dennis, Länta, Wilma, William, Andreas, Annica, Wrenkler, Anna och Wictoria.
Kanske inte det vassaste laget förutom William och Dennis vad avser just tävlingen Robinson 2021. Men i det verkliga livet.
2021-05-20, 20:52
  #6543
Medlem
twoeggss avatar
2021-05-20, 21:16
  #6544
Medlem
Den där skinkryttaren kan ingen stoppa nu. Han bör ta hem allt om inte produktionen gör något åt det.
Har det ens funnit någon deltagare förut som krossat så här mycket som honom?
Minns han Jonas från förra året som tog några immunitet i rad innan han till slut röstades ut. William är en nivå högre. För mig är det ok om han vinner. Eller Dennis. Richard går också bra.
Om någon annan än dom vinner så är hela tävlingen ett skämt.
2021-05-20, 21:22
  #6545
Medlem
Buttson69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siggerullstol
Den där skinkryttaren kan ingen stoppa nu. Han bör ta hem allt om inte produktionen gör något åt det.
Har det ens funnit någon deltagare förut som krossat så här mycket som honom?
Minns han Jonas från förra året som tog några immunitet i rad innan han till slut röstades ut. William är en nivå högre. För mig är det ok om han vinner. Eller Dennis. Richard går också bra.
Om någon annan än dom vinner så är hela tävlingen ett skämt.


Vad avser tävlingen Robinson 2021 så passar din åsikt som hand i handsken av vad jag anser.
2021-05-20, 21:51
  #6546
Medlem
De är som papegojor. Pratar om samma sak varje program. Tävlingarna är oxå väldigt upprepande, först styrka, gräva o lite puzzel. Den enda action som har hänt i årets Robinson stod Gränslandet för. När de åkte iväg och snodde lite mat. Men det tystades ner snabbt...
Absolut sämsta säsongen. Kyla och vind verkar göra människor tråkiga
2021-05-20, 21:54
  #6547
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buttson69
Humanism.

Vilka jag anser att i det långa loppet är vinnare för mänskligheten.

Lovisa, Dennis, Länta, Wilma, William, Andreas, Annica, Wrenkler, Anna och Wictoria.
Kanske inte det vassaste laget förutom William och Dennis vad avser just tävlingen Robinson 2021. Men i det verkliga livet.
Så du vill att kvinnor skall vinna hellre än män, just pga att de är kvinnor? Mycket märklig åsikt.
2021-05-20, 21:59
  #6548
Medlem
Gv1875s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goootfrid
De är som papegojor. Pratar om samma sak varje program. Tävlingarna är oxå väldigt upprepande, först styrka, gräva o lite puzzel. Den enda action som har hänt i årets Robinson stod Gränslandet för. När de åkte iväg och snodde lite mat. Men det tystades ner snabbt...
Absolut sämsta säsongen. Kyla och vind verkar göra människor tråkiga
Eller hur, men man vill ju veta vem som vinner, så man kollar vidare.
2021-05-20, 22:08
  #6549
Medlem
Är jag den enda som blivit less på dessa uttryck?

"Rakt in i kaklet"
"Pannben"
2021-05-20, 22:15
  #6550
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robeloto
Är jag den enda som blivit less på dessa uttryck?

"Rakt in i kaklet"
"Pannben"
Och vinnarskalle. De orden sägs sällan av vinnare, utan nästan alltid av de som bara vill lyfta sig själv, men som egentligen inte är tävlingsmänniskor. Det är ofta en signal på att man tittar på en förlorare.
2021-05-20, 22:16
  #6551
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robeloto
Är jag den enda som blivit less på dessa uttryck?

"Rakt in i kaklet"
"Pannben"
Du är inte den enda! "Kötta" i alla dess former är jag också trött på.
2021-05-20, 22:35
  #6552
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robeloto
Är jag den enda som blivit less på dessa uttryck?

"Rakt in i kaklet"
"Pannben"

Synd att Anna åkte ut så fort - hon var mästare på att droppa klichér. Kunde ibland få rum med två klichéer i samma mening.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in