Citat:
Ursprungligen postat av
KlartSur
Annika vill att en kvinna skall vinna. Hon bryr sig inte alls om vem det är, så länge det är en kvinna. Ingen man är tänkbar, det måste vara en kvinna. För mig är det lika illa som mobbingen.
Det är absolut inte så illa som att 5 stycken mobbade ut 2 ur deras lag. Annica är ändå trevlig mot grabbarna, sen att hon tänker rösta ut dem i spelet är en annan sak, och egentligen hade väl de flesta velat ha ut de största hoten så här sent i spelet?