2021-05-20, 18:04
  #6517
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Har inget emot Annica, fast hon är inte så bra i tävlingar. Orginalfemman är värre än alla pakter som någonsin funnits, de är mobbare allihopa.
2021-05-20, 18:12
  #6518
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Har inget emot Annica, fast hon är inte så bra i tävlingar. Orginalfemman är värre än alla pakter som någonsin funnits, de är mobbare allihopa.
Annika vill att en kvinna skall vinna. Hon bryr sig inte alls om vem det är, så länge det är en kvinna. Ingen man är tänkbar, det måste vara en kvinna. För mig är det lika illa som mobbingen.
2021-05-20, 18:21
  #6519
Medlem
Scalpings avatar
Snart slut på skiten iaf. Förhoppningsvis ser vi det aldrig igen och att de lägger ner ev inspelning i sommar, för så här dålig Robinson har jag aldrig sett. Nu var det iof 20 år sen sist, men ändå
2021-05-20, 18:25
  #6520
Medlem
Paul Mikael Wrenkler.. för evigt i mitt hjärta, vilken legend. Den enda som var mänsklig i hela Robinson 2021.
2021-05-20, 18:34
  #6521
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nikson
Att släppa in en broiler som vilat i 20 veckor och har haft tillgång till mat dygnet runt är som att släppa in en elitidrottare bland ett gäng covid-sjuka på intensiven. Det kan ju bara gå åt ett håll. Det är lika bra att vänta och titta på finalprogrammet - om inte annat så för att hålla blodtrycket nere.


20 dagar....... han hade nog varit lika bra ändå! Men jag tror mer på att tonfiskpastan i maktens boning hjälper, men alla har samma chanser att ta sig dit och äta pasta!
2021-05-20, 18:49
  #6522
Medlem
Ttoclaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HillieBillie
Paul Mikael Wrenkler.. för evigt i mitt hjärta, vilken legend. Den enda som var mänsklig i hela Robinson 2021.
Wrenkler var en vekling. Han hade kunnat följt med till sammanslagningen och röstat ut mobbarna. Istället skulle han hem och spela sitt japanska spel med sin kompis.
2021-05-20, 18:51
  #6523
Medlem
Dags för dagens avsnitt snart då!!
2021-05-20, 18:53
  #6524
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zyxel04
Även logiskt tänkande påverkas av intag av mat.

De krävs inte mycket hjärnceller för att inse att William hade påverkats negativt ifall han varit med från början.

Mat är de enklaste att peka på. Förra året så ryktas det att Raymond bad om att bli utröstad eftersom han inte pallade mer, de är väldigt svårt med muskulösa kroppar. Elias har ju också varit väldigt gnällig och han Alex var så desperat att han stal mat med Per. William hade alltså lidit betydligt mer om han varit med från början.

Sen vet vi ju inte kring det sociala spelet. De är ju knytet till vilket lag han hamnat i men risken är att han hamnat i den pakt som har minoritet och helt enkelt åkt ut. Nu hamnade han "mellan" pakterna och har kunnat välja.

Sen vet jag att de inte är William som valt att komma in som joker men jag hoppas ändå inte han vinner det. Jag hoppas på Joanna eller Dennis.

Jag hade kunnat hålla på William om han ställts mot Ludde, Per, feministen eller Anders i finalen. Nu är ju Per ute och bara en av de tre andra kommer att komma med, men ja, ni förstår "the thing".
.
William har också berättad att han tränat att shock banta inför invägningar i jujutsi där man
tävlar i viktklasser.
2021-05-20, 18:55
  #6525
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jejkob1
Dags för dagens avsnitt snart då!!

Skaffa cmore så kan du se det till frukost.
2021-05-20, 18:56
  #6526
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lasseko
.
William har också berättad att han tränat att shock banta inför invägningar i jujutsi där man
tävlar i viktklasser.
Folk är förbannade att han kom in direkt från hotellet så att säga när de andra levt på ön ett tag. Sen har han ju presterat otroligt bra på tävlingarna vilket gör honom till "the big hot" och en stor vinnarkandidat.
2021-05-20, 18:57
  #6527
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Skaffa cmore så kan du se det till frukost.
Hehe orka 🙂
2021-05-20, 18:59
  #6528
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Annika vill att en kvinna skall vinna. Hon bryr sig inte alls om vem det är, så länge det är en kvinna. Ingen man är tänkbar, det måste vara en kvinna. För mig är det lika illa som mobbingen.
Det är absolut inte så illa som att 5 stycken mobbade ut 2 ur deras lag. Annica är ändå trevlig mot grabbarna, sen att hon tänker rösta ut dem i spelet är en annan sak, och egentligen hade väl de flesta velat ha ut de största hoten så här sent i spelet?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in