2021-05-20, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Du förväntar dig att jag ska behandla dig med silkeshandskar när du ständigt kastar mig under bussen? Jag försökte igår, men så fort du får chansen så hugger du på/om mig. Behandla andra som du själv vill bli behandlad. Och droppa dina vidriga jävla härskartekniker, det är verkligen det enda du har att komma med.

Att du tolkade det negativt är ditt problem, och nu var det era tjockiskommentarer vi diskuterade.

Du är ju verkligen jordens STÖRSTA jävla hycklare. De senaste dagarna är det _du_ som har huggit på mig och inte tvärtom. Lev som du lär, ditt psyk. Enda anledningen att du var "trevlig" mot mig igår var för att du skulle kunna sänka mig ännu hårdare nästa gång. Det är ju klart varför du gillar Emelie, lika manipulativ.

Hade tänkt svara, men känner faktiskt att det är lönlöst. Du har uppenbarligen redan målat upp din bild om vem jag är.
Jag har sagt till när jag tycker att du gått för långt. Jag är den sista människan som skulle vilja "SÄNKA" eller härska över någon. Men visst, du får gärna tro det om du vill. Nu avslutar vi denna "diskussion" tycker jag.
2021-05-20, 17:36
Medlem
Vinner Nardos eller Emelie så kommer jag anmäla dom..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svettlock
Vinner Nardos eller Emelie så kommer jag anmäla dom..

för vad?
Medlem
Zingo2s avatar
Nu spekulerar Emelie igen. Varför????????
2021-05-20, 17:37
Medlem
amiliasharborstes avatar
Herregud Emelies offerkofta
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Intressant att du nyss skrev
Det låter ganska mycket som att du tycker att det är bättre att knarka och röka än att vara/bli tjock. Det har alltså 100 prolle med enbart utseende och inte hälsa att göra, för dig.
Nej, jag skrev ju att ingen någonsin skulle förespråka osunda saker så som cigg eller knark men fetma verkar vara ok att förespråka. Den sista meningen var ett skämt. Jag äter sunt merparten av veckans dagar och tränar för att inte bli en tjockis men absolut är utseendet viktigt för mig. Men låt tjockisarna vara tjocka. Märkligt att Ojudith hånats för sin övervikt hela säsongen men när vi nämner några random tjockisar som dyker upp blir det liv i luckan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Hade tänkt svara, men känner faktiskt att det är lönlöst. Du har uppenbarligen redan målat upp din bild om vem jag är.
Jag har sagt till när jag tycker att du gått för långt. Jag är den sista människan som skulle vilja "SÄNKA" eller härska över någon. Men visst, du får gärna tro det om du vill. Nu avslutar vi denna "diskussion" tycker jag.
Nä, dU SkUlLe aLdRiG, men det enda du gjort senaste dagarna är att försöka sänka mig och ingen använder härskartekniker som du i den här tråden. Du har målat upp din bild av dig själv ganska bra, och det är vedervärdig.

Som sagt: jag förstår varför du gillar Emelie, lika manipulativa OCH lika kass självinsikt.
2021-05-20, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjotjock
Jag tolkar det mer som att han tänker taktiskt. Om han sitter löst och tror att Tanja är mer populär än honom så vore det jävligt dumt att nominera henne. Jag kanske projicerar mina egna tankegångar på Simon här men jag förstod aldrig varför han nominerade Madde framför Tanja.

Hursomhelst är som sagt Simon min absoluta favorit i alla BB Sverige säsonger jag sett.

O jag kanske är naiv men jag tror inte han tänkt taktiskt, jag tror att han verkligen har nominerat efter stegen. Där Judith, Tanja och Pedram varit högst upp för honom.
2021-05-20, 17:39
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Herregud Emelies offerkofta
Hon är så jävla hemsk och falsk, så det finns inte!!!🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K.Stroganoff
Fick ta del av hemlig inspelning av Maddes natt med Adrian på hotellet.

-Men Adrian, vad är det som smakar så konstigt?

-Det är ust för fan. Sug på bara hura...
Nice try, joel sov med madde dock .)
adrian är ju med rimmet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
för vad?
Ja herregud. Vilka "dom"? Ev vinnaren, de som röstat på vinnaren eller vem?!? Jag dööör! Märkliga inlägg i dag. 🤣🤣🤣🤣
Medlem
En snabb reflektion; varför ska det hela tiden mynna ut i en fråga om hudfärg när man kritiserar Nardos?
Har Joel eller Judiths fans dragit "homofob-kortet" när de fått kritik?

Är så jävla trött på att rasistkortet ska fram
H E L A tiden när kritiken egentligen grundar sig i att människan ifråga är skrikig, skränig, högljudd och fruktansvärt egocentrisk. Skiter för fan i vilken hudfärg hon har!!!

Nu vill jag ha kvar Emelie o Tanja!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in