2021-05-20, 17:09
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Jag tror att det enda de haft i åtanke när de valt ut exempelvis klippet häromkvällen är att Nardos inte ska framställas i dålig dager.

Aha.. Ja så kan det vara. Men känns som att de lyckades hitta precis "rätt" avsnitt där Nardos framstår i absolut bäst ljus och Emelie i totalt jävla mörker typ :P
2021-05-20, 17:09
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Simon lätt bästa intervjun idag. de andra var piss tråkiga
Helt överlägset bäst👍
2021-05-20, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Hihihi! Samma här.

Vi har blivit BB-skadade.

Senast idag fick jag bevis på det. Jag var i affären och såg en skylt som sade: "proteinprodukter", plötsligt hörde jag Mössmalajens röst i huvudet som sade "prutteinprodukter" på lundadialekt och jag började garva för mig själv.
De övriga kunderna tittade misstänksamt på mig och ökade avståndet.

MVH/Gnomegirl.

Haha. Tack gnome <3 Står själv och låtsas göra rökpuffar framför spegeln ibland bara för att testa hur det känns.
2021-05-20, 17:10
Medlem
K.Stroganoffs avatar
Fick ta del av hemlig inspelning av Maddes natt med Adrian på hotellet.

-Men Adrian, vad är det som smakar så konstigt?

-Det är ust för fan. Sug på bara hura...
2021-05-20, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Nä men herregud. ALLA människor kan ta valet att lägga ner besticken och gå till gymmet. Det är inte alls hälsosamt att vara såpass överviktiga som bägge de två är.
Och ALLA har rätt att synas och få vara precis så som de är. 2 helt skillda saker vad som är hälsosamt, och att få vara utan bodyshaming den man är. Så trött på kroppsfixerade komentarer.
2021-05-20, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Har ni sett storyn på Maddes insta när Rasmus kommer till hennes hotellrum och hon bokstavligt talat HOPPAR av glädje..? Det kan vara det gulligaste jag någonsin sett.

Ultragulligt! Och Joel!!! Hennes enda äkta vän i huset.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Tror inte att ngn här har nämnt något om att dom inte har rätt att existera? Däremot att det är osunt.
Det är indirekt det ni säger med era hånande och förminskande kommentarer. Ni trycker ner dem i skorna och under jordens yta. Och att det är "osunt" är ett så jävla dåligt argument, eftersom NI inte mår dåligt över att DE är tjocka. Ni bryr er inte ett jota om dem och huruvida de är sunda eller inte, ni vill slippa se dem för att deras utseenden inte passar er. Och det visar att ni har större problem än de har.

Sköt dig själv och skit i andra, ett gammalt djungelordspråk som passar rätt bra i sammanhanget.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Nej men Malmen, nu har vi Negerhoran istället.
Justja Niggerdos hon är mitt nästa projekt.
2021-05-20, 17:13
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjotjock
Simon är en av BB Sveriges genom historien kanske mest kompletta deltagare. Han har det Rodney saknade, nämligen känslor och något som går att identifiera sig med, något som ger honom någon slags likeableness, plus att han är konstant rolig, vare sig han vill det eller inte. Han förstör visserligen för sig själv varje gång han tex. klagar på att Tanja får vara med, när han gråter på fyllan och när han blir arg. Men i förhållande till alla hans positiva sidor är dessa negativa aspekter av hans personlighet och beteende försumbara.
Styrkan är att han ändå aldrig nominerat Tanja, han gillar henne.
Det han tycker om hennes deltagande i PH och sen få komma in i BB, håller jag med om.
Ta in vanliga människor!!!!!
2021-05-20, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Emelie hade stånd på sin födelsedag.

Vad fan är.det här?

3 jävla radiosopor som ska interrvjua deltagarna...

Vad är det dom inte förstår?

Vi kollar live, vi vet vad som händer och vi har en egen åsikt.
+1 lame asses
2021-05-20, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Det är indirekt det ni säger med era hånande och förminskande kommentarer. Ni trycker ner dem i skorna och under jordens yta. Och att det är "osunt" är ett så jävla dåligt argument, eftersom NI inte mår dåligt över att DE är tjocka. Ni bryr er inte ett jota om dem och huruvida de är sunda eller inte, ni vill slippa se dem för att deras utseenden inte passar er. Och det visar att ni har större problem än de har.

Sköt dig själv och skit i andra, ett gammalt djungelordspråk som passar rätt bra i sammanhanget.
+10000 på den!
2021-05-20, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Och ALLA har rätt att synas och få vara precis så som de är. 2 helt skillda saker vad som är hälsosamt, och att få vara utan bodyshaming den man är. Så trött på kroppsfixerade komentarer.

Det jag reagerar på är när någon som själv sitter och skojar runt om hur ful och sur Emelie ser ut, och hur "Märklig" huvudform hon har, har åsikter när ngn tycker något.

Jag tycker inte heller om när det kommenteras hej vilt om Tanjas eller Emelies (eller FÖR DEN JÄVLA DELENS SKULL - Narcos) viktuppgång. Men det är ingen av dom som är i närheten av att vara osunda.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in