2021-05-20, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Vad är det som hänt här på Flashback?

Folk har blivit pro-Emelie och kämpar inte för Simon längre? Han är typ den enda roliga deltagaren i huset och bjuder på sig själv till hundra procent. Han har gjort lite tabbar, men absolut inte i närheten av tidigare vinnare. Låt inte PK-samhället vinna. Vi måste stå bakom Simon. Han förtjänar iallafall att komma till finalen!

håller med dig helt sjukt vad folk vände han ryggen snabbt och väljer att rösta på tanja eller emelie istället

på köpet ger dem nardos segen också
2021-05-20, 17:23
Medlem
Ridnes avatar
Simon och Tanja fick båda ca 27 minuter var... Nardos och Emelie fick både +40 minuter...
2021-05-20, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Att existera och kämpa för sin rätt ATT få existera är inte att propagera.

Är du såhär dum och jag haft fel uppfattning om dig i ett år eller spelar du bara?
Jag undrar om du driver med mig eller om du faktiskt är seriös. Ska jag skriva det en gång till för du verkar inte förstå? Det är ohälsosamt med övervikt och ingenting man bör promota. För de allra flesta överviktiga är det ett val att vara tjock. Vill man så kan man gå ner i vikt. Det är ett val på samma sätt som att man väljer att röka, knarka eller supa men det finns ingen som tycker det är vettigt att propagera för det. Nu hamnar du på min mentala block så du behöver inte svara mer.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Simon och Tanja fick båda ca 27 minuter var... Nardos och Emelie fick både +40 minuter...

Lite skumt. Han ville till och med prata längre men dom sa nej, trots att Nardos och Emelie snackade ca 15-17 min längre.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jaha, så gick det med den fredligheten.

Jag har ALDRIG sagt någonting om att Emelie skulle vara FUL. Hon säger ju SJÄLV att hon ser sur ut, så det kan du knappast blamea mig för och har ingenting med FULHET att göra. Sedan så är inte "märklig huvudform" ett strukturellt problem i samhället. Du greppar efter halmstrån och hittar på för att få mig att se dålig ut, det kan du lägga av med på en gång.

Du som tyckte det var så hemskt när vi hittade på saker om dig och "gick på dig", kanske inte skulle göra exakt samma sak själv så fort du får chansen. Din hycklare.

Men sluta, fäll ner dina vassa taggar. Du vill ju bara bråka hela tiden. Jag skiter i om du mår bra eller dåligt och har verkligen inget behov av att få dig att på ngt sätt må sämre än vad du gör.

Du skrev att hon hade en märklig huvudform, med tydlig negativ bemärkning. Är det trevligare och mer accepterat, än att säga att "han till vänster har ett annorlunda utseende"?

Kommer inte skriva mer nu angående det här. Är så trött bara på att du ALLTID ska hitta saker att hoppa på. Som en katt på en åker.. Du må ha varit med om elaka människor i ditt förflutna men SNÄLLA, tro inte så fruktansvärt illa om precis ALLA som uttrycker en åsikt du inte står bakom 100%.
2021-05-20, 17:25
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Jag behöver hjälp!

Kan någon vänlig själ lägga på minnet vilket avsnitt deltagarna får se snart?
Själv behöver jag åka iväg ett par timmar, och därmed missa när de visar avsnittet. Men tänkte kolla det avsnittet själv, bara för att se produktionens (eventuella) agenda. Skicka gärna DM så slipper övriga i tråden tjöta om det. Eller citera detta inlägg.
Tack på förhand!

Kan försöka, men de har inte lagt ut vilket avsnitt det blir än, och kan bli knivigt att lista ut avsnittsnumret.. men kan skriva vad avsnittet handlar om iaf.
2021-05-20, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Sant, men det var inte så som du tänkte som jag uppfattar ditt inlägg. Så är det.

Så blir det ibland när man "chattar".. Men det var så jag menade iaf.
2021-05-20, 17:27
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Ok de glömde fråga Simon om alla hans dåliga sidor likt de gjorde med Emelie. Hallå Podcast fan vad dåliga ni är
Den frågan fick han och svarade bra på den.
2021-05-20, 17:27
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjotjock
Lite skumt. Han ville till och med prata längre men dom sa nej, trots att Nardos och Emelie snackade ca 15-17 min längre.

Ja de borde ju rimligtvis fått lika långa intervjuer men... Det är väl bara en reeeen tillfällighet och inget att konspirera om
2021-05-20, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag undrar om du driver med mig eller om du faktiskt är seriös. Ska jag skriva det en gång till för du verkar inte förstå? Det är ohälsosamt med övervikt och ingenting man bör promota. För de allra flesta överviktiga är det ett val att vara tjock. Vill man så kan man gå ner i vikt. Det är ett val på samma sätt som att man väljer att röka, knarka eller supa men det finns ingen som tycker det är vettigt att propagera för det. Nu hamnar du på min mentala block så du behöver inte svara mer.
VEM menar du promotar fetma? 🤔
2021-05-20, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren

Intressant att du nyss skrev
Citat:
Cigg och ladd håller en i alla fall smal, synd att jag inte röker.

Det låter ganska mycket som att du tycker att det är bättre att knarka och röka än att vara/bli tjock. Det har alltså 100 prolle med enbart utseende och inte hälsa att göra, för dig.
2021-05-20, 17:29
Medlem
Zingo2s avatar
Går det att få ut Emelie på lördag? Blir nog svårt, tyvärr.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in