Citat:
Ursprungligen postat av
HeligModer
Jaha, så gick det med den fredligheten.
Jag har ALDRIG sagt någonting om att Emelie skulle vara FUL. Hon säger ju SJÄLV att hon ser sur ut, så det kan du knappast blamea mig för och har ingenting med FULHET att göra. Sedan så är inte "märklig huvudform" ett strukturellt problem i samhället. Du greppar efter halmstrån och hittar på för att få mig att se dålig ut, det kan du lägga av med på en gång.
Du som tyckte det var så hemskt när vi hittade på saker om dig och "gick på dig", kanske inte skulle göra exakt samma sak själv så fort du får chansen. Din hycklare.
Men sluta, fäll ner dina vassa taggar. Du vill ju bara bråka hela tiden. Jag skiter i om du mår bra eller dåligt och har verkligen inget behov av att få dig att på ngt sätt må sämre än vad du gör.
Du skrev att hon hade en märklig huvudform, med tydlig negativ bemärkning. Är det trevligare och mer accepterat, än att säga att "han till vänster har ett annorlunda utseende"?
Kommer inte skriva mer nu angående det här. Är så trött bara på att du ALLTID ska hitta saker att hoppa på. Som en katt på en åker.. Du må ha varit med om elaka människor i ditt förflutna men SNÄLLA, tro inte så fruktansvärt illa om precis ALLA som uttrycker en åsikt du inte står bakom 100%.