2021-05-20, 16:15
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Svarta är inte mer musikaliska. Däremot är EBU extremt vänsterpolitiserat som tillåter vissa politiska bidrag som går hand i hand med deras egna åsikter medan de diskar andra för att de inte gillar landets president.
Blev du också kränkt nu. Jo dom är mer musikaliska, bättre på att dansa och springer snabbast. Det är fakta. Har du sett svenska proffsdansare? Ha ha. Det ser för jävla illa ut. Om man är paranoid kan man se propaganda i precis allt.
Citera
2021-05-20, 16:18
Medlem
Rokushikis avatar
Duncan Laurence, som skulle uppträda med sin vinnarlåt nu på lördag, är bekräftad smittad med covid-19:

https://eurovision.tv/mediacentre/release/ebu-statement-duncan-laurence-tests-positive-for-covid-19
Citera
2021-05-20, 16:18
Medlem
Hunden007s avatar
Så San Marino har skickat Flo Rida.

vi lever i en väldigt kontstig tid.
Citera
2021-05-20, 16:19
Medlem
Var surrealistiskt att kolla på semi1. Inte ett munskydd så långt ögat kunde nå och massa människor överallt.

Wtf
Citera
2021-05-20, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Du anklagar mig konstant, att jag är någon form av rasist eller att jag viktdiskriminerar osv. Jag har rätt till min åsikt.
Är det en åsikt att någon är av ett visst kön menar du? Du har t.o.m. skrivit i andra trådar att han föddes med kvinnligt könsorgan. Så nä, det låter inte som en åsikt.
Citera
2021-05-20, 17:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Är det en åsikt att någon är av ett visst kön menar du? Du har t.o.m. skrivit i andra trådar att han föddes med kvinnligt könsorgan. Så nä, det låter inte som en åsikt.

Du bär dig jävligt dumt åt.. Rannsaka dig själv, kom tillbaka sen med ett glatt humör. Vi ska ha högt i tak här.
Citera
2021-05-20, 17:14
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vågskålen
Så en till som hittar på vad jag tycker. Är det någon sorts sjuka bland schlagerfansen?

Varför skiljer du på framträdanden och politisering? Politisering är givetvis en del av ett framträdande. Är det någonting annat i ett framträdande som du tycker skall diskuteras någon annanstans? Byxlängder? Eller är det bara slump att just politiseringen av ett framträdande inte borde diskuteras här?

Jag är rätt förvånad, i de delforum jag brukar häcka i brukar man inte komma undan om man inte klarar att följa en logisk argumentation. Den här tråden liknar mer vad man kan se på Familjeliv.

Jag skulle nästan vilja ta upp hur kognitiva förmågor korrelerar med schlagerintresse, men det vore definitivt OT.
Du diskuterar inte. Det enda du gör är att försöka övertyga andra att allt är propaganda. När folk inte håller med är dom korkade.
Citera
2021-05-20, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hyssases
Azerbadjans bidrag tycker jag är underskattat. Tror den kommer placera sig i absoluta toppen

Mataharii!!

Samma här! Ligger förövrigt på 150 ggr pengarna
Citera
2021-05-20, 17:21
Medlem
peterZiipens avatar
Topp tre:

Italien
Schweiz
Ukraina

Bettade 100kr på att Ukraina skulle vinna, känns ändå inte helt otänkbart, var ändå 14x pengarna.
Citera
2021-05-20, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
En person i Islands delegation har testat positivt för covid. Så också i Polens delegation. Dessa två länders delegationer delar hotell, där också Malta och Rumänien bor. De fyra ländernas delegationer är satta i karantän och testas.

Malta och Rumänien tävlar i morgondagens semi.

Det sjukaste i den historien är att samtliga andra medlemmar i det isländska bidraget testade negativt, och fick därför lov att uppträda live, fast utan den smittade medlemmen - Men tackade nej, för att dom ville uppträda med alla medlemmar eller inte alls.
Citera
2021-05-20, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Du bär dig jävligt dumt åt.. Rannsaka dig själv, kom tillbaka sen med ett glatt humör. Vi ska ha högt i tak här.
Skojar du? När man kommer med ignoranta uttalanden, och blir ifrågasatt för det, räcker det sällan i livet med att bara borsta bort det. Vad menar du med att Tusse skulle vara en kvinna?
Citera
2021-05-20, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haaaaag
Det sjukaste i den historien är att samtliga andra medlemmar i det isländska bidraget testade negativt, och fick därför lov att uppträda live, fast utan den smittade medlemmen - Men tackade nej, för att dom ville uppträda med alla medlemmar eller inte alls.
Fint med solidaritet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in