2021-05-20, 13:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Vilken dag är finalen?

Lördag
Citera
2021-05-20, 13:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
Lördag

Tack captinhero!

Hoppas att Tusse blir sist, hon är ju extremt usel.
Citera
2021-05-20, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Tack captinhero!

Hoppas att Tusse blir sist, hon är ju extremt usel.
Vad får du ut av ett sånt här inlägg? Är det inlägg 5 om att du tycker Tusse är dålig?
Och om du ens känner att det är viktigt att nämna Tusses kön, vad får du ut av att felbenämna det?
Har du så himla tråkigt hemma för att skolorna är stängda?
Citera
2021-05-20, 14:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Vad får du ut av ett sånt här inlägg? Är det inlägg 5 om att du tycker Tusse är dålig?
Och om du ens känner att det är viktigt att nämna Tusses kön, vad får du ut av att felbenämna det?
Har du så himla tråkigt hemma för att skolorna är stängda?

Du anklagar mig konstant, att jag är någon form av rasist eller att jag viktdiskriminerar osv. Jag har rätt till min åsikt.
Citera
2021-05-20, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CentroX
Japp det var ju så här irland vann 4 år irad.
Sant, men jag tycker ändå det är roligare att titta på de bidragen än på all mainstream/eller folk som sjunger dålig engelska, typ Azerbajdzjan i år. Hade vart bättre utan engelskan.
Citera
2021-05-20, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Pga covid. Fick inte tillåtelse av egna landet. Ja, det ger nog sämre resultat edtersom folk engagerar sig mindre i henne då hon inte syns lika mycket som de andra på plats.
Som sagt skvallrar ju presskonferenserna om det. Väldigt få där och kollade på hennes.
Såg ju sen att det var publik. Kul! Och att Australien inte gick vidare, fast gillade ändå inte låten så mycket.
Citera
2021-05-20, 14:47
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flying.Swine
Fint med det här trådet faktiskt! Det är här vi hittar pk-kräken, vänsteridioterna, musseälskarna och riksbögarna. För det kan fan inte finnas någon annan som klarar att titta igenom en ESC idag annars!

ALLT är politiserat. Se bara negerpropagandan från Sverige, negern som hatar på vita i hollands bidrag och alla hat-låtar från Bidens sängkompisar i fd Sovjet. Ni reagerar inte ens på att dom diskade VITRYSSLANDS bidrag för att den var "politisk" TVÅ gånger medan EXTREMpolitiska låtar som är åt "rätt" håll istället går och vinner hela skiten (läs Ukraina).

Malta, Sverige, Israel, Ryssland, Ukraina är bara några av dom som gick vidare idag som är PROPAGANDA som väst älskar idag och som varje sund svensk vit person borde vara dödsrädd för.

Cypern gjorde väl det enda rätta och borde rimligen vinna årets ESC då hon sjunger om ER och ESC-idioternas högsta "gud" för det är den ni avarter älskar och ber till.
Sätt dig ner, blunda och lyssna på musiken. Ditt liv kommer bli bättre och du slipper få en hjärtinfarkt. Sluta bli så jävla kränkt av att svarta är mer musikaliska än vi vita träbockar.
Citera
2021-05-20, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Är det några fler än fruntimmer och homofiler som är intresserade av detta bögspektapel?
Det verkar motsvara VM-Final i fotboll för dessa grupper.
Vi andra bara gäspar och byter kanal.

😫 Tycker du ska gäspa och byta kanal..
Kanske pinka och lägga dig också 😞
Citera
2021-05-20, 15:15
Medlem
Ja nej lycka till till mina favoriter ikväll och på lördag, resterande dåliga låtar struntar jag i. Ryktet säger att Greklands dansare dansar så att de inte kan se nånting. Blev lite mer engagerad i år än man först trodde man skulle bli. Hoppas att Gr och Fi kniper bra placeringar för det är de båda värda.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-05-20 kl. 15:42.
Citera
2021-05-20, 15:24
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Sätt dig ner, blunda och lyssna på musiken. Ditt liv kommer bli bättre och du slipper få en hjärtinfarkt. Sluta bli så jävla kränkt av att svarta är mer musikaliska än vi vita träbockar.

Svarta är inte mer musikaliska. Däremot är EBU extremt vänsterpolitiserat som tillåter vissa politiska bidrag som går hand i hand med deras egna åsikter medan de diskar andra för att de inte gillar landets president.
Citera
2021-05-20, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjejenMedLilaSkor
Jag tror ändå på Cypern, de kommer inte vinna men kommer komma högt

Påminner om Lady Gaga och hennes Bad romance platta.

Ja, det tänkte jag också på! Låten är inte helt olik "Alejandro".
Citera
2021-05-20, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flying.Swine
Fint med det här trådet faktiskt! Det är här vi hittar pk-kräken, vänsteridioterna, musseälskarna och riksbögarna. För det kan fan inte finnas någon annan som klarar att titta igenom en ESC idag annars!

ALLT är politiserat. Se bara negerpropagandan från Sverige, negern som hatar på vita i hollands bidrag och alla hat-låtar från Bidens sängkompisar i fd Sovjet. Ni reagerar inte ens på att dom diskade VITRYSSLANDS bidrag för att den var "politisk" TVÅ gånger medan EXTREMpolitiska låtar som är åt "rätt" håll istället går och vinner hela skiten (läs Ukraina).

Malta, Sverige, Israel, Ryssland, Ukraina är bara några av dom som gick vidare idag som är PROPAGANDA som väst älskar idag och som varje sund svensk vit person borde vara dödsrädd för.

Cypern gjorde väl det enda rätta och borde rimligen vinna årets ESC då hon sjunger om ER och ESC-idioternas högsta "gud" för det är den ni avarter älskar och ber till.

"Neger-propaganda" vet du ens vad du pratar om??? "Voices" är ju skriven av Anderz Wrethov, Jimmy "Joker" Thörnfeldt, Linnea Deb och Joy Deb (visserligen invandrarbakgrund, men född i Sverige och ej heller svart!)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in