2021-05-20, 17:04
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Hur menar du? Jag tycker att det är tydligt att Emelie får mest skit just nu även om hon inte är min favorit. T.ex. avsnittet de visade häromkvällen där Emelie ser ut som jordens bitch och Nardos som en oskyldig queen. Eller skämsklippen där Emelie blir ansatt värst. Tycker man märker det hela tiden.

Vilket avsnitt ser hon inte ut som en bitch?
😅 Den här ”skiten” ger produktionen ”kul” material till avsnitten där Emelie får tv-tid.

Ska man tänka på det sättet är det mer rimligt att de som inte får ”skit” är dem som är utsatta då de inte kommer synas eller höras i avsnitten.
2021-05-20, 17:05
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Simon vilken jävla legend
+10000 han är helt överlägsen fattar inte att vissa inte ser det
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Hur menar du? Jag tycker att det är tydligt att Emelie får mest skit just nu även om hon inte är min favorit. T.ex. avsnittet de visade häromkvällen där Emelie ser ut som jordens bitch och Nardos som en oskyldig queen. Eller skämsklippen där Emelie blir ansatt värst. Tycker man märker det hela tiden.

Jag tror att det enda de haft i åtanke när de valt ut exempelvis klippet häromkvällen är att Nardos inte ska framställas i dålig dager.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Nä men herregud. ALLA människor kan ta valet att lägga ner besticken och gå till gymmet. Det är inte alls hälsosamt att vara såpass överviktiga som bägge de två är.
Nä men herregud. Det är inte ens det som är diskussionen.

Och oavsett om det var diskussionen: du har ingenting med det att göra, du lider inte av att de är tjocka, de har exakt samma rätt att existera som du – om inte mer.
2021-05-20, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Nä men herregud. Det är inte ens det som är diskussionen.

Och oavsett om det var diskussionen: du har ingenting med det att göra, du lider inte av att de är tjocka, de har exakt samma rätt att existera som du – om inte mer.

Tror inte att ngn här har nämnt något om att dom inte har rätt att existera? Däremot att det är osunt.
Medlem
Isabelle "ja den har man ju sett"
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Vilket avsnitt ser hon inte ut som en bitch?
😅 Den här ”skiten” ger produktionen ”kul” material till avsnitten där Emelie får tv-tid.

Ska man tänka på det sättet är det mer rimligt att de som inte får ”skit” är dem som är utsatta då de inte kommer synas eller höras i avsnitten.

Visst, Emelie har skapat drama osv under säsongen men de valde ut det där avsnittet med omsorg.. Det är rätt tydligt. Det enda andra avsnitt de hade kunnat välja för att visa drama i samma klass var då när hon går in och bråkar med Nardos angående Pedramgrälet men det tog de inte med för att Nardos inte framstår i så god dager där heller.
Men ja.. egentligen är det mest synd om Tanja som varken fått negativ eller positiv tv-tid alls nästan genom hela säsongen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Hihihi! Samma här.

Vi har blivit BB-skadade.

Senast idag fick jag bevis på det. Jag var i affären och såg en skylt som sade: "proteinprodukter", plötsligt hörde jag Mössmalajens röst i huvudet som sade "prutteinprodukter" på lundadialekt och jag började garva för mig själv.
De övriga kunderna tittade misstänksamt på mig och ökade avståndet.

MVH/Gnomegirl.

Helt sjyykt, asså.. wow.
Medlem
Simon lätt bästa intervjun idag. de andra var piss tråkiga
2021-05-20, 17:09
Medlem
xrlpyts avatar
Har ni sett storyn på Maddes insta när Rasmus kommer till hennes hotellrum och hon bokstavligt talat HOPPAR av glädje..? Det kan vara det gulligaste jag någonsin sett.
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Där förlorade hon mig.
Min polare pissade ner min minibar.
Den finns inte längre.

Va? Menar du att du inte tog tillvara kisset, frös ner det i iskuber och prankade polaren tillbaka nästa gång du bjöd på grogg??

MVH/Gnomegirl.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
+10000 han är helt överlägsen fattar inte att vissa inte ser det

Simon är en av BB Sveriges genom historien kanske mest kompletta deltagare. Han har det Rodney saknade, nämligen känslor och något som går att identifiera sig med, något som ger honom någon slags likeableness, plus att han är konstant rolig, vare sig han vill det eller inte. Han förstör visserligen för sig själv varje gång han tex. klagar på att Tanja får vara med, när han gråter på fyllan och när han blir arg. Men i förhållande till alla hans positiva sidor är dessa negativa aspekter av hans personlighet och beteende försumbara.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in