2021-05-20, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
MeN DeT VaR jU sÅ KrItISKt!!! Allt och alla är emot Emelie
Det jobbas febrilt på foliehattsfabriken för att hinna med att skapa hattisar åt alla i den här tråden
2021-05-20, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asiktomallt
Förortskulturen är inte alltid ett synonym till fattigdom och misär, trots att det ofta ser så ut i sådana områden. Folk kommer knappast hit för att kulturen är en dröm eller för att folket är välkomnande. De kommer hit för att SYSTEMET placeras i toppskiktet av länder. Jag fattar inte hur det kan gå dig förbi att nästan ingen människa någonsin vill behöva lämna sitt land om de inte måste. Jävla åsna.

De måste lämna för att folket inte kan bete sig. Underutvecklade och lågutbildade. Precis som förorten. Sluta romantisera skiten och ta lärdom av svensk kultur istället.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Fast hos exempelvis svarta i USA så finns en uttalad rasism mellan ljusa svarta och mörka svarta.
Så man får ha en fingertoppskänsla här och en färgkarta så det blir rättvist.

Haha ja det är nog bäst att ha 16 pers med exakt samma nyans av brun så det inte uppstår någon sorts hierarkitänk och rasism dem emellan. Helst så mörka som möjligt så tittarna blir nöjda
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Det var ju det jag skrev i mitt inlägg. Samma sak med hon Sara, det är inte sunt att vara överviktig och det är ingenting man borde sprida som någon slags hälsopropaganda. Ska nog börja förespråka cigaretter, alkohol och kokain som en hälsokur på min Instagram. Cigg och ladd håller en i alla fall smal, synd att jag inte röker.

Om vi gör den tillsammans kan jag ta hand om cigg-delen.
Medlem
Simon vilken jävla legend
2021-05-20, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Det var ju det jag skrev i mitt inlägg. Samma sak med hon Sara, det är inte sunt att vara överviktig och det är ingenting man borde sprida som någon slags hälsopropaganda. Ska nog börja förespråka cigaretter, alkohol och kokain som en hälsokur på min Instagram. Cigg och ladd håller en i alla fall smal, synd att jag inte röker.
Att existera och kämpa för sin rätt ATT få existera är inte att propagera.

Är du såhär dum och jag haft fel uppfattning om dig i ett år eller spelar du bara?
2021-05-20, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjotjock
Intressant att dom sa till Nardos att hon hade stort stöd där ute, men när Simon pratar om samma sak så säger dom ingenting.

Väldigt tydligt vilka som skulle få de trevliga samtalen - och vilka som skulle få "grillas"(hatar det uttrycket men vet ej vad jag ska ersätta det med atm)
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av UncleTompa
Var skrev jag det? Sluta dra saker ur röven. Jag skrev att Anty var större än Tanja. Inte ett ord om vad du påstår. Pajas.

Nä, tvärtom.

Du är ju otäck.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Var är tjatet om hur länge Emelie var inne nu då

eller det kanske bara var olagligt för Nardos att vara inne i 45 min?????

Det gick sådär lång tid att man hamnar i ett parallellt universum där man inte förstår vem man är och varför, man hör bara någon mala.
2021-05-20, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Väldigt tydligt vilka som skulle få de trevliga samtalen - och vilka som skulle få "grillas"(hatar det uttrycket men vet ej vad jag ska ersätta det med atm)

"Ställas i dålig dager"?
2021-05-20, 17:04
Medlem
Citat:

Är du såhär dum och jag haft fel uppfattning om dig i ett år eller spelar du bara?
Tjockisen fortsätter att hitta på ursäkter för att vara fet istället för att göra något åt saken. Enklare att vara bitter tanttjockis med handen i chipspåsen.
2021-05-20, 17:04
Medlem
Citat:

Nä men herregud. ALLA människor kan ta valet att lägga ner besticken och gå till gymmet. Det är inte alls hälsosamt att vara såpass överviktiga som bägge de två är.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in