2021-05-20, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UncleTompa
Bitchface är inte det ända du har Emelie. Tyvärr. Men det är väl kanske det hon förstår nu.

Och du har en ÄNDA?
2021-05-20, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Godakakor
Och du har en ÄNDA?

En ÄNDA i munnen som spottar ut bajs.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Fast det där är beyond hälsosamt hull. Och han är garanterat en sån som *mår bra* av att vara *plus-size*
Det var ju det jag skrev i mitt inlägg. Samma sak med hon Sara, det är inte sunt att vara överviktig och det är ingenting man borde sprida som någon slags hälsopropaganda. Ska nog börja förespråka cigaretter, alkohol och kokain som en hälsokur på min Instagram. Cigg och ladd håller en i alla fall smal, synd att jag inte röker.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Alla hanteras annorlunda jämfört med Nardos. Det är sen gammalt. Men det här med att minsta grej nu görs till något som antingen är för eller emot resterande deltagare, det är SKRATTRETANDE.

Hur menar du? Jag tycker att det är tydligt att Emelie får mest skit just nu även om hon inte är min favorit. T.ex. avsnittet de visade häromkvällen där Emelie ser ut som jordens bitch och Nardos som en oskyldig queen. Eller skämsklippen där Emelie blir ansatt värst. Tycker man märker det hela tiden.
2021-05-20, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Blä på dig!! Nardos är ju Mergim upp
i dagen!

Exakt. Att man ens kan komma på tanke att jämföra Emelie med Mergim, säger nog mer än skribenten än någon annan.
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Vinner hon inte SKJUTER VI OSS ut ur atmosfären och sätter oss på tvären.

Jag vet att omröstningen startar 20:00 men LIK FÖRBANNAT klickar jag mig in på ”Rösta” i appen om och om igen. Att man är motsatsen till sansad och vettig, så mycket kan jag säga utan att säga för mycket så att säga.

Hihihi! Samma här.

Vi har blivit BB-skadade.

Senast idag fick jag bevis på det. Jag var i affären och såg en skylt som sade: "proteinprodukter", plötsligt hörde jag Mössmalajens röst i huvudet som sade "prutteinprodukter" på lundadialekt och jag började garva för mig själv.
De övriga kunderna tittade misstänksamt på mig och ökade avståndet.

MVH/Gnomegirl.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Fast hos exempelvis svarta i USA så finns en uttalad rasism mellan ljusa svarta och mörka svarta.
Så man får ha en fingertoppskänsla här och en färgkarta så det blir rättvist.
Vad är bäst då? Ljus eller mörk svart? Det måste ju vara bäst att vara så svart som möjlig för då har man väl mer rätt att dra rasistkortet?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Akta dig så du inte får skäll för att du hånar tjockisar och har fettförakt.
Du kan ju fortsätta påstå att det inte är känsligt för dig. Att du måste ta upp min kommentar i hånade manér talar för sig självt.
Medlem
Intressant att dom sa till Nardos att hon hade stort stöd där ute, men när Simon pratar om samma sak så säger dom ingenting.
2021-05-20, 16:59
Avslutad
Nu får vi se om de ställer lika hårda frågor mot Simon som spottat åt folk och kallat dom smuts som de gjorde med Emelie som INTE gjort det.

Han verkar ha lite hybris Simon
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Akta dig så du inte får skäll för att du hånar tjockisar och har fettförakt.
Jag är så rädd att jag gömmer mig under kjolen på dig.
Medlem
bowlingjockes avatar
Kan ni fatta att Joakim är 38 år?
38!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här