2021-05-20, 09:11
Medlem
Rotschildjugends avatar
Eftersom det förekommer en del svar i tråden som frångår att vara frågor och är mer åt hatiskt innehåll och hot, samt egna tolkningar av min verklighet, så kommer jag endast att besvara faktiska frågor.

Jag förstår att det sticker i ögonen på folk men det får vara så, det är okej, jag får ha överseende med er som inte förstår vad tråden går ut på, alla behöver ju få vädra kan jag tycka.

Nu ska tråden upp i 500 svar tycker jag.

Nu kör vi era hatare.
Citera
2021-05-20, 09:11
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotschildjugend
Jag visste ju inte konsekvensen svårt att svara på

Jo men man brukar ju känna sin släkt på ett ungefär iaf, och hur personer kommer att ställa sig till det?
Citera
2021-05-20, 10:07
Medlem
Träffade du någon i fängelset som du har kontakt med idag?
Citera
2021-05-20, 10:21
Medlem
Godmorgon

Hur länge hade du och offret ett förhållande?

Planerade du straffet?
Citera
2021-05-20, 10:30
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Eftersom det förekommer en del svar i tråden som frångår att vara frågor och är mer åt hatiskt innehåll och hot, samt egna tolkningar av min verklighet, så kommer jag endast att besvara faktiska frågor.

Jag förstår att det sticker i ögonen på folk men det får vara så, det är okej, jag får ha överseende med er som inte förstår vad tråden går ut på, alla behöver ju få vädra kan jag tycka.

Nu ska tråden upp i 500 svar tycker jag.

Nu kör vi era hatare.

Hur känns det att veta att 99% av alla du möter på gatan skulle som minst spotta dig i ansiktet och aldrig ha nåt med dig att göra, till att normalt folk om de slapp straff gärna hade dödat dig själv?

Kort sagt, tänker du någonsin på hur resten av världen uppfattar ditt människovärde?
Citera
2021-05-20, 10:34
Medlem
Rotschildjugends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Hur känns det att veta att 99% av alla du möter på gatan skulle som minst spotta dig i ansiktet och aldrig ha nåt med dig att göra, till att normalt folk om de slapp straff gärna hade dödat dig själv?

Kort sagt, tänker du någonsin på hur resten av världen uppfattar ditt människovärde?

1. Presumtivt. Det folk inte vet lider de inte av. Folk bryr sig väldigt lite om andra. De är upptagna av sitt eget skit. Du tänkte ju inte på mig innan tråden skapades. Nu har jag framkallat känslor hos dig medan du för mig är obetydlig. Tänk på den.
2. Presumtivt.
3. Nej. Lever mitt liv fullt ut ändå
Senast redigerad av Rotschildjugend 2021-05-20 kl. 10:40.
Citera
2021-05-20, 10:35
Medlem
Rotschildjugends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
Jo men man brukar ju känna sin släkt på ett ungefär iaf, och hur personer kommer att ställa sig till det?

Presumtivt. Jag är realist. Ägnar inte tid åt: kanske, om, osv
Citera
2021-05-20, 10:35
Medlem
Rotschildjugends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
Träffade du någon i fängelset som du har kontakt med idag?

Ja 2 st
Citera
2021-05-20, 10:37
Medlem
Rotschildjugends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av angorakanin
Godmorgon

Hur länge hade du och offret ett förhållande?

Planerade du straffet?

5-7 månader. Nja. Det går inte att planera. Men gjorde det bästa av tiden. Mkt handlar om att ha rutiner inte bara ligga i "bostadsrummet" som KV kallar det.
Citera
2021-05-20, 10:38
Medlem
MulierFoediuss avatar
Äh - vad är du för luffare? Försök inte lura en lurare. Du har inte ens våldtagit någon i fantasin. Kul sätt att irritera folk på i alla fall... Det ska du ha.

För övrigt så borde vissa skribenter öppna en bok ibland, och inte bara bläddra maniskt i FB-trådar för runkmaterial.
En kvinnokropp som blir våldtagen blir blöt p.g.a. penetreringen. Och inte alls ovanligt med orgasm - men inte en själslig orgasm. Utan det är det fysiska, som bedrar kvinnans kropp. Speciellt efter 90 min - som TS hävdar... Vilket gör än större hål i kvinnans själ - efter en våldtäkt. Att kroppen reagerade som att hon njöt, genererar i mer skam.
Citera
2021-05-20, 10:45
Medlem
Citat:
80 HP är 4 terminer, faktiskt, enligt det gamla systemet. enligt det nya vet jag inte. Men eftersom jag anmälde mig till kurserna hösten 2014 efter 7 månader hade gått på voltan, så blev det gamla systemet. Beräkna hur många terminer 32 månader och spela allan efter det.

Vad du tror bekommer mig inte och har ingen relevans för tråden. Så det blir en offtopic anmälan oavsett mitt svar. Men för att underhålla mig själv svarar jag. Får ju ändå betalt under tiden medan jag skriver detta. Jag har en Masters inom Statsvetenskap på Tyska. Vet du vad Tyska är din sopa?

Ger dig 1/10 i besserwisserhet.
60 HP är två terminer. Fyra terminer är 120HP. Sluta trolla.
Citera
2021-05-20, 10:49
Medlem
Vad gjorde du på dagen, innan våldtäkten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in