2020-04-22, 17:48
Medlem
Numes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
100% Kiwi
Jag sa grönt äpple men kan förstå kiwi. Ska jag dock vara "elak" mot monster så tycker jag det mest smakar surt av paradise zero ultra. Alltså det är för mig mest en viss känsla i munnen, en slags textur, en viss typ av syrlighet (som att bita i ett visst grönt äpple eller färskt svensk äpple), medans det t.ex. inte doftar mycket alls. Visst är det något lite tropiskt över den dock, men jag tycker det inte är så tydligt.
Citera
2020-04-25, 22:14
Medlem
CompressorVanes avatar
Jag är för den gula "The doctor" och kör den varje dag. Jag dricker inte kaffe och den ger mig energi att klara av dagen. Jättegod är den också.

Brukar beställa hela flak hos Gottebiten.
Citera
2020-04-26, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nume
Jag sa grönt äpple men kan förstå kiwi. Ska jag dock vara "elak" mot monster så tycker jag det mest smakar surt av paradise zero ultra. Alltså det är för mig mest en viss känsla i munnen, en slags textur, en viss typ av syrlighet (som att bita i ett visst grönt äpple eller färskt svensk äpple), medans det t.ex. inte doftar mycket alls. Visst är det något lite tropiskt över den dock, men jag tycker det inte är så tydligt.

Den gröna är godast men något sur, det håller jag med om. Köpte ett flak när den var ny , det blev direkt för mycket av det goda. Man ska helst ha en röd, lila, grön, blå och vit i kylen så att man kan välja.

Är pacific punch ny? Drack den nu precis, tyckte den var ok. Men varför kan de inte göra juice-verisonerna som sockerfri (denna + mango loco är väl de ända). Naturligt socker från frukt är okej, men att söta ytterligare med socker fattar jag inte.
Senast redigerad av fonzen 2020-04-26 kl. 00:35.
Citera
2020-08-07, 21:07
Medlem
anre24s avatar
Energidryckor borde förbjudas. Man kommer pajja njurarna om man ständigt dricker dessa drycker..
Citera
2021-01-30, 09:53
Medlem
Såg 2stk nyheter i affären.

Monster Ultra Fiesta (ljusblå glittrig burk) är tydligen den efterlängtande Monster Loco Juice fast i sockerfri. Äntligen behöver man inte dricka 150gr socker i en 0.5l burk
Monster Mule ginger beer. Smakade båda, fiesta smakar precis som loco så jävligt god. Men mule var inte min grej, mellan ingerfärsöl och vanlig öl föredrar jag nog öl.
Citera
2021-04-10, 21:22
Medlem
MachineHeadXXXs avatar
Någon som provat Monster Monarch ännu? Måste säga att detta är nog den bästa Monster på väldigt lång tid. Smakar persika och väldigt fruktig. Sjukt jävla god när den är iskall!
Citera
2021-04-15, 09:35
Medlem
Snartfinsks avatar
Kommer ihåg att jag brukade köpa monster ca 2009 när man som 16 åring hängde med alla energidrycks junkies och datanördar som ständigt pratade om Dreamhack och dess storhet. Fan vad tuff man kände sig med en stor burk monster i sin hand med favorit Slipknot tishan och utsläppt hår haha!

Men jag skulle säga det att den här drycken verkligen har hängt med mig, den gröna är fortfarande min favorit efter alla år och jag dricker den i perioder av trötthet när det börjar kännas som att kaffet inte biter längre. Har alltid varit positiv till energidrycker och tycker att det finns en teknik för att dricka dem, lite som med alkoholen så finns det en tydlig gräns när det blir för mycket.

En smak som jag verkligen saknar är den gamla godingen "Ripper". Den var lite som att dricka apelsin blandat med marsipan och läsk, enda som var problemet med den var att den hade mer socker än Burn (som också var en favorit) så man fick ju en del runt magen efter några burkar för många. Men som den gottegris man är så har man bara tyckt att höga mängder socker var najs.
Citera
2021-04-17, 23:48
Medlem
Stroganovs avatar
Finns det någon Monster som inte är sötsliskig, eller är det en typisk Monster-smakbild? Har bara testat tre olika: mango loco, den gröna och den vita. Den vita hade jag hört skulle smaka citrus men den smakade ju Caprisun? Är alla Monster lika söta eller finns det någon värd att testa?
Citera
2021-05-12, 00:37
Medlem
Har de slutat att tillverka Punch Pipeline?
Slut överallt, var för övrigt den enda Monster man verkligen gillade.

Halleluja, en liten lanthandel utanför samma stad som man extrajobbar i har en nätbutik där man kan köpa flak av denna fantastiska dryck.
Köpte 2 flak direkt och får dricka dessa med andakt.
Senast redigerad av MickelMan 2021-05-12 kl. 00:49.
Citera
2021-05-12, 08:38
Medlem
CoZeCos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MickelMan
Har de slutat att tillverka Punch Pipeline?
Slut överallt, var för övrigt den enda Monster man verkligen gillade.

Halleluja, en liten lanthandel utanför samma stad som man extrajobbar i har en nätbutik där man kan köpa flak av denna fantastiska dryck.
Köpte 2 flak direkt och får dricka dessa med andakt.

Den finns lite överallt i butikerna häromkring, lewis hamilton som är min favorit är dock svårare att hitta här
Citera
2021-05-18, 00:56
Medlem
Bertil85s avatar
ikväll har man druckit monster energidryck.

utan nummerordning.

mango loco
energy zero sugar
pacific punch
ultra paradise

de var alla goda.
Citera
2021-05-19, 22:15
Medlem
aquaman1s avatar
Testade Mule Ginger Brew häromdagen. Min nya Monster-favorit samt favorit bland energidrycker i allmänt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in