2020-01-20, 21:27
Medlem
Cosmouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -MLK-
Vilken vuxen dricker energidryck?

Energidryck är extremt gott, kan nästan tycka löjligt gott.
Dock unnar jag mig bara på helgen, skulle spåra ur om jag tog på vardagar annars.
Dricker till vardags kaffe, men tycker egentligen inte om det så värst.
Citera
2020-02-17, 11:00
Medlem
fjolla666s avatar
Vad tycker ni om nya Monster ultra paradice, och vad tror ni det är för smak?
Citera
2020-02-17, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666

Druckit den två gånger. Första gången var ett impulsköp utan några förväntningar och då var den svingod. Sen köpte jag den igen men då var det inte alls samma sak, den levde då inte upp till förväntningarna.

Den absolut bästa är ju den hel-rosa, Juice Pipe-line Punch!
Citera
2020-02-17, 16:11
Medlem
Citat:

Tyckte inte den var så god. Kändes som en väldigt «kemisk» och konstgjord smak på något sätt. Har druckit den och en annan Monster Ultra och tyckte samma sak om den. Egentligen inte så konstigt eftersom det väl är precis vad Monster är iofs, men tycker de smakerna som inte är Ultra är godare.
Citera
2020-02-17, 16:12
Medlem
Swe1227s avatar
Åå vad gött det hade varit med en monster. Var minst 5 år sen jag drack energirika nu. Finns det någon utan e330/citronsyra tro?
Citera
2020-03-03, 22:06
Medlem
fjolla666s avatar
Monster pacific punch va riktigt bra. Sverigepremiär inom kort.
Citera
2020-03-03, 22:53
Medlem
ZeunertsJulmusts avatar
Jag blir också piggare av monster. Det är ju för att den innehåller både socker och koffein. Plus att det är 50cl.
Citera
2020-03-05, 11:13
Medlem
Stenad-af-Ograss avatar
Citat:
Smakar kiwi.
Citera
2020-03-05, 13:17
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stenad-af-Ogras
Smakar kiwi.
100% Kiwi
Citera
2020-04-20, 18:19
Medlem
Numes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -MLK-
Vilken vuxen dricker energidryck?
https://www.youtube.com/watch?v=D9NY-CH8mx4
Citera
2020-04-20, 18:35
Medlem
Numes avatar
Druckit massa monster senaste dagarna. Dricker normalt inte energidryck då jag inte tål koffein särskilt bra.

Rosa Monster (pipeline punch)
Jordgubb och hallon. 7/10

Gul monster (The doctor)
Motsvarar vanlig Fanta, fast smakar bättre. dvs apelsinsmak. 5/10

Blå Monster (Zero Ultra Blue)
Smakar ungefär som Sprite eller 7up, fast enormt mycket bättre. Riktigt god 10/10

Ljusgrön (Zero Ultra Paradise)
Grönt äpple. Som att bita i ett syrligt äpple. 7/10

Pacific Punch
massor av olika frukt/bär smaker. en del "röda" såsom jordgubb o körsbär (ganska djup syrlig körsbärssmak) men också massa annat. dethär kommer jag ihåg att jag druckit något liknande i en såndär punch skål på någon fest när man var liten. bättre än pipelne enligt mig. 8/10

Vit (Zero Ultra)
Den ultimata monstern. Har ingen motsvarighet i verkligheten, den är en metafor för något större. En helt unik smak, fräsch men subtil. Livets källa.
Den motsvarar att logga in i Tibia 7.5 år 2004 med sin level 90 Royal Paladin med 20 backpacks Ultimate Healing runes och 5 backpacks Sudden death. Man går in i Carlin town och börjar mörda alla plebs, dom med lägst level först för man vet att ju fler som rage quittar dess bättre chans att man själv inte blir mördad. Sedan ringer man polarna på nokia 3310 och ber dom ge backup innan folk har fått nog av blodbadet. 10/10
Senast redigerad av Nume 2020-04-20 kl. 18:37.
Citera
2020-04-21, 19:22
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nume
Druckit massa monster senaste dagarna. Dricker normalt inte energidryck då jag inte tål koffein särskilt bra.

Rosa Monster (pipeline punch)
Jordgubb och hallon. 7/10

Gul monster (The doctor)
Motsvarar vanlig Fanta, fast smakar bättre. dvs apelsinsmak. 5/10

Blå Monster (Zero Ultra Blue)
Smakar ungefär som Sprite eller 7up, fast enormt mycket bättre. Riktigt god 10/10

Ljusgrön (Zero Ultra Paradise)
Grönt äpple. Som att bita i ett syrligt äpple. 7/10

Pacific Punch
massor av olika frukt/bär smaker. en del "röda" såsom jordgubb o körsbär (ganska djup syrlig körsbärssmak) men också massa annat. dethär kommer jag ihåg att jag druckit något liknande i en såndär punch skål på någon fest när man var liten. bättre än pipelne enligt mig. 8/10

Vit (Zero Ultra)
Den ultimata monstern. Har ingen motsvarighet i verkligheten, den är en metafor för något större. En helt unik smak, fräsch men subtil. Livets källa.
Den motsvarar att logga in i Tibia 7.5 år 2004 med sin level 90 Royal Paladin med 20 backpacks Ultimate Healing runes och 5 backpacks Sudden death. Man går in i Carlin town och börjar mörda alla plebs, dom med lägst level först för man vet att ju fler som rage quittar dess bättre chans att man själv inte blir mördad. Sedan ringer man polarna på nokia 3310 och ber dom ge backup innan folk har fått nog av blodbadet. 10/10
Kan inte påstå att du sätter många av smakerna. Kul att du skriver iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in