2021-05-19, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heltutanliv
En vän frågade om det går att skjuta suboxone filmerna?
Bör väl vara exakt som att skjuta tabletterna tänker jag.
Men har de gjort något med filmerna så det är dumt att skjuta dom?
Bör väl vara lugnt ifall man filtrerar?
Tacksam för svar
Det är naloxone i dom, så det ska inte skjutas kommer bara ge abs.
Citera
2021-05-19, 00:33
Medlem
Slumbarns avatar
Nu postar jag här igen, får man något slags välmående av sub om man har använt heroin osv, hur länga varar skiten? Är det värt att beställa lite sub för att testa om man får ett nice rus?
Citera
2021-05-19, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slumbarn
Nu postar jag här igen, får man något slags välmående av sub om man har använt heroin osv, hur länga varar skiten? Är det värt att beställa lite sub för att testa om man får ett nice rus?
Sub florerar precis överallt i heroin kretsar, en hundring kan du väll lägga på en åtta?
Känns spontant väldigt konstigt du aldrig behövt ta sub eller meta pga abstinens om du går på h
Senast redigerad av Billyboyo 2021-05-19 kl. 01:05.
Citera
2021-05-19, 17:13
Medlem
Slumbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Billyboyo
Sub florerar precis överallt i heroin kretsar, en hundring kan du väll lägga på en åtta?
Känns spontant väldigt konstigt du aldrig behövt ta sub eller meta pga abstinens om du går på h
Jag har aldrig upplevt en grov abstinens, jag har upplevt mild abstinens men jag har massvis av gabapentin för att komma igenom skiten.
Citera
2021-05-20, 06:58
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slumbarn

Som någon redan har skrivit så kan jag inte annat än hålla med, har inte heller varit med om att någon som sysslar med heroin inte nånsin kommit i kontakt med sub 🤯..
Speciellt inte om man läser i trådarna här inne.

Att kunna hålla abstinensen i schack med hjälp av gabapentin är starkt, då har du förmodligen hyfsat lindriga symptom precis som du skriver.
Dock tenderar magen att rasa om man äter för mycket gabapentin, det kan man ju dock hjälpa av med lite Dimor..
Men Dimor tar ju också bort all form av abstinens så då är det dumt att ens ta gaba..🤔
Eller ja, du har säkert redan koll på detta!

Så att börja använda sub (om du nu lyckas få hjälp av något så ”lätt” som gaba, som man enkelt kan få utskrivet av varenda nätläkare) är kanske dumt..
Å andra sidan är det dumt att ta heroin också, men jag dömer ingen utan ger dig min åsikt bara 😇👋🏼.

Hoppas det löser sig för dig 🍀,
ha en fortsatt fin dag ☀️!!
Senast redigerad av MissDecibella 2021-05-20 kl. 07:01.
Citera
2021-05-21, 04:46
Medlem
Bullsquids avatar
Fan saknar så när man fick den sköna effekten av sub och kunde nodda en hel helg.
Måste varit ca 10 år sedan jag började med det regelbundet nu.
Hållt upp 72 timmar ibland för att köra H ett tag, dock har jag börjat bli besviken på H nu också! Blir inte borta nog på det även om jag tar 7-10 doser om dagen från jag vaknar till kväll.

Testat kvalite från 40-80%, enda med drag i var 80% men det var för svårt att dosera.
När man mådde bra nog ville jag bara ta mer och orkade inte vänta.
Hydromorfon ska va grymt men alldeles för dyrt dosmässigt och ovaligt.
Körde Tapentadol rätt länge som gav oerhört stark effekt. Noddade mer på det än både H och sub men tillslut börja jag äta en karta om dagen.

Fentanyl är ingen ide, värdelöst att bli borta på tydligen och går ej dosera.
Oxy är för dyrt eftersom jag måste ha 50mg+ för att ens känna något, för kort rus med som nästan alla opi utom sub.
Vad finns kvar nu? Sist jag körde hyfsat bra kvalite H dela jag och en kompis på 1g vilket vi rökte upp på typ 3-4 timmar knappt sen va vår 0.5a var slut.
Blandar med xanor osv men hjälper inte längre. Behöver något extremt starkt som räcker länge som man noddar hela tiden av typ.

Börjar få slut på idieer. ÄR ketogan nåt att ha eller skräp? Rent morfin är skräp med...metadon för farligt och för jävla mycke klåda för att kunna njuta, svindyrt med. Tagit 4mg sub under senaste dygnet ihop med ca 8mg xanor. Känner knappt nåt alls. Förbannat störande....
kom med förslag om ni kan tänkas hitta nåt jag inte provat än....

En bra kombo jag körde innan brukade va
1-3 mg sub beroende på tolerans
4-6 mg ikto
600 mg lyrica
5-8 mg xanor
600 mg palexia var 4e timme eller 2 ggr om dagen beroende på tolerans- dag 1-3 kan 600mg räcka. Det boostar suben mycket!
en karta stess om jag har eller om effekten från resten inte gör mig nöjd.

skulle jag ha kola hemma så blir det påfyllning så jag inte råkar somna, vill nodda grovt inte sova bort ruset. Det är en konst att få ihop en perfekt mix!

detta är innan lunch, hur resten av dagen blir får man improvisera.

Hade vart nice att testa grinda ner nåt gram kola med nåra st halcion om jag haft och köra "zombie pulver"---fick iden från "the dirt".de kan sina grejer. dock för lite olika droger.
Senast redigerad av Bullsquid 2021-05-21 kl. 04:56.
Citera
2021-05-21, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
Fan saknar så när man fick den sköna effekten av sub och kunde nodda en hel helg.
Måste varit ca 10 år sedan jag började med det regelbundet nu.
Hållt upp 72 timmar ibland för att köra H ett tag, dock har jag börjat bli besviken på H nu också! Blir inte borta nog på det även om jag tar 7-10 doser om dagen från jag vaknar till kväll.

Testat kvalite från 40-80%, enda med drag i var 80% men det var för svårt att dosera.
När man mådde bra nog ville jag bara ta mer och orkade inte vänta.
Hydromorfon ska va grymt men alldeles för dyrt dosmässigt och ovaligt.
Körde Tapentadol rätt länge som gav oerhört stark effekt. Noddade mer på det än både H och sub men tillslut börja jag äta en karta om dagen.

Fentanyl är ingen ide, värdelöst att bli borta på tydligen och går ej dosera.
Oxy är för dyrt eftersom jag måste ha 50mg+ för att ens känna något, för kort rus med som nästan alla opi utom sub.
Vad finns kvar nu? Sist jag körde hyfsat bra kvalite H dela jag och en kompis på 1g vilket vi rökte upp på typ 3-4 timmar knappt sen va vår 0.5a var slut.
Blandar med xanor osv men hjälper inte längre. Behöver något extremt starkt som räcker länge som man noddar hela tiden av typ.

Börjar få slut på idieer. ÄR ketogan nåt att ha eller skräp? Rent morfin är skräp med...metadon för farligt och för jävla mycke klåda för att kunna njuta, svindyrt med. Tagit 4mg sub under senaste dygnet ihop med ca 8mg xanor. Känner knappt nåt alls. Förbannat störande....
kom med förslag om ni kan tänkas hitta nåt jag inte provat än....

En bra kombo jag körde innan brukade va
1-3 mg sub beroende på tolerans
4-6 mg ikto
600 mg lyrica
5-8 mg xanor
600 mg palexia var 4e timme eller 2 ggr om dagen beroende på tolerans- dag 1-3 kan 600mg räcka. Det boostar suben mycket!
en karta stess om jag har eller om effekten från resten inte gör mig nöjd.

skulle jag ha kola hemma så blir det påfyllning så jag inte råkar somna, vill nodda grovt inte sova bort ruset. Det är en konst att få ihop en perfekt mix!

detta är innan lunch, hur resten av dagen blir får man improvisera.

Hade vart nice att testa grinda ner nåt gram kola med nåra st halcion om jag haft och köra "zombie pulver"---fick iden från "the dirt".de kan sina grejer. dock för lite olika droger.
Jag gillade Somadril när jag var inkörd på benso, opioider och tyckte jag inte fick till det.
Midazolam är väldigt hypnotisk och trevlig benso också.

Att det är livsfarligt blanda antar jag du redan vet.
Citera
2021-05-22, 13:04
Medlem
Bullsquids avatar
Testat midazolam med. Tas upp för dåligt oralt. Tog en hel karta och blev oerhört besviken . De var svindyra med och höll i extremt kort tid max 2 timmar.

Samma sak med halcion. Visst slår de på men man somnar bara. Väldigt svårt att hålla sig vaken och flumma på. Det gick inte tyvärr. En karta åt helvete då med. Äckligt dyrt
Citera
2021-05-22, 21:18
Medlem
VIKTIGT ONT SOM FAN! Hej! Står på 14 mg buprenorfin om dagen mot smärta på recept. Har fått ett smärtgenombrott som slår igenom och kan inte söka vård där jag befinner mig. Har även tagit 0,5 mg ikto i morse mot kramp.

Har hört att sub kan lindra smärtan kraftigare om man andas in medicinen försiktigt i näsan. Tror ni tabletterna tar bättre mot smärtan om jag krossar 2mg och drar upp i näsan? Har aldrig testat på något annat sätt än under tungan tidigare. har väl tagit 10 mg burprenorfin under tungan idag också.
Citera
2021-05-23, 00:39
Medlem
Slumbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Som någon redan har skrivit så kan jag inte annat än hålla med, har inte heller varit med om att någon som sysslar med heroin inte nånsin kommit i kontakt med sub 🤯..
Speciellt inte om man läser i trådarna här inne.

Att kunna hålla abstinensen i schack med hjälp av gabapentin är starkt, då har du förmodligen hyfsat lindriga symptom precis som du skriver.
Dock tenderar magen att rasa om man äter för mycket gabapentin, det kan man ju dock hjälpa av med lite Dimor..
Men Dimor tar ju också bort all form av abstinens så då är det dumt att ens ta gaba..🤔
Eller ja, du har säkert redan koll på detta!

Så att börja använda sub (om du nu lyckas få hjälp av något så ”lätt” som gaba, som man enkelt kan få utskrivet av varenda nätläkare) är kanske dumt..
Å andra sidan är det dumt att ta heroin också, men jag dömer ingen utan ger dig min åsikt bara 😇👋🏼.

Hoppas det löser sig för dig 🍀,
ha en fortsatt fin dag ☀️!!
Förstår vad du menar, men jag vill helt enkelt bara få ett nice rus igen, gabapentin är helt okej men det ger mig inte de effekterna jag suktar efter.
Citera
2021-05-23, 08:41
Medlem
Charliework86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av livetskokbok
VIKTIGT ONT SOM FAN! Hej! Står på 14 mg buprenorfin om dagen mot smärta på recept. Har fått ett smärtgenombrott som slår igenom och kan inte söka vård där jag befinner mig. Har även tagit 0,5 mg ikto i morse mot kramp.

Har hört att sub kan lindra smärtan kraftigare om man andas in medicinen försiktigt i näsan. Tror ni tabletterna tar bättre mot smärtan om jag krossar 2mg och drar upp i näsan? Har aldrig testat på något annat sätt än under tungan tidigare. har väl tagit 10 mg burprenorfin under tungan idag också.

Testa och se.
Citera
2021-05-23, 09:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
Testat midazolam med. Tas upp för dåligt oralt. Tog en hel karta och blev oerhört besviken . De var svindyra med och höll i extremt kort tid max 2 timmar.

Samma sak med halcion. Visst slår de på men man somnar bara. Väldigt svårt att hålla sig vaken och flumma på. Det gick inte tyvärr. En karta åt helvete då med. Äckligt dyrt
Du kan ju testa att snorta midazolamen..

Halcion ja, inget att flumma på då man däckar fanimej stående. Sjukt som fan är dom.. Ännu sjukare är ju Brotizolam dock, Som Triazolam men med muskelrelax.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in