2021-05-14, 18:36
Medlem
har kommit över ett gäng 2 mg buprenorfin activis, ej provat dessa innan, fungerar det att snorta dessa?
https://www.fass.se/LIF/product?userType=2&nplId=20100715000105
Citera
2021-05-14, 18:45
Medlem
sweetlovelydeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jemi0052
har kommit över ett gäng 2 mg buprenorfin activis, ej provat dessa innan, fungerar det att snorta dessa?
https://www.fass.se/LIF/product?userType=2&nplId=20100715000105
Ja det fungerar.
Citera
2021-05-15, 06:13
Medlem
Tänkt på detta flera gånger: hur jämt fördelat är den aktiva substansen (i det här fallet buprenorfin) i en tablett? Är det verkligen 4 mg i vardera halva? Eller 2 mg i varje fjärdis? Kan ibland uppleva att vissa linor är mer potenta än andra.
Citera
2021-05-15, 11:54
Medlem
Bättre effekt på mindre doser? Tar inte sub dagligen utan kör nån helg då o då och har märkt att jag oftast får bättre effekt när jag tar lite mindre doser. Typ 1-2 mg istället för 3-4 mg. Får mer eufori, färre biverkningar, blir skönare i kroppen o noddar lättare. Någon som upplevt samma sak?
Citera
2021-05-15, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knubbisarne
Bättre effekt på mindre doser? Tar inte sub dagligen utan kör nån helg då o då och har märkt att jag oftast får bättre effekt när jag tar lite mindre doser. Typ 1-2 mg istället för 3-4 mg. Får mer eufori, färre biverkningar, blir skönare i kroppen o noddar lättare. Någon som upplevt samma sak?

När jag körde sub då och då så tyckte jag att runt 1-1.5mg gav mest positiva effekter.
Citera
2021-05-16, 15:25
Medlem
Då gör man ännu ett försök att kliva av från 1-2mg/ dag i tre månader nu då. Använt regelbundet i minst 2 år nu men oftast max 2 veckor i sträck sen kliva av till jag känt mig helt återställd. Senast året gjort 3 avgiftning när jag kört längre + Benzo.

Men så här länge har jag inte kört. Detta har varit för att jag fungerat bättre samt börjat jobba och där funkar jag också bättre. Får inget direkt rus men känner mig mer stabil bara.

Vad mer kan jag försöka skaffa hem? Börjar må illa exempelvis redan dag 1 några timmar efter jag egentligen skulle tagit dosen samt att jag har smärtproblematik.
Citera
2021-05-16, 17:26
Medlem
Försökt söka i tråden men blir inte riktigt klok. Buprenorfin 2mg/0,5mg Naloxon, är det något som går att bruka rekreationellt om man snortar? Trots Naloxonen?
Citera
2021-05-16, 19:57
Medlem
sweetlovelydeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sajbersimon
Försökt söka i tråden men blir inte riktigt klok. Buprenorfin 2mg/0,5mg Naloxon, är det något som går att bruka rekreationellt om man snortar? Trots Naloxonen?
Ja det går.
Citera
2021-05-16, 21:16
Medlem
Badassmfokas avatar
Jag fick en galen deal nyligen skulle jag påstå särskilt då jag inte bor nära någon storstad. Köpte två 16mg sub för 500kr! Alltså 125kr om det skulle vara 8mg jag köpte.
Har aldrig köpt 16mg innan, visste knappt de fanns. De har en väldigt god smak också av någon citrus tror jag till skillnad från hur äckliga de vanliga smakar. Och så är de runda som ett vanligt piller fast lite större.
Frågan är om dessa 16mg är lika bra som de vanliga 8orna vi alla känner till eller om de finns något annat intressant att veta om dem?
Citera
2021-05-17, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badassmfoka
Jag fick en galen deal nyligen skulle jag påstå särskilt då jag inte bor nära någon storstad. Köpte två 16mg sub för 500kr! Alltså 125kr om det skulle vara 8mg jag köpte.
Har aldrig köpt 16mg innan, visste knappt de fanns. De har en väldigt god smak också av någon citrus tror jag till skillnad från hur äckliga de vanliga smakar. Och så är de runda som ett vanligt piller fast lite större.
Frågan är om dessa 16mg är lika bra som de vanliga 8orna vi alla känner till eller om de finns något annat intressant att veta om dem?
Trodde dig inte först, men såg suboxone finns i 16mg, trodde jag inte! Så... grattis (eller nått)!
Citera
2021-05-17, 18:19
Medlem
En vän frågade om det går att skjuta suboxone filmerna?
Bör väl vara exakt som att skjuta tabletterna tänker jag.
Men har de gjort något med filmerna så det är dumt att skjuta dom?
Bör väl vara lugnt ifall man filtrerar?
Tacksam för svar
Citera
2021-05-18, 18:34
Medlem
Badassmfokas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perioden
Trodde dig inte först, men såg suboxone finns i 16mg, trodde jag inte! Så... grattis (eller nått)!
Hahaha tack!
Anledningen att jag ställde frågan jag ställde är för att jag upplever att dessa är lite svagare än de jag är van vid vilket är subutex då i guess. Så det kanske är för att dessa är suboxone som jag uppskattar att jag känner av lite mindre per mg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in