2021-05-01, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AirOfficer
Ja, den intervjun ser jag som ett bevis för att det är över mellan dem. Han svävar på frågorna kring förhållandet. Är man ihop och älskar den andra så säger man det klart och tydligt.

Förstår om Filip söker någon normal och snygg tjej, istället för sjöhästen.

Han sa vaken ja eller nej utan svaret var otydligt. Högst troligt att dom tagit paus eller gjort slut. Är väl inte så kul att säga det nu kanske så han undviker att svara till let's dance är över och han har vunnit . Men Peggen pratade i sin podd om flytta till Los Angeles och flytta ihop med en killkompis Taylor. Det är ju också skummt. Vill Filip också flytta till USA? 🇺🇸
Citera
2021-05-01, 13:33
Medlem
Skönt för Filip om det är slut med Peg. Hon är en narscissistisk dramaqueen. Måste vara jobbigt att vara tillsammans med henne och vara henne till lags. Hon klarade inte av att rampljuset föll på Filip. Hoppas Filip hittar en mogen och trevlig tjej istället för psykfallet Peg. Han verkar trevlig och genuin så han förtjänar någon mycket bättre.
Citera
2021-05-04, 19:54
Medlem
Gabriel Knights avatar
I länken från Stoppa Pressarna står det att hon är sångerska så jag var ju tvungen att kolla vad hon har sjungit och det visar sig att hon bara sjungit in singlar. Jag trodde att hon hade gjort en skiva eftersom hon kallas för sångerska men det är 9 singlar hon har gjort.
Nåväl, nu verkar förhållandet vara slut men den där Linn är väl redan gift? Hon har väl inte gjort slut med sin karl? I så fall verkar ju Pegs reaktion vara väldigt överdriven och omogen eller har det kommit fram mer information kring vad som har hänt. Var Linn och Filip verkligen otrogna under Lets dance eller är det en tidningsanka?
Citera
2021-05-04, 20:42
Medlem
Hon ska va glad att hon slipper den killen...hon kommer få ett mycket bättre liv utan han ..hon har redan sitt på det torra.helt säkert .
Citera
2021-05-06, 22:04
Avstängd
Alltså, 25 bast och går i parterapi? Varför inte släpp taget och hitta en true match istället, kärleken ska inte vara så svår, vore bäst för dem båda. Peg, let him go. https://www.hant.se/noje/peg-parnevi...precht/7521590
Citera
2021-05-07, 05:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Alltså, 25 bast och går i parterapi? Varför inte släpp taget och hitta en true match istället, kärleken ska inte vara så svår, vore bäst för dem båda. Peg, let him go. https://www.hant.se/noje/peg-parnevi...precht/7521590

ja så fruktansvärt patetiskt. de kommer fortsätta så här hela livet om de stannar me varandra. undra vad kristin tycker om det hela😬
Citera
2021-05-07, 06:25
Medlem
mussehahas avatar
Talar om det starka kvinnliga könet och lägger ut en bild på en överkropp där inte ens brösten syns...

Visa fittan om det nu är könet du talar om. Det är betydligt mer intressant.
Citera
2021-05-07, 11:32
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
Hon ska va glad att hon slipper den killen...hon kommer få ett mycket bättre liv utan han ..hon har redan sitt på det torra.helt säkert .
Jag håller med dig, han verkade tafatt på något vis. Peg är en smart och framåt tjej och hon kan hitta en lämpligare kille.
Citera
2021-05-07, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Jag håller med dig, han verkade tafatt på något vis. Peg är en smart och framåt tjej och hon kan hitta en lämpligare kille.
Det övergår mitt förstånd hur någon kan tycka att Peg är den sköna i det förhållandet.
Hon fortsätter att gnälla över Lets dance-produktionen i sin podd

"– Jag tycker inte om ”Let’s dance”. Det har mer eller mindre… det är inte direkt mot dansarna eller produktionen eller tv-kanalen men hela cirkusen och all media. Och även produktionen, de har skämtat på min bekostnad, alla är en del av det. Det har förstört så mycket, jag vill inte säga förstört mitt liv, men det har påverkat mig så mycket så jag vet inte hur jag ska förklara för er hur dåligt jag mår. Mitt självförtroende, min psykiska hälsa, jag går i terapi igen "
Citera
2021-05-07, 12:39
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tulipa
Det övergår mitt förstånd hur någon kan tycka att Peg är den sköna i det förhållandet.

"– Jag tycker inte om ”Let’s dance”. Det har mer eller mindre… det är inte direkt mot dansarna eller produktionen eller tv-kanalen men hela cirkusen och all media. Och även produktionen, de har skämtat på min bekostnad, alla är en del av det. Det har förstört så mycket, jag vill inte säga förstört mitt liv, men det har påverkat mig så mycket så jag vet inte hur jag ska förklara för er hur dåligt jag mår. Mitt självförtroende, min psykiska hälsa, jag går i terapi igen "
Det är väl inte konstigt att Peg mår dåligt just nu?
Citera
2021-05-07, 23:10
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Det är väl inte konstigt att Peg mår dåligt just nu?
Kan hon inte låta sin kille jobba ifred så är det något som inte stämmer med henne. En sådan människa är ju omöjligt i längden att leva med. Hoppas att han fortsätter sitt liv utan henne så han kan utvecklas i den riktning han själv vill.
Citera
2021-05-07, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tulipa

Kristin måste vara ärkekränkt nu när Peg dissar hennes älskade Let's Dance så hårt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in