2021-05-18, 12:37
Medlem
Anonym396s avatar
De som startat denna kampanj på sociala medier är medvetna om att Nardos inte har en chans att vinna som det ser ut idag, och försöker göra vad som helst för öka stödet för henne i en final. Jag hoppas inte att sådana här fula taktiker fungerar. Men jag tror att både Tanja och Emelie skulle fått fler röster än Nardos i en final. Speciellt Emelie då hon har varit mer populärare än Nardos under hela säsongen. Det skulle vara riktigt sorgligt om Nardos vinner pga sin hudfärg. Jag tycker bara att folk som har CMORE borde få rösta i sådana här viktiga omröstningar annars så kan man lägga ner programmet.
2021-05-18, 12:38
Medlem
RotoRooters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonarut
Haha exakt min tanke.. Judith är så oerhört högljudd och verkar sakna känsla för när man kan hålla igen lite
och kåtast i huset.
2021-05-18, 12:38
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Bah, Nyheter24 har väl nästan lika få läsare som BB har tittare och hälften av deras läsare går in där bara för att få ett gott skratt åt deras rappakalja.

MVH/Gnomegirl.
Vet inte om ja mins rätt men Nyheter24 har väl en reporter som även jobbar/jobbat för BB (inte hon som skrivit nu).
Vill minnas att han skrev nåt förra säsongen.
I så fall är de ju inte alls förvånande att dom väljer att skriva nu då de haft sina favoriter hela säsongen.
2021-05-18, 12:39
Medlem
Äntligen lite dansband i BB-huset!
2021-05-18, 12:40
Medlem
Stefan fredriksson jävla legend kör på repeat för helvete
2021-05-18, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UncleTompa
Kan inte annat än hålla med. Hade Simon som favorit rätt länge. Men efter hans sjukt repetitiva beteende tröttnade jag och likt Kisse får jag bara avsmak nu av hans sätt.

Nu är det Tanja all the way!

Tanja har aldrig suttit och sökt sympati över sina ärr och sina skador hon har, det är folk själva som har kommit och frågat Tanja hur dom har uppstått, och då har hon berättat.
Inte för att vi ska tycka synd om henne pga ärren och olyckan, den känslan har jag aldrig fått av henne.

Utan bara berättat sin historia, och inget mer.

Hade detta hänt Simon så hade han använt olyckan som en bricka i hans spel att vinna pengarna, använt olyckan för att vi ska tycka synd om honom.

Vadå betala tillbaka till sina föräldrar, tänker jag, som jag sett och fått känslan av Simon är att han är såpass girig att vinner han pengarna kommer dom ryka fort som fan.
På alkohol och möjligtvis droger (?!) Säger inte att det är så, men vad han visat för tendenser så.

Hade han varit smart så hade han förvaltat pengarna på ett bra sätt genom att spara för att ha råd att betala hyran den del han är arbetslös, eller för att kunna köpa en lägenhet där han hade haft råd att betala av hela kostnaden direkt, och det som blir över sparar han tills han kan han betala av till sina föräldrar genom ett arbete.

1 miljon försvinner fort.. Och han har inte förmågan efter vad han berättat att hålla i några pengar. Han kommer supa bort dom..

Han får göra vad han vill med sina pengar, vad jag menar är att jag tappar avsmak att unna honom 1 miljon, efter hans beteenden och hans jättemärkliga sätt att tro att det går att gråta sig till 1 miljon genom att använda sina föräldrar, och även trycka ner Tanjas inbillade förtur.
2021-05-18, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UncleTompa
Nu får Madde flashbacks till Adrian igen. En låt om deras (icke) kärlek.

Hahah så klockren text,‌ ‌
Varför‌ ‌leker‌ ‌du‌ ‌med‌ ‌känslorna‌ som‌ ‌jag‌ ‌har‌ ‌för‌ ‌dig?‌ ‌Om‌ ‌du‌ ‌visste‌ ‌redan‌ ‌innan‌ ‌att‌ ‌du‌ ‌inte‌ ‌vill‌ , Varför‌ ‌sa‌ ‌du‌ ‌inte‌ ‌nej‌?😂
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Bah, Nyheter24 har väl nästan lika få läsare som BB har tittare och hälften av deras läsare går in där bara för att få ett gott skratt åt deras rappakalja.

MVH/Gnomegirl.

Det borde göras en parodi på Big Brother-produktionen som man har gjort om redaktionen på Nyheter24:

https://youtu.be/bjcX490ZMJw
Medlem
UncleTompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
De som startat denna kampanj på sociala medier är medvetna om att Nardos inte har en chans att vinna som det ser ut idag, och försöker göra vad som helst för öka stödet för henne i en final. Jag hoppas inte att sådana här fula taktiker fungerar. Men jag tror att både Tanja och Emelie skulle fått fler röster än Nardos i en final. Speciellt Emelie då hon har varit mer populärare än Nardos under hela säsongen. Det skulle vara riktigt sorgligt om Nardos vinner pga sin hudfärg. Jag tycker bara att folk som har CMORE borde få rösta i sådana här viktiga omröstningar annars så kan man lägga ner programmet.
Eller så håller man käft och skriver som en vuxen människa och ger inte personer som Nardos armé möjligheten att använda sådan lättköpt propaganda.
Finns några personer att skylla på här och det är ni som tydligen saknar förmågan att argumentera för er sak utan att t ex önska att personer dör. Nä. Vinner Nardos är det ni som är att beskyllas!
2021-05-18, 12:42
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Äntligen lite dansband i BB-huset!

Vidrigaste som någonsin spelats i huset!
2021-05-18, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Vidrigaste som någonsin spelats i huset!

va? dem låtarna är ju grymma
2021-05-18, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kissekattenmjau
Tanja har aldrig suttit och sökt sympati över sina ärr och sina skador hon har, det är folk själva som har kommit och frågat Tanja hur dom har uppstått, och då har hon berättat.
Inte för att vi ska tycka synd om henne pga ärren och olyckan, den känslan har jag aldrig fått av henne.

Utan bara berättat sin historia, och inget mer.

Hade detta hänt Simon så hade han använt olyckan som en bricka i hans spel att vinna pengarna, använt olyckan för att vi ska tycka synd om honom.

Vadå betala tillbaka till sina föräldrar, tänker jag, som jag sett och fått känslan av Simon är att han är såpass girig att vinner han pengarna kommer dom ryka fort som fan.
På alkohol och möjligtvis droger (?!) Säger inte att det är så, men vad han visat för tendenser så.

Hade han varit smart så hade han förvaltat pengarna på ett bra sätt genom att spara för att ha råd att betala hyran den del han är arbetslös, eller för att kunna köpa en lägenhet där han hade haft råd att betala av hela kostnaden direkt, och det som blir över sparar han tills han kan han betala av till sina föräldrar genom ett arbete.

1 miljon försvinner fort.. Och han har inte förmågan efter vad han berättat att hålla i några pengar. Han kommer supa bort dom..

Han får göra vad han vill med sina pengar, vad jag menar är att jag tappar avsmak att unna honom 1 miljon, efter hans beteenden och hans jättemärkliga sätt att tro att det går att gråta sig till 1 miljon genom att använda sina föräldrar, och även trycka ner Tanjas inbillade förtur.
+1 Tanja ska vinna! En värdig vinnare!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in