2021-05-18, 12:13
Medlem
Jag tror och hoppas att Judith åker ikväll. Är trött på att hon alltid hackar på Simon med mer. Hon säger alltid att hon har så mycket energi och är crazy men jag upplever inte henne mer energisk än någon annan. Ja klart hon är skrikig och högljudd på fyllan men inte mer än så.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Har inte använt några n-ord. Skulle aldrig falla mig in. Onödigt - då det inte är hudfärgen som är hennes problem.

MEN majoriteten av de kommentarer som visas i det där inlägget handlar om att hon gapar/skriker och någon om att hon påminner om en apa. Är det rasism för att det är hat?
I denna tråd - skriver man likaväl om likheter mellan Judith och en vitval. Emelie får hat. Mössan fick även han extremt mkt hat. ALLA har fått sin dos av hat! Men inte fan blir det stora skriverier, gap, klag, gråt, och "backa" hashtags, hela Sverige ska gå ut och demonstrera om rasism och BLM och nu SKA det röstas på Nardos annars visar man inte att man står UPP MOT RASISM, etc ecc..

s
u
c
k

Så blir det när
1. Rassesvin inte kan sköta sig utan bara måste visa vilka rassesvin dom är
2. Aktivister (BLM mm) fult utnyttjar situationer för att trycka en agenda som bara ännu mer splittrar folk i grupperingar och göder rasism åt alla håll
3. Idioter som inte kan tänka själva blint följer vad andra säger åt dom

Välkommen till vårt nya mysiga samhälle. Och det här är bara början.
Senast redigerad av IknewIT 2021-05-18 kl. 12:23.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UncleTompa
Majoriteten av vad de evolutionsfattiga människorna skriver i det inlägget är rasistiskt och inget annat.

s
u
c
k
This.

Går inte att förneka att Nardos utsatta för rasism här, precis som Alex förra året. Ganska kefft dock att folk som inte ens kollar på programmet ska komma in och moralisera pga detta, utan att ens veta VARFÖR folk (vettiga, alltså) ogillar Nardos och bara förutsätter att det är pga hennes hudfärg.

De som startat detta är ju medvetna om att Nardos inte har en chans att vinna som det är, och greppar efter halmstrån för att öka supporten för henne – och det närmast greppbara är rasismen eftersom den FINNS.

Men sedan när är särbehandling någonting eftersträvansvärt?
2021-05-18, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Blir så jävla less! Nardos jävla armé får bete sig hur fan de vill men blåser man på Nardos så är man antingen en rasist eller så kan man inte ta att hon är en ”stark kvinna”.

Nardos armé? Det är idioti vem det nu än är som hotar en influenser. Att vi alla är emot att influensers promotar deltagare är väl något vi ändå är överens om. Allt ifrån Simons, Tanjas, Nardos fans är emot att deltagarna promotades. Jag gick i taket när Bianca Ingrosso promota Adrian och Madde så att en originaldeltagare åkte ut trots att knappt Adrian eller Madde då hade bidragit till något. Må hoppas på att Nardos vinner men jag är även en vuxen individ som inte hotar influensers.

Det är småtjejer som bombaderar influensers med hot mm, det är väl fjortistjejer som är överrepresenterade på bla Instagram? Eller vad vet jag, använder inte såna plattformar.

Följer för inte programmet längre sedan två veckor tillbaka, kanske tre. Tittar måndagsfinaler det gör jag, sammanfattningarna i det avsnittet får plats med de enda händelser som skett under veckan. Sämsta säsongen någonsin, inte sett förra årets så den kanske var sämre vem vet. Eller så är big brother ett dött koncept i ett pk samhälle.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av colliflower
Jag tror och hoppas att Judith åker ikväll. Är trött på att hon alltid hackar på Simon med mer. Hon säger alltid att hon har så mycket energi och är crazy men jag upplever inte henne mer energisk än någon annan. Ja klart hon är skrikig och högljudd på fyllan men inte mer än så.

ja ikväll ska hon fan ut det står mellan henne och madde
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colliflower
Riktigt tråkigt i huset nu på slutet. Alla är trötta och sover och har slut på samtalsämnen. Man får bara och väntar...
Tycker nog att senaste veckan varit en av de bättre. BB har ju faktiskt ansträngt sig lite och hittat på grejer för dom till skinnad mot tidigare veckor då det knappt hänt en grej per dag.
Men visst märker man att de går mot slutet. Alla längtar nog ut nu och är mer eller mindre trötta på varandra där inne.
2021-05-18, 12:15
Medlem
Haft Simon som favorit ett tag, men efter att han känns så jävla girig och desperat efter pengarna och alkohol som man såg i tidigt skeende, så unnar jag inte honom miljonen. Att sitta och gråta är okej, men sättet han gör det på är såå genomskinligt och jag blir äcklad av det beteendet istället. Men han är rolig dom gångerna han är rolig. Såå synd att han är så sympatijagarblödig
2021-05-18, 12:16
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kissekattenmjau
Haft Simon som favorit ett tag, men efter att han känns så jävla girig och desperat efter pengarna och alkohol som man såg i tidigt skeende, så unnar jag inte honom miljonen. Att sitta och gråta är okej, men sättet han gör det på är såå genomskinligt och jag blir äcklad av det beteendet istället. Men han är rolig dom gångerna han är rolig. Såå synd att han är så sympatijagarblödig
Så vem tycker du förtjänar det mer?
2021-05-18, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Ja, det går åt alla håll och kanter, rasism. Svenne och neger, same bullshit. 🤣
ja det blir ju det skillnaden är att kalla svenskar för öknamn är ok tydligen.H-ra och spr-tluder är ju också populärt bland VISSA härinne men det blir inga snyfthistorier över det.Dickman gjorde också en jävla miss när han skulle in och föreläsa om rasism över vad judith sa på skämt och nardos var väl medveten om att de drev och hon spelade med.Som att det är något fel på att kunna basic kunskaper om det landet man bor i.Hur katti med en pappa från DR eller vad det var blir kallad mobbare och "rasisit" (jag gillar den stavningen),är för mig en gåta
2021-05-18, 12:18
Medlem
UncleTompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kissekattenmjau

Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Kan inte annat än hålla med. Hade Simon som favorit rätt länge. Men efter hans sjukt repetitiva beteende tröttnade jag och likt Kisse får jag bara avsmak nu av hans sätt.

Nu är det Tanja all the way!
2021-05-18, 12:22
Medlem
Fy fan vad jag blir irriterad på gaphalsen Juddan. Se bara på liven nu hur hon beter sig. Hoppas hon ryker ikväll!!!

Igår kväll var hon inte alls orolig eller hade tvivel om att åka ut idag.
2021-05-18, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08

Tanja.

Simon fejkgråter för att vinna pengar medans han bajsar på Tanja, Fuck the looser.

Bland det omanligaste som finna är när en man är så desperat som han är, en skam för oss andra som Jobbar för det vi vill ha och inte försöker gråta oss till det.

Och sin IBS kan han köra upp i röven har haft det i över 20år det är ingen ursäkt för att bli en alkisnolla som lever på sina föräldrar/staten.
Senast redigerad av fuckyouasshole22 2021-05-18 kl. 12:24.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in