Citat:
Ursprungligen postat av
UncleTompa
Kan inte annat än hålla med. Hade Simon som favorit rätt länge. Men efter hans sjukt repetitiva beteende tröttnade jag och likt Kisse får jag bara avsmak nu av hans sätt.
Nu är det Tanja all the way!
Tanja har aldrig suttit och sökt sympati över sina ärr och sina skador hon har, det är folk själva som har kommit och frågat Tanja hur dom har uppstått, och då har hon berättat.
Inte för att vi ska tycka synd om henne pga ärren och olyckan, den känslan har jag aldrig fått av henne.
Utan bara berättat sin historia, och inget mer.
Hade detta hänt Simon så hade han använt olyckan som en bricka i hans spel att vinna pengarna, använt olyckan för att vi ska tycka synd om honom.
Vadå betala tillbaka till sina föräldrar, tänker jag, som jag sett och fått känslan av Simon är att han är såpass girig att vinner han pengarna kommer dom ryka fort som fan.
På alkohol och möjligtvis droger (?!) Säger inte att det är så, men vad han visat för tendenser så.
Hade han varit smart så hade han förvaltat pengarna på ett bra sätt genom att spara för att ha råd att betala hyran den del han är arbetslös, eller för att kunna köpa en lägenhet där han hade haft råd att betala av hela kostnaden direkt, och det som blir över sparar han tills han kan han betala av till sina föräldrar genom ett arbete.
1 miljon försvinner fort.. Och han har inte förmågan efter vad han berättat att hålla i några pengar. Han kommer supa bort dom..
Han får göra vad han vill med sina pengar, vad jag menar är att jag tappar avsmak att unna honom 1 miljon, efter hans beteenden och hans jättemärkliga sätt att tro att det går att gråta sig till 1 miljon genom att använda sina föräldrar, och även trycka ner Tanjas inbillade förtur.