Citat:
Ursprungligen postat av
Kaoskatten
Ja, hon var hemsk i Youtube videorna. Men som du skriver var det bara en karaktär.
Anledningen till att hon levde som prostituerad i 7 år i Berlin var att hon inte vågade åka hem för hon skämdes för allt som hänt och dessutom så blev hon utsatt för mycket hat.
Boken är läsvärd. Jag lyssnade på den på Storytel.
Tycker att hon skriver öppenhjärtigt om sitt liv under de senaste åren. Hon blev utsatt för mycket jobbigt under de år som hon var sexarbetare.
Det var en sista utväg att klara sig för henne. Hon fick inga jobb eftersom hon inte kunde språket. Hon försökte försörja sig som gatukonstnär men det gick inte. Var för få som köpte hennes konst.
Hon hamnade även i en relation med en man som sa att han skulle förvalta pengarna hon tjänade som sexarbetare eftersom hon shoppade för mycket enligt honom. I stället gjorde han av med hennes pengar.
Han var ett svin mot henne på andra sätt också. Hon har gjort en Youtube video om det på engelska.
Även om det var hennes eget val att bli sexarbetare så tycker jag synd om henne att hon levde så
Varför får folk för sig att hennes bok skulle vara någon form av bevis på hur utsatt och hur synd det är om henne?
Hon har skrivit en bok om
sig själv där hon målar upp sig själv som ett offer.. Inget annat..
Hur vet man ens om det hon skriver stämmer? Snubben kanske inte var ett svin, det kanske var hon som var ett svin?
Hon är ju inte känd för att vara speciellt ärlig..
Sen kan du ju fundera på hur man är som människa om man kan bete sig som hon gör?
Verkar det vara ett normalt beteende som vem som helst skulle köra på eller tror du att man kanske måste ha något fel i skallen för att kunna hålla på som henne?
Typiskt borderline-psyko beteende, "buhuu stackars mig, jag var en skitstövel för att det var synd om mig"
Man skrattar åt tex Paolo Roberto när han när han sitter och målar upp sig som ett offer i TV soffan efter att ha köpt sex, inte fan skulle man bry sig om han släppte en bok där han förklarar om sitt "tomma hål" han behövt fylla upp..
Hon beter sig som en psykfall i riks-TV och fick sen ta konsekvenserna av sitt beteende, jag kan inte tycka det minsta synd om henne..
Hon gör sig känd genom att vara ett svin.. Sen är hon helt plötsligt ett offer...
Nä, ännu en psyko-bitch som försöker rentvå sig själv efter sitt psyko-bitch beteende..