2012-03-01, 04:36
Medlem
Bruden tror hon är mer kryptiskt än vad hon är i dom "gamla" bloggarna..

Det här talar väl ganska starkt för att morsan hennes är alkoholist med tanke på när det skrevs och med tanke på när hon sen drog utomlands? Eller möjligtvis någon annan vuxen i hemmet, men det låter kanske inte så troligt..

Hon har även postat ett brev från f.d pojkvännen som avslöjar endel, hon har censurerat några ord men det är inte svårt att lista ut att det handlar om eskort/stripp ,whatever.

HÄR finns hela brevet och i spoilern finns ett utdrag

Hon skriver ju väldigt mycket överlag om att vara manipulativ, ljuga, spela en roll, välja den man vill vara.

Jag har hunnit med att fatta att hennes farsa svek familjen på något sätt också..

Alltså det här är ju en jävligt splittrad brud, hon behöver inte vara sjuk på något sätt eller vis. Dum verkar hon helt enkelt inte vara utanför den här "nya Hannah".

Just nu vill jag bara krama den här lilla stackars kluvna människan, det känns fullkomligt omoraliskt att geniförklara det här beteendet..

Visst är det så att i mångt och mycket behövs en brud som rör om i grytan och hon kanske har tänkt sig någon typ av projekt med det här, men den här bruden gör det av helt fel anledning.. Hon tror nog hon kommer bli lycklig av det här, eller åtminstonde icke-olycklig

Vem fan har inte velat göra det någon gång? Börja om? Starta en ny person.
Skillnaden är att hon kör hårt och jag vet inte om jag vill se hur den här filmen slutar..

Slutsats: Hon har mest troligt inte någon djup och fantastisk förklaring till det här beteendet varken nu eller senare. Over and out.
Senast redigerad av cevox 2012-03-01 kl. 05:29.
Citera
2012-03-01, 05:39
Medlem
Jag slänger in en sista spoiler, ett utdrag även det från en gammal blogg såhär i efterhand för att hävda min tes. http://637910.devote.se.

Edit; Skit i allt jag har skrivit och läs bloggen, det här är helt klart ett projekt men snarare på ett personligt plan än något annat
Senast redigerad av cevox 2012-03-01 kl. 05:56.
Citera
2012-03-01, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laxon
Då ser det ut som att min tes håller, tror också hon fejkar (läs mitt inlägg en sida bakåt). Du har inget mer skvaller om henne? Vet du till exempel vilka betyg hon gick ut med? Hur hennes familj ser ut (föräldrar gifta/skilda, syskon osv)?

EDIT:
http://637910.devote.se/blogs/2060712/maybe-youre-the-one-to-shut-the-fuck-up.htm
Jag är en jäkel på att spela, ska ni veta. Ibland blir jag rädd över hur jäkla bra jag egentligen är.
Det är ett fåtal människor som vet hur min insida verkligen ser ut, bakom alla fejkade fasader. Bakom allt det där ytliga.

Seriöst. Hon fejkar. Hon har bara tagit det lite väl långt och använder sitt skådespel för att inte visa vem hon egentligen är.

Din tes ? är väl hur många som helst i den här tråden som lag fram grejer som gör att det med all sannolikhet handlar om trolleri.
Citera
2012-03-01, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svennekebab
Din tes ? är väl hur många som helst i den här tråden som lag fram grejer som gör att det med all sannolikhet handlar om trolleri.

Men det är väl redan fastlagt rätt hårt.. Följdfrågan blev väl varför, och jag tror inte att hon försöker sig på en "Alex Schulman" som endel verkar ta för givet.
Citera
2012-03-01, 17:26
Medlem
slottets avatar
blev hon sexuellt utnyttjad som barn?
Citat:
Vad handlar det om? Är det din uppväxt och historien ***** som gör att du har det här behovet av ******** som alla tjejer med samma uppväxt har?
Just att han skriver "historien" pekar väll på att det är en utvald händelse under hennes uppväxt som fått henne (spekulationer) sälja sig själv?
Citat:
Gör du det för att du för första gången känner att det är du som bestämmer och inte *****
Citera
2012-03-01, 18:16
Medlem
frantiks avatar
Det känns som att hon begår någon slags revolt gentemot sitt förflutna. Lägg där till hennes förlust av hennes "pappa" som gav henne så mycket rent materialistiskt. Detta i en kombination, gör att hon vill bli rik fort, men göra det på ett sätt som får hennes mor (som jag förstod var/är alkoholist) att reagera starkt mot vad hon gör för att tjäna dessa pengar.

Det känns som att ligger mycket mörker inom henne som hon vill få ut genom att provocera och driva folk till vansinne. Precis som att vissa rockstjärnor har en brokig bakgrund tar ut sin ilska och energi på musik, tar hon ut genom sin blogg, Big Brother och på att driva folk till vansinne.

Jag har, sen den dagen jag upptäckte henne, vetat att det antingen var ett slags skådespel eller att det var något som hon gjorde för att revoltera mot föräldrar. Man visste det för att hon var SÅ överdriven i sina uttalande. När hon kliver in till Gry i studion för första gången och får frågan "Vad ser du fram emot att göra i huset?" (typ) så svarar hon "Alltså jag vill bara knulla" (typ). Där insåg man direkt att det var ett skådespel av något slag.

Enbart spekulationer från min sida.
Citera
2012-03-01, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
..hennes mor (som jag förstod var/är alkoholist)

Vill bara påpeka (om det är utifrån min spekulation du säger det) att det är vad jag finner mest sannolikt, men jag har (for the record) inte dubbelkollat det så jag är inte 100!
Citera
2012-03-01, 21:49
Medlem
När jag såg videobloggen första gången trodde jag det var en parodi. När jag sedan såg att hon skulle vara med i BB var jag säker på att hon skulle göra en Erik Niva.

Men nu är jag osäker. Kan hon vara en sådan bra skådis?
Citera
2012-03-01, 21:56
Medlem
rularns avatar
Det är som vanligt här, det dyker upp en ny tråd om en ny "kändis" som direkt är uppe på "heta ämnen" - intressant tänker man och hoppas att något nytt har dykt upp.

Man läser sida 1-5, hmm länkar till samma gammla bloggar, folk gissar och spekulerar och kommer med samma information gång på gång som alla redan visste sen tidigare.. Jaha det är som vanligt men av 20 sidor kanske det dyker upp lite matnyttig information längre fram? Istället möts igen av samma gamla skit som var på sida 1-5 med nya personer som ska in och "spekulera", tycka utan att påbringa ny information. Det är oneliners och hennes utseende, argument för och emot troll som avlöses av nya oneliners.

Jag kan iaf hjälpa personer som läser tråden baklänges att något nytt har inte dykt upp.
Citera
2012-03-01, 21:57
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rularn
Det är som vanligt här, det dyker upp en ny tråd om en ny "kändis" som direkt är uppe på "heta ämnen" - intressant tänker man och hoppas att något nytt har dykt upp.

Man läser sida 1-5, hmm länkar till samma gammla bloggar, folk gissar och spekulerar och kommer med samma information gång på gång som alla redan visste sen tidigare.. Jaha det är som vanligt men av 20 sidor kanske det dyker upp lite matnyttig information längre fram? Istället möts igen av samma gamla skit som var på sida 1-5 med nya personer som ska in och "spekulera", tycka utan att påbringa ny information. Det är oneliners och hennes utseende, argument för och emot troll som avlöses av nya oneliners.

Jag kan iaf hjälpa personer som läser tråden baklänges att något nytt har inte dykt upp.
Vad kul att du kunde bidra med något väsentligt till tråden då.
Citera
2012-03-02, 00:43
Medlem
BotkyrkaOGs avatar
Om ingen redan nämnt det finns det ett gammalt inlägg i hennes gamla blogg där hon nämner att hon brukar röka på, inte särskilt intressant kanske men nåt som kan få moralmedia att gå i taket kanske?
Citera
2012-03-02, 00:53
Medlem
ChinaDolls avatar
Har läst en av hennes gamla bloggar nu, och måste säga att jag tycker jävligt synd om henne alltså... Inte konstigt att hon är skadad med den bakgrund hon har. Hon verkar absolut inte vara dum i huvudet, bara en olycklig människa som bytt skepnad för att lämna allt det jobbiga bakom sig. Alla som känner igen hennes beteende vet att det inte håller, utan att allt kommer krascha förr eller senare. Hoppas hon blir lycklig nån dag...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in