2021-05-17, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vasteras
Judarna fick sitt "heliga land" och jag ser det som helt fel. Judarna har till stor del infiltrerat västvärlden i sin egen vinnings skull. De har inte förtjänat ett skit och jag klappar mina händer i glädje när israel är utrotat!

Du kommer aldrig att få uppleva det.
Citera
2021-05-17, 21:53
Medlem
Citat:
Judarna fick sitt "heliga land" och jag ser det som helt fel. Judarna har till stor del infiltrerat västvärlden i sin egen vinnings skull. De har inte förtjänat ett skit och jag klappar mina händer i glädje när israel är utrotat!

Väst har tjänat väldigt mycket på Israel.
Citera
2021-05-17, 21:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av pinnpelle88
Väldigt få inser hur onda dessa judeo-terrorister är, de lär sig från tidig ålder att icke-judar är slavar åt dem, detta kan aldrig lösas med ord;

https://files.catbox.moe/01b4fp.mp4

Hjärntvätt. Men det går på båda sidorna. Att leva under sharia lagen är inte kul. Jag har valt sida, för att det som hände 1948, aldrig skulle ha hänt, engelsmännens fel. Dags att israelen flyttar till Patagonien, eller en stat i USA, flertalet judar lever ändå där. De religiösa får gå sitt öde till mötes.
Samtidig vill jag ha alla muslimer ut av Europa, vill de leva under medeltids levnadssätt, fine, gör det hemma i sandlådan.
Citera
2021-05-17, 21:56
Avstängd
smaug20017s avatar
Tsurkov är en judinna, och en av få som kan hålla sig till fakta
Citat:
The Israeli State Attorney's Office filed 116 indictments for rioting in recent weeks. Guess how many of those indicted are Jewish? That's right - 0.
https://twitter.com/Elizrael/status/1394008401332555784
Citera
2021-05-17, 21:58
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:

Israel kommer aldrig att utrotas. På grund av det fetade. Personligen vill jg se antingen en stor parkeringsplts eller världens största nöjesfält mellan Eilato-Natanya.
Citera
2021-05-17, 21:58
Medlem
Vasterass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av punishersweden
Du kommer aldrig att få uppleva det.

Ett intressant påstående. jag tror att i tidsaspekt så vinner: sanning, fakta och verklighet.
Israel är stödda av USA, men samtidigt är judarna bara en liten "klick", judarna överlever inte en markinvasion. Om arabvärlden vill göra slut på Israel så är detta läget, all together in!
Citera
2021-05-17, 22:00
Medlem
Hur ser egentligen stödet ut från övriga muslimska världen till palestinierna? Jag menar, nu när flera gulfländer blivit "vän" med Israel. Sen har vi ju Iran som är shiamuslimer men verkar stödja palestinierna ändå i sitt gemensamma judehat.
Citera
2021-05-17, 22:01
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Låt mig få veta något som jag inte har god koll på: Har Palestina inget stöd ifrån övriga araber och islamister?

Jodå. De har just nu brett stöd bland korankramare. Besök sociala medier så får du se. Även vänsterbliven västmedia.
Citera
2021-05-17, 22:03
Medlem
Citat:
Ett intressant påstående. jag tror att i tidsaspekt så vinner: sanning, fakta och verklighet.
Israel är stödda av USA, men samtidigt är judarna bara en liten "klick", judarna överlever inte en markinvasion. Om arabvärlden vill göra slut på Israel så är detta läget, all together in!

Hahahaha. Som 67 då? Vad är det som du inte fattar. Det finns ingen vinst för någon att försöka
gå in med en markinvasion. Dom flesta vill trots allt leva i fred Det är bara störda individer som du
som drivs av ett judehat som vill ha en markinvasion. Du skulle förmodligen inte ha kulor själv för klara
av att kliva över gränsen och bli kanonmat.
Citera
2021-05-17, 22:04
Medlem
🚨🚨Beväpnade Palestinier mobiliserar sig i Västbanken. Medlemmar av Al-Aqsa Brigaden.

Video: https://streamable.com/sow451

🚨Flera 🚀 träff i Sderot, hus och fabrik. israelisk media: "bug" i Iron Dome system i Sderot

Video: https://streamable.com/lddq4g

🚨israel stänger alla tågstationer i Dimona, Ofakim, Netivot, Sderot and Rishon LeZion
Citera
2021-05-17, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av punishersweden
Iran och Qatar som förser dom med vapen och pengar. Men det spelar ingen roll för Hamas är ändå hopplöst underlägsna. Erdogan snicsnackar och samarbeterar ändå med Israel. Han försöker bara bibehålla en bild utåt. Samma med Saudiarabien. Sen är det väl lite hårda ord men lite handling från de flesta andra. Dom flesta bryr sig om sin egen ekonomi och krig brukar kosta på. Det kan kosta en makten och det vill dom inte.

Som lite okunnig i ämnet, men hur omfattande är egentligen stödet från länder som Qatar och Iran? Qatar är ju ett litet men väldigt rikt land och Iran är en regional stormakt. Stödet kan kanske inte vara jätteomfattande av övriga muslimska världen om Hamas är så underlägsna.
Citera
2021-05-17, 22:11
Medlem
Hamas egna hemsida.

https://saraya.ps/index.php
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in